Miten Windows Vistassa pystyy poistamaan varmuuskopiointitiedostoja kiintolevyltä? Kun ne ovat täyttäneet ajankuluessa jo melkein koko kiintolevyn ja pitäisi saada tilaa sinne.
Varmuuskopiointitiedostojen poisto?
1
190
Vastaukset
- ---
1. varmuuskopiot aina ulkoiselle kiintolevylle muuten ei varmuuskopiosta ole hyötyä
2. varmuuskopiot ovat ulkoisella kiintolevyllä kansiossa, jonka Windows varmuuskopio-ohjelma luo automaattisesti
3. jos olet antanut tietokoneelle nimeksi "Elvis" niin kansion nimi on silloin "Elvis"
4. itse olen mennyt ja puolen vuoden välein "Elvis"-kansioon ja käsin tuhonnut sen sisällön
5. sitten olen mennyt Windows varmuuskopio-ohjelmaan ja ottanut kohdan "Muuta asetuksia"
6. olen mennyt sitten läpi pikavauhtia kaikki siinä olevat sivut koska muutoksi ei ole tullut ja viimeisellä sivulla laittanut ruksin kohtaan
"Luo uusi täydellinen varmuuskopio asetusten tallentamisen lisäksi"
7. sitten olen painanut nappia "Tallenna asetukset ja aloita varmuuskopiointi"
Varmuuskopioitavan datan määrästä riippuu kauanko eka varmuuskopio kestää. Mulla yleensä 45 minuuttia,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814