Kuinka tämä "kehitys" on mennyt siihen pisteeseen, että ihmiset alkaa olla kuin yhdestä puusta veistetty.
Ei ole enää erilaisia mielenkiintoisia persoonia. Vain ihmisiä, jotka ovat kuin liukuhihnalla valmistettuja, puhetyyliä ja käytöstä myöten.
Vielä kun sellainen sisään rakennettu pirullisuus ja itsekeskeisyys on vallannut kansan, niin tulos ei ole kehuttava.
Persoonattomat ihmiset
5
177
Vastaukset
- kiva ihminen
Puhu vaan omasta puolestasi..Mä en kuulu hajuttommaan enkä mauttomaan massaan..jos nähtäisin ja keskusteltaisiin..Saman huomaisit sinäkin:D
- jk
vai nin
- ts
ahaa
- MarsVenus
Itseäni häiritsee myöskin persoonattomat massaihmiset. Suurin osa ihmisistä näyttää samalta, puhuu samalla tavalla muodikkaasti lässyttäen. Omia ajatuksia, mielipiteitä yms. ei ole. Ei ole enää yksilöitäkään vaan on ''kaveriporukka'' eli joukko idiootteja jotka toistelevat ''Jersey Whore'' paskasarjasta tuttuja käytösmalleja ja fraaseja. Musiikissakin on vain kaksi käsitettä Suomessa. On hiphop ja laimea Suomi-pop ja sekin niin akustisen laimeaa ja narisevalla äänellä laulettua tottakai. HALLOOOTA onko persoonallisia ihmisiä enää muita kuin minä ja ketjun aloittaja??
- Pesvul
Ehkäpä teitä häiritsee se, että ihmiset eivät ole samanlaisia kuin te itse olette? On aika omahyväistä sanoa, kuinka uniikki on itse ja lyttää muut ''persoonattomuudessaan'' maan koloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581