Esiaviolliset suhteet

12356

Nyt olen löytäny ujoudesta hyviä puolia. En lankea siihen syntiin, että harrastaisin esiaviollisia suhteita.

:)

8

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistakaa hengittää

      Sinulla on vain yksi elämä, älä jätä sitä elämättä. Jumalaa ja syntiä ei ole olemassa. Ole hyvä ihmisille lähelläsi. Ujous ei ole luonnon laki, voit heti tehdä toisin kuin "ujon kuuluisi".

      Hyvää jatkoa!

    • 12367

      Jumala on olemassa, et sinäkään olisi siinä jos Jumalaa ei olisi.

      • OttoPetteri

        Jumala on olemassa vain ja ainoastaan uskovaisten mielessä. He perustelevat olemassaolon omiin kirjoituksiinsa tukeutuen. He väittävät näitä kirjoituksiaan totuudeksi ja Jumalan sanaksi, koska niissä kirjotuksissa lukee niin.

        Sen lisäksi uskovaiset väittävät kaikkea sitä synniksi, joita he itse eivät tee tai joista he eivät välitä. Tämä on pelkkää hallintaa ja vallankäyttöä. Synniksi luetaan kaikki mikä liittyy seksiin ja erotiikkaan. Sen LISÄKSI lahkolaiset ovat kieltäneet ja synniksi määritelleet myös mm. verenluovutuksen, kahvinjuonnin, sianlihan syönnin jne. Siis ihan mitä mieleenjuolahtaa ja ihan mitä sattuu.
        Sääntöjä rikkonut voidaan murhata julkisesti, koska jumala on niin halunnut.

        Sen sijaan alhkon pappien ja johtohenkilöiden homostelu, ja insesti tai lapsernraiskaus ei ole synti tai kielletty asia.

        Miksi ihmeessä Sinäö, ujo, annat jonkin uskonlahkon päättää elämästäsi ja sekoitat arkiseen elämään jotain uskontoa?
        Elä itse omaa elämääsi siten, kuin Sinusta parhaalta tuntuu - ei siten, kuin jokin lahko määrää. Niin minäkin teen.
        Älä silti tee rikoksia tai jotain, mikä on toista ihmistä kohtaan väärin. Mutta ei tähän uskontoa kannata sekoittaa!


      • Christian92
        OttoPetteri kirjoitti:

        Jumala on olemassa vain ja ainoastaan uskovaisten mielessä. He perustelevat olemassaolon omiin kirjoituksiinsa tukeutuen. He väittävät näitä kirjoituksiaan totuudeksi ja Jumalan sanaksi, koska niissä kirjotuksissa lukee niin.

        Sen lisäksi uskovaiset väittävät kaikkea sitä synniksi, joita he itse eivät tee tai joista he eivät välitä. Tämä on pelkkää hallintaa ja vallankäyttöä. Synniksi luetaan kaikki mikä liittyy seksiin ja erotiikkaan. Sen LISÄKSI lahkolaiset ovat kieltäneet ja synniksi määritelleet myös mm. verenluovutuksen, kahvinjuonnin, sianlihan syönnin jne. Siis ihan mitä mieleenjuolahtaa ja ihan mitä sattuu.
        Sääntöjä rikkonut voidaan murhata julkisesti, koska jumala on niin halunnut.

        Sen sijaan alhkon pappien ja johtohenkilöiden homostelu, ja insesti tai lapsernraiskaus ei ole synti tai kielletty asia.

        Miksi ihmeessä Sinäö, ujo, annat jonkin uskonlahkon päättää elämästäsi ja sekoitat arkiseen elämään jotain uskontoa?
        Elä itse omaa elämääsi siten, kuin Sinusta parhaalta tuntuu - ei siten, kuin jokin lahko määrää. Niin minäkin teen.
        Älä silti tee rikoksia tai jotain, mikä on toista ihmistä kohtaan väärin. Mutta ei tähän uskontoa kannata sekoittaa!

        En kuulu lahkoon, olen kristitty. Minä kuuntelen parhaani kykyni mukaan Jumalan sanaa ja yritän elää mahdollisimman synnitöntä ja puhdasta elämää.


      • OttoPetteri
        Christian92 kirjoitti:

        En kuulu lahkoon, olen kristitty. Minä kuuntelen parhaani kykyni mukaan Jumalan sanaa ja yritän elää mahdollisimman synnitöntä ja puhdasta elämää.

        >>..mahdollisimman synnitöntä ja puhdasta elämää..


    • Christian92

      Minä tiedän mitä mieltä Jumala on mm. esiaviollisesta seksistä, parisuhdekokeiluista yms. Olen tutkinut raamattua, tiedän mitä on Jumalan mukainen seurustelu. Siksi olen antanut elämäni Jumalan, Jeesuksen käsiin. Se oikea tulee sitten eteen kun on tullakseen. Nykymaailmassa ei varmasti hirveästi ole sellaisia ihmisiä, jotka malttavat odottaa avioliittoon asti seksin suhteen.

    • muistakaa hengittää

      Nuoruus menee nuorilla hukkaan.

      Arvoisat ihmiset, tehkääpä ajatuskoe. Ota kynä ja paperia ja tee paperille kaksi saraketta. Ensimmäinen sarake on sinua varten ja toinen on jumalaa varten. Mieti sitten mitkä kaikki asiat ovat mielestäsi pahoja, hyviä, syntiä, vanhurskautta jne. ja merkitse sarakkeisiin oma mielipiteesi ja jumalasi mielipide.

      Hypoteesini on että korrelaatio on merkittävä siitä syystä, että jumala asuu vain mielesi sisällä. Se on sinun ihanne-olento. Oikeutus kaikelle mitä rohkenet haluta ja ajatella. Jos joku toinen henkilö tekee saman kartoituksen, luultavasti hänenkin jumala on samaa mieltä kyseisen ihmisen kanssa mutta teidän jumalanne saattavatkin olla eri mieltä, jos te ihmiset olette kylliksi eri mieltä kysytyistä seikoista.

      Mitä tästä tulisi ajatella? Noh, kuvitellut jumalan mielipiteet ovat vain ihmisten höpinää jotka pohjautuvat osaltaan normaaleihin sosiaalisiin normeihin mutta osaltaan taas pronssikautisiin satuihin. Kuolemanpelon vaikutuksesta näiden oppien sisäitäminen oman elämän ohjeeksi käy kuin itsestään. Se vangitsee ajatuksesi ja elät koko elämäsi läpi omaa henkilökohtaista pimeää keskiaikaa.

      Puhkaise kupla ja elä vapaana.

    • Iisebelin henki on

      haureuden henki, sitä Jeesuksen omina varokaamme sekä ruumiillisesti että sydämissämme ihmisiä ja Mammonaa kohtaan!

      Täyttykäämme Herran Hengen antamalla ilolla ja rauhalla ja vanhurskaudella ja muistetaan mitä Jeesus on kärsinyt syntisiltä Golgatan ristillä ja antanut Totuuden Hengen että meillä hänessä on vapaus synneistä kuten haureudesta, sillä on paha synti ihmisen omaa vartaloa kohtaan ja se tulee pyhittää Herran temppelinä puhtaudessa ja pyhyydessä.

      Maailma on valitettavasti vielä Pahan vallassa, mutta Jeesuksen tullessa Paha alas sidotaan ja Jumalan pyhät kootaan Mestarin tykö ja se on toivomme tässä ajassa ja tulevassa. Pannaan kaikki toivomme Jumalan armoon, joka meitä kasvattaa pyhitykseen Totuudessa eli Jeesuksen terveessä opetuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe