http://areena.yle.fi/video/1326953335161
Kaikista ehdokkaista on tehty tyhjentävä luonneanalyysi
PRESIDENTIN VAALI ON RATKENNUT
17
106
Vastaukset
- Tosi on
No just joo. Nyt puuttuu enää " Sammakkomiehen ja Ahvenen evästä ennustaja", niin alkaa olla kaikki keinot käytetty vai puutuuko joku muu konsti vielä?
- Tuli ilmi jo aiemmin
Väykyn paljastamiseen ei tarvita sammakkomiestä. Karjalainen ilmiantoi hänet vehkeilystä neuvostovakoilijan kanssa julkaisemalla väykyn itsensä kirjoittaman kirjeen. Muidenkin ehdokkaiden olemus on toki suomalaisten tiedossa, joten selvänäkijä vain vahvisti sen minkä suomalaiset muutenkin tietävät.
- Tyhjentävä analyysi
Väykyn luihu olemus ja haaviston heikkous paistoivat selvänäkijän silmiin. Soinin diktaattorin elkeet ja saulin kärttyisyys olivat päällekäyviä tosiasioita.
- Niinistön peli pelattu
Ylen tuorein gallup, Niinistön kannatus laskee vaan ja on enää 29 %, nyt jo varmaankin 25-26 %. Jos Väyrynen menee toiselle kierrokselle, hän voittaa Niinistön. Jos Haavisto menee, Haavisto häviää.
- ropotti x
Niinistön peli pelattu kirjoitti:
Ylen tuorein gallup, Niinistön kannatus laskee vaan ja on enää 29 %, nyt jo varmaankin 25-26 %. Jos Väyrynen menee toiselle kierrokselle, hän voittaa Niinistön. Jos Haavisto menee, Haavisto häviää.
Ykkösasia muutenkin turhassa touhussa on se, ettei maahan valita noin törkeästi suurella rahalla pönkitettyä rikkaiden presidenttiä!!
- kestoehdokkaat
Niinistön peli pelattu kirjoitti:
Katsohan aloituksessa olevaa linkkiä. Sen mukaan ylivoimainen voittaja on Lipponen.
väykky ja sauli voivat jälleen olla ehdolla 2018 ja 2024 - ropotti x
kestoehdokkaat kirjoitti:
Katsohan aloituksessa olevaa linkkiä. Sen mukaan ylivoimainen voittaja on Lipponen.
väykky ja sauli voivat jälleen olla ehdolla 2018 ja 2024Se on ihan yhtä tyhjän kanssa sellainen linkki, Lipponen ja Niinistö ovat molemmat ryöstökapitalistin juoksupoikia, mutta tuo Niinistö niiden "hevonen" tässä hetkessä, rahakkaat ovat satsanneet häneen ja Paavoa kyrsii niin pirusti ;)
- kestoehdokkaat
ropotti x kirjoitti:
Ykkösasia muutenkin turhassa touhussa on se, ettei maahan valita noin törkeästi suurella rahalla pönkitettyä rikkaiden presidenttiä!!
Näin on. sauli ja väykky voivat olla jälleen ehdolla 2018 ja 2024, miksi ei myös vuonna 2030...
- ei sitä tiedä
kestoehdokkaat kirjoitti:
Näin on. sauli ja väykky voivat olla jälleen ehdolla 2018 ja 2024, miksi ei myös vuonna 2030...
Joo. Lipposella näyttäs olevan jossain äänestyksessä suosiota.
http://www.lansi-savo.fi/vaalit/varjovaalit.html - Hehhehhh
"Väykyn luihu olemus ja haaviston heikkous paistoivat selvänäkijän silmiin. Soinin diktaattorin elkeet ja saulin kärttyisyys olivat päällekäyviä tosiasioita. "
Pakko myöntää, että aika hyvin menivät kohdalleen tuon ennustajan persoonallisuuden analysoinnit kuvien perusteella. - Selvän teki
ei sitä tiedä kirjoitti:
Joo. Lipposella näyttäs olevan jossain äänestyksessä suosiota.
http://www.lansi-savo.fi/vaalit/varjovaalit.htmlTuossa se on. Tulos vastaa selvänäkijän visiota.
- olen työläinen.
Minä nostan palkkani osinkoina ja kierrätän ne veroparatiisien kautta.
Rahoillani harrastan hämärää Rakennusbisnestä.
Siksi valintani on Niinistö ! - Niinistövastainen
Minulle pääasia on, että Niinistöstä ei tulisi presidenttiä. Tokalle menee Niinistön lisäksi joko Väyrynen tai Haavisto. Molemmat noista kahdesta ehdokkaasta passaisivat minulle ihan hyvin. Kuitenkin uskoisin että Väyrysellä olisi paremmat saumat voittaa Niinistö toisella kierroksella. Eli mielestäni kannattaisi äänestää Väyrystä, koska en usko että Haavistolla on yhtä isot mahdollisuudet voittoon.
Tämä on toki vain minun mielipide.- Päätään pidempi
Kuten videolinkin selvänäkijä kertoo, vain Lipposella on mahdollisuus tulla valituksi. Lisäksi hän on ominaisuuksiltaan ylivoimainen verrattuna alamittaisiin kilpailijoihinsa.
- Näin on
Päätään pidempi kirjoitti:
Kuten videolinkin selvänäkijä kertoo, vain Lipposella on mahdollisuus tulla valituksi. Lisäksi hän on ominaisuuksiltaan ylivoimainen verrattuna alamittaisiin kilpailijoihinsa.
Otsikossa kaikki..
- eepepepee
´´Minulle pääasia on, että Niinistöstä ei tulisi presidenttiä´´
ja minä taas en halua että kiljukaula-Bideestä tulee pressaa!- Aivan sama
Biubausta ei tule koskaan Suomen tasavallan presidenttiä, joten ole huoletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770