Tulen nyt tänne kyselemään josko jollain olisi kokemusta seuraavasta asiasta koska olen aivan pöyristynyt:
Yritin eilen mennä avaamaan tiliä Osuuspankkiin ja samalla sanoin virkailijalle että haluan Visa Electron-kortin ja nettipankkitunnukset. Olin todella yllättynyt kun virkailija sanoi että koska minulal on luottotiedot menneet niin en saa nettipankkitunnuksia enkä Visa Electronia. Toisaalta sama virkailija kyllä sanoi ettei ole tilejä availlut paljoa ( oli lainapuolen ihminen minne minut jostain syystä ohjattiin ). Kysymykseni oli heti että MIKSI IHMEESSÄ???
Visa Electron ei ole missään nimessä todellakaan luottokortti enkä ollut mitään luottokorttia hakemassa vaan ihan tavallisen Electronin jolla voi maksaa ostoksia kaupassa ja internetissä ja eihän verkkopankkitunnuksissakaan ole mitään luotto-ominaisuutta kun omalta tililtähän siinä maksellaan laskuja yms. nettiostoksia. No, virkailija ei osannut sanoa juuta eikä jaata ja sanoin hänelle että antaa olla sitten..
Minulla on tili Nordeaan ja S-pankkiin jonne nordeaan on pankkitunnukset ja visa electron ja s-pankkiin pankkitunnukset ja visa debit-kortti. Ilman mitään kyselyitä vaikka varmasti tiesivät tilejä myöntäessään ettei luottotiedot ole puhtaat. Ihmettelenkin tuota osuuspankin toimintaa että onko kaikilla heidän asiakkaillaan puhtaat luottotiedot tai sitten käydään pankissa vain asioimassa ilman pankkitunnuksia tai korttia.
Olisin siis vaihtanut Nordean tilini osuuspankkiin ja lopettanut tuon nordean kun en ole pitkään aikaan ole ollut tyytyväinen kyseiseen pankkiin.
Ja nyt jos saisi oikeasti auttavia ja asiallisia kommentteja eikä mitään saarnaa luottotietojen menetyksestä. Kyllä, tiedän että olen mokannut joskus tietoni/asiani enkä tarvitse siitä saarnaa joltakin tuntemattomalta palstan lukijalta :) -Kiitos.
LUOTTOTIEDOT JA OSUUSPANKIN VISA ELECTRON JA PANKKITUNNUKSET???
camillanaarteet
0
581
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736