Poliisit ja palomiehet? ;)

Tyttönen

Missä Tampereella voi tavata vapaita poliisi- ja palomiehiä? ;)

20

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polpalmies

      Poliiseja poliisiasemalla ja palomiehiä paloasemalla ;)

    • vcvxcvcx

      Helpompi on hankkia baarista mies ja hommata hänelle poliisin tai palomiehen asu naamiaiskaupasta.

    • Jokke-Pappa

      Ilmeisesti jossain venus centterissä tai homo chatissa, iske tyttönen joku kunnon rosvo, ne on paljon mielenkiintoisempiä, kuin nuo tylsimykset, mutta homppeli palstalla luki että palomies tulee heti ja polliisi pidättää

    • älä sekaannu

      Älä tytteli sekaannu noihin amattiryhmiin kun pitkässä juoksussa palomies on holisti ja poliisi hakkaa sillä periaatteella että kukaan ei usko.

    • Palomiehen siippa

      Höpöhöpö.
      Nuo miehet ovat Miesten Aatelia, suosittelen:)

    • Hanki elämä!

      Aika säälittävää tulla täältä vonkaamaan seuraa. Ja vielä säälittävämpää on hakea miestä pelkästään ammatin perusteella.

      Joo mut ku siis ne poliisit ja palomiehet on niinq niin hottiksii ku niil on niinq ne mageet univormut. Mä käyn niinq niin kuumana sellasiin miehiin niinq. Ihq daa..

    • wiseman**

      Potkaise vaikka näyteikkuna hajalle ja jää vartoomaan. Tapaat poliisimiehiä tuota pikaa. ;DD

    • ala-arvoinen kehotus

      Hyi hyi kuka apina nyt näyteikkunoita käskee hajalle,ookko joku pipipää

    • lööpissä juttu

      Poliisille 9 vuotta vankeutta avovaimonsa hukuttamisesta

    • vcxvxcvx

      Poliisin virka-asu = Suomen seksikkäin haalari.

      • Törkeyden huippu

        Eipä ole sekään kaikkien mieleen. Joku voisi laittaa tuon haalari jutun perään aika mauttomankin jutun haalareita käyttävistä henkilöistä jatuotapikaa hän pääsisikin näiden sinihaalaristen kanssa tekemisiin.


    • T

      ???

    • ex-nettideittaaja

      Ei kannata tuhlata aikaa palomiehiin ainakaan Tampereella..., palomiehet etsii netistä seuraa sinkkuina ja valehtelee olevansa sinkkuja (pettää tyttöystäviään..).
      Ja miettikää, ne saa palkkaa tosta asemalla netissä käytetystä ajasta.

      • you're fired

        Palomieket eivät osaa oikeinkirjoitusta, ne luulevat, että se kirjoitetaan panomies.

        Ne on ne palokaasut pehmittäneet päätä, harmi ettei muutakin.


      • you're fired
        you're fired kirjoitti:

        Palomieket eivät osaa oikeinkirjoitusta, ne luulevat, että se kirjoitetaan panomies.

        Ne on ne palokaasut pehmittäneet päätä, harmi ettei muutakin.

        No tuohan oli kirjoitusvirhe. Siis: Palomiehet...


      • Rhondam

        Näin juuri. Netissä haetaan seuraa, sinkkuina esiinnytään ja ollaankin varattuja. Melkoisia auervaaroja löytyy Tampereen palomiehistä...välttäkää!


      • m987u

        Se palkka on aika pieni, sekin.


      • hohhoijakkainen
        m987u kirjoitti:

        Se palkka on aika pieni, sekin.

        Heh, älkäähän nyt naiset haksahtako univormumiehiin. Työssään varmasti päteviä, mutta omien kokemusten mukaan siviilielämä onkin eri juttu...kaikenmaailman friikkejä ja naistenmiehiä näissä sälleissä.


      • palle and the boys
        hohhoijakkainen kirjoitti:

        Heh, älkäähän nyt naiset haksahtako univormumiehiin. Työssään varmasti päteviä, mutta omien kokemusten mukaan siviilielämä onkin eri juttu...kaikenmaailman friikkejä ja naistenmiehiä näissä sälleissä.

        Mulla on oma paloletku sillä sammutan naisten kiimaisia ajatuksia.


      • hohhoijakkainen
        palle and the boys kirjoitti:

        Mulla on oma paloletku sillä sammutan naisten kiimaisia ajatuksia.

        Eiks sanontakin mee, että palomiehellä kylän suurin kypärä ja letku letkeä... pienenä vinkkinä, että mies kannattaa valita muunkin kuin ammatin perusteella. Jos luottaa vaan mielikuviin niin metsään mennään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe