olen iloinen että tämä palsta on kokonaan vain minun eikä kenenkään muun!!!
Tämä on minun palsta!!!
7
235
Vastaukset
- MinäYksiSellainenMur
Nyt on hyvä miettiä mistä minä voisin olla iloinen!!!!
Olen iloinen koska kiva olla iloinen :)
Tai ehkä saa olla iloinen vain tällä palstolla!!!
Muualla iloitseminen on kielletty!!!
Toisella palstalla on pakko olla vihainen tai rakastunut tai ikävä, ja täällä saa olla iloisena ilman syytä!!!!
Huomenna kirjoitan sinulle paremman viestin :)
Hyvää yötä!!!
PS. Kyllä minä tykkään kissoista ja hiiristä :)
IKapteeniMurrr!!!! - !!
Nautit yksinkeskustelusta.............jos tota nyt keskusteluksi voi edes sanoa!!
- no thanks
Olet sitten ainut iloinen ihminen näillä palstoilla.Pidä palstasi.
- jk
vai n iin
- ts
ahaa
- Toinen iloitsija!
Toivottavasti et nyt menetä iloa, koska nyt palstalla on myös toinen ilopilleri. Kyllä elämä on mahtavaa: pakkasta, ihana ilta kotona ihan itsensä kanssa, saunaan ja sittten hvyää klasssista muskkiia.
Kiitos, Taivaallinen Isä, elämän lahjasta. - :)
hassua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652268- 2001286
- 711088
- 1091084
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta51759