Harmaasta taloudesta ei puhetta

merkille pantavaa

Laittomista lakoista suuri melu, veronkiertäjistä, maahanmuuton haitoista ei mitään puhetta.

Eräitä maahanmuuttajia, turvapaikanhakijoita hyysätään vuositolkulla.

Näihin asioihin valuu suomelta miljardeja vuodessa ! Eikä mitään puhetta pressakeskusteluissa.

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinistön Natokin maksaa

Eikä mainintaakaan Niinistön Nato-laskusta vähint. 10 miljardia ja muutama kymmenen suomisolttua sinkkilodjuun, puolisensataa on yhteiskunnan rahoilla eläviä ikuisinvalideja.

• faktaa taas

Ei ole olemassa mitään laittomia lakkoja.
      Jokaisella on oikeus lopettaa työnteko justiinsa silloin ja justiinsa siitä syystä mikä itselle sopii parhaiten, toki seuraamukset täytyy myös kantaa itse.
      Työvelvoite koskee ainoastaan harvoja yhteiskunnan toimintakyvyn kannalta tärkeitä ammattikuntia.

Kyllä työntekijöillä on oikeus yhteistuumin mennä lakkoon jos ei muuten ala asiat toimimaan niinkuin on sovittu.

• Folio Mulder

Olen samoilla linjoilla. Työntekijällä on oikeus mennä lakkoon tai pitää olla, mikäli siihen selvät perusteet ovat, esim jossa työntekijöitä irtisanotaan perusteetta tai heikennetään työolosuhteita.

• RKP,

Hurr it johtaa peliä kuin marionettia naruista ohjaamalla piilosta

• haistakaapaska

Harmaa talous maksaa suomelle 4 -5,5 miljardia euroa vuosittain ja niinkuin aloittaja sanoi että siitä ei puhuta sanallakaan vaan siitä että lakkot pitää kieltää lailla eli mitä v*ttua?!?!

Äänestän ihan vittuilessani haaviston hinaajaa pressaksi saakeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen