Laittomista lakoista suuri melu, veronkiertäjistä, maahanmuuton haitoista ei mitään puhetta.
Eräitä maahanmuuttajia, turvapaikanhakijoita hyysätään vuositolkulla.
Näihin asioihin valuu suomelta miljardeja vuodessa ! Eikä mitään puhetta pressakeskusteluissa.
Harmaasta taloudesta ei puhetta
5
<50
Vastaukset
- Niinistön Natokin maksaa
Eikä mainintaakaan Niinistön Nato-laskusta vähint. 10 miljardia ja muutama kymmenen suomisolttua sinkkilodjuun, puolisensataa on yhteiskunnan rahoilla eläviä ikuisinvalideja.
- faktaa taas
Ei ole olemassa mitään laittomia lakkoja.
Jokaisella on oikeus lopettaa työnteko justiinsa silloin ja justiinsa siitä syystä mikä itselle sopii parhaiten, toki seuraamukset täytyy myös kantaa itse.
Työvelvoite koskee ainoastaan harvoja yhteiskunnan toimintakyvyn kannalta tärkeitä ammattikuntia.
Kyllä työntekijöillä on oikeus yhteistuumin mennä lakkoon jos ei muuten ala asiat toimimaan niinkuin on sovittu.- Folio Mulder
Olen samoilla linjoilla. Työntekijällä on oikeus mennä lakkoon tai pitää olla, mikäli siihen selvät perusteet ovat, esim jossa työntekijöitä irtisanotaan perusteetta tai heikennetään työolosuhteita.
- RKP,
Hurr it johtaa peliä kuin marionettia naruista ohjaamalla piilosta
- haistakaapaska
Harmaa talous maksaa suomelle 4 -5,5 miljardia euroa vuosittain ja niinkuin aloittaja sanoi että siitä ei puhuta sanallakaan vaan siitä että lakkot pitää kieltää lailla eli mitä v*ttua?!?!
Äänestän ihan vittuilessani haaviston hinaajaa pressaksi saakeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954