kehäpäätelmään joka väittää että jumalaa ei ole koska ateisti ei häneen usko
ateisti on täten tuomittu kiertämään kehää ikuisesti
Ateismi perustuu
12
104
Vastaukset
- 876765798
Kannattaa ostaa lisää WC-paperia koska aivopierussasi on roiskeita.
- totuus kirvelee
Väärin meni, nolla pistettä!
Kun tutkimme maailmaa tieteen keinoin, emme löydä jumalia. Missään ei tule vastaan sellaista viitettä, joka sysäisi uskomaan yliluonnollisiin taikasetiin pilvissä. Tiede on päin vastoin paljastanut ihmiskunnalle paljon siitä, millaisessa maailmassa me elämme ja miten tuo maailma toimii.
Kun asioille on järjellinen selitys, ei tarvitse edes miettiä sitä mahdollisuutta, että pronssikautisessa palestiinassa olisi sittenkin tiedetty jotain perin tärkeää koko ihmiskunnan kannalta.
Ei ole siis kehää. On lineaarisesti kumuloituvaa tietoa joka aiheuttaa ekponentiaalisesti kasvavaa ymmärrystä. Jumala on hypoteesi jota emme tarvitse. - ..........
Ateismi on sisällöltään tyhjä, pienten ihmisten keksimä keino pilkata Jumalaa.
- deedeekoo
Sinullako oikeus pilkata muita pieniksi ihmisiksi kun he eivät usko kuten sinä?
En minä ole pieni, -185cm ja 98 kg. Uskoakseni olet minua pienempi eli usko on vain olettamus kuten sinullakin.
- erik.goebbels
Jaahas...
Kristityillä menee taas seuraavanlaisesti.
Jumala on olemassa -> miksi? -> koska raamattu sanoo niin. -> miksi raamattuun voi luottaa? -> koska se on jumalan sanaa
Ateistit taas ei kierrä mitään kehää vaan päätelmä on yksinkertainen.
Jumalan olemassaolosta ei ole näyttöä -> Jumalaa ei ole.
Ja jos näyttöä olisi, ei olisi ateisteja. - Ptähh!
Evoluution olemassaolosta ei ole näyttöä --> evoluutiota ei ole!
Ja jos näyttöä olisi, ei olisi kreationisteja!- ¤¤
Evoluutio (kehitys) on totta,ellei olisi emme käyttäisi tietokoneita. (yksi esimerkki)
- näytönevoluutio
Kun kerran asialinjalla haluat pysyä niin jatketaan sitten. Kyllä evoluutiosta on todisteet:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution
Näyttöjäkin löytyy:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Näyttölaite
- Tätentäten totisesti
Mitä ihmeen kehää? Jankkaat jotain ihme kliseitä!
Taidat nyt vaan tarvita vakuutteluja ihan vaan itseäsi varten.
Minä en ole millään tavalla kiinnostunut sinun uskostasi tai jumalajutuistasi.
Miksi sinä olet kiinnostunut ateismista ja ateisteista? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Jos koet, että usko on sulle hyvä jutttu, niin nauti siitä tyytyväisenä. Ei sun tarvi valintaasi kenellekään todistella, ellet sitten ole epävarma valinnastasi.
Tarttetko tukijoita, ettei uskosi horju? Väärin. Ateisti ei vain usko. Joten vain pelkkä kehäpäätelmä se ei ole. Koska informaatio jumaladta uupuu.
- goddeloos
"kehäpäätelmään joka väittää että jumalaa ei ole koska ateisti ei häneen usko
ateisti on täten tuomittu kiertämään kehää ikuisesti "
- Muista että jumalasi rakastaa sinua... kaikesta paskastasi huolimatta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511