Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huumeeton huhtikuu

Voisimmeko siirtyä nykyaikaan, ja pitää ns.tipattoman tammikuun lisäksi
esim. huumeettoman huhtikuun.
Väittäisin että useampi n.13-30 vuotiaista käyttää esim. kannabista
enemmän kun uskotaankaan ja lisäksi vielä alkoholin rinnalla.
Tämäkin niin luultu vaaraton huume voi aiheuttaa riippuvuutta, muista
puhumattakaan.
Siis jos uskottelet itsellesi ettet ole riippuvainen mistään,
testaa voimasi pitämällä huumeeton huhtikuu.

11

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panii_kissa

      HiH Loistava idea!
      Siinä on yksi erittäin iso huono puoli huhtikuussa on kannabispäivä, joten ne ei siihen suostu.
      Huhtikuun 20 on niiden oma ”Haise pilveltä” -päivä.

      Itse ehdotin huumeetonta Helmikuuta, koska siinä on vain 28 päivää.
      Monet viettää tipatonta helmikuussa koska siinä on pari päivää vähemmän kuin tammikuussa.

      Ei niitä kiinnostanut sekään.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9617996
      Anteeksi olen poistanut jutteluni koska täällä on huumeettomia syrjitään!
      Olen toivonut huumeettomille omaa palstaa, mutta huume-suomi24 ei kiinnosta muu kuin huumeita Suomi täyteen! Suomi 24 syrjii kirjoittajia. Se on väärin ja siksi poistelen kirjoituksiani – nyt kyl vähän kaduttaa, ja tänään en ole löytänyt mitään poistettavaa, kun harmittaa suututtaa enkä tiedä mitä tekisin.
      Täällä oli joskus kiva kirjoitella. Oli ronettajaa ja meth53 ja hullu_apina kiersi hermoni lopullisesti ympäri kun se vääristeli kaikki mitä kirjoitin. Ronettaja oli parempi, tapeltiin niin että _kissan karvat pöllysi.

      Huumeille vaan ei voi mitään huumetta kun maistaa sen yhdenkin kerran ne se on menoa, siinä on jotain niin kivaa ettei elämä ilman huumeita maistu ollenkaan ja silleen se sitten vie pohjalle kuten lähti Whitney Houstonkin. Lepää rauhassa, ihmeellinen super-nainen maailman ehkä kauneimman äänensä kera nyt lähti ja jätti meidät.
      Niin surullista, mutta huumeet ei sääli ketään ne ottaa kaiken!
      Minä olin valmis kirjoittamaan huumeita vastaan, mutta suomi24-sivustolla sille ei anneta tilaa, kun kaikki sheriffitkin tahtoo vaan huumeita Suomeen.

      • Pamii_koira

        Ihanasti rentouttaa nämä apteekista saadut bentsot. Tulee niin rauhallinen olo.


      • kiva olonen
        Pamii_koira kirjoitti:

        Ihanasti rentouttaa nämä apteekista saadut bentsot. Tulee niin rauhallinen olo.

        ota bentson päälle muutama olut vielä, niin minä teen ja ehkä savut.


    • segsa

      mahdotonta koska 420.

    • streittimies

      Pitäkää huumeettomat päivänne, jos koette niitä tarvitsevanne. Minun ei tarvi pitää, koska jokainen päivä on huumeeton.

    • vituneunukki2

      streittimies oot sä kyllä v*tun neitsyt äijjä

      • HoitsuAnalOs.4

        Joo.. ja sinusta on jo tullut vanaha horo.. varmaanki Pekka tökytelly??? Onko peräpukamat puhki???


    • Väiskiäijä

      jaa että 4/20 päivä savuton.. Pyh. Muuten oon mukana mutta kyllä toi kaheskymmenes päivä on pakko savuttaa läpi. :D

    • Episodi478

      Tossa sen nyt näki miten nää pössyttäjät on kiinni siinä huumeessa kun mato pakskasassa.. heheh. Ei edes voi kuukautta olla pössyn pössyn.. Ja cannabispäivä.. hah haha. Hörhö päivä paremminkin.

      • 420onpyhäpäivä

        Jaa jaa.. No itsehän polttelen 2-4 viikon välein eikä mitään ongelmaa. mutta kyllä se 4/20 on sellanen juhla päivä että polttoohan muutenkin tuppaa tuleen mitä kummallisimmista paikoista eteen tarjottavaksi.


    • ffewfew

      Naurattaa nää tyypit jotka pössyttelee kellon aikojen ja päivien mukaan. Miten tää 4/20 päivä eroaa muista päivistä? Maistuuko se savu sillon paremmalle? Ja muutenkin tälläset tipattomat ja huumeettomat kuukaudet. Ihan kun siitä olisi jotain hyötyä, jos homma kuitenkin jatkuu samalla radalla tämän jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe