Ääni jäi Väyryselle antamatta. En pääse äänestyspaikalle, kun en omista autoa.
Äänestäkäkää joku puolestani.
Onko muita kohtalontoverita maaseudulta ?
Ääbestämättä jäi ! En päässyt äänestämään
12
91
Vastaukset
- Äänestäjä3
Harmin paikka, otan osaa! Mitä mieltä olet kuntauudistuksesta, onko tämä järjetön ajatus sinulle?
- hu-h
Kai sitä valtio kyydin kustantaa tälläisissä tapauksissa. Eikö kaikilla ole oikeus antaa äänensä? Hullulta kuulostaa.
- Maaseudunmies
Näin on. Minulla ei ole varaa autoon. Kortti kuitenkin on Olen köyhä eläkeläinen. Hyvä että saan edes ruokaa jääkaappiini, kun ei ole autoa. Hyvä jos kaksi kertaa kuukaudessa pääse kirkonkylään ostamaan ruokaa.
- Maaseudunmies
Ai niin unohdin mainita, että olen menettänyt uskoni ja toivoni. Ne kun menettää ei jäljelle jää mitään.......Tai onhan minulla kaksi koiraa.
- ehdit vielä
Olisit voinut ennakkoäänestää. Vielä ehdit, soitapa jollekulle naapurille, josko kuskaisivat äänestämään. Tai piipahda naapurissa ja kerro murheesi, uskoisin että ymmärtävät. Varsinkin jos itse kannattavat Väyrystä.
- eilöytynyt
Niin jäi kaverillakin ääni antamatta, oli mun messissä niin eipä saanutkaan äänestää sillä samalla koululla. Sanoivat että mene tonne kilometrin päähän...no ei me edes löydetty sitä paikkaa joten luovutettiin.
Sinne meni Väyryseltä yksi ääni, pyrokratiaan!- katsoo lipusta
Pitäis se löytyä, kun siinä vaalilipussa on kyllä osoitetiedot.
- eilöytynyt
katsoo lipusta kirjoitti:
Pitäis se löytyä, kun siinä vaalilipussa on kyllä osoitetiedot.
Joo itselläni oli se äänestuslippu mut kaverilla se oli jo hukkunut.
- Oikein teit..
kun et äänestänyt Väyrystä ehkä parempi niin?
Meinasin äänestää itsekkin Väyrystä mutta jokin sai epäilemään häntä ja siksi kyselin miekkosen puuhasteluista tuli ilmi kaikenlaista vilunkia esim. asuinpaikka hämäyksiä jolla yritetty nostaa kateettomia päivärahoja .
Viimeinen asia mikä sai olemaan äänestämättä "Väkää" oli se kun kyselin hänen toimistaan tuolta Venäjän päästä ja sain tietää esim. sen että he olisivat olleet halukkaita paljastamaan eräitä Neuvostoliiton aikaisia asiakijoja mutta kun Väyrynen kuuli jutusta niin hän alkoi toppuuttelemaan ja toivoi ettei tiettyjä asiakirjoja julkistettaisi vielä.- uskottavaa...
Ai, sinä olit yhteydessä Venäjän päähän?
- dssdddgg
uskottavaa... kirjoitti:
Ai, sinä olit yhteydessä Venäjän päähän?
voimme todeta keskustalaiset tyhymiä
- jfyjyf
Jaa, isehän olet pelle tai todennäköisimmin ainoastaan median orja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038