iksu
Liisaa
24
401
Vastaukset
- Etsimäsi Liisa?
Minkäsnäköistä Liisaa ketjun aloittaja ikävöi... :)?
- benispana
ehän mä nyt kerton .
- Liisa
No, kerro ! Olipa jo kaipaus rinnoissa. Opa ihme, jos vielä kaipailet.
- Muistelija
En ole viestiketjun aloittaja, mutta kyllä minä sinua Liisa vielä mietin 06/07 vuodenvaihteesta. En nyt ehkä enää kuitenkaan kaipaa. Miten sinulla menee? Olet näköjään jakaantunutkin tässä välissä,,,,
- Liisa
Muistelija kirjoitti:
En ole viestiketjun aloittaja, mutta kyllä minä sinua Liisa vielä mietin 06/07 vuodenvaihteesta. En nyt ehkä enää kuitenkaan kaipaa. Miten sinulla menee? Olet näköjään jakaantunutkin tässä välissä,,,,
Ai,millä tavalla jakaantunut ? En nyt oikein ymmärrä. Hyvinhän minulla menee ja kevättä odottelen. Entä sinun olosi ?
- Muistelija
Liisa kirjoitti:
Ai,millä tavalla jakaantunut ? En nyt oikein ymmärrä. Hyvinhän minulla menee ja kevättä odottelen. Entä sinun olosi ?
No käsittääkseni sinulla on lapsi? Oletko sinä ajatellut minua? Miksi et silloin tarttunut tilaisuuteen?
- RWGTRWS
Muistelija kirjoitti:
No käsittääkseni sinulla on lapsi? Oletko sinä ajatellut minua? Miksi et silloin tarttunut tilaisuuteen?
Lissulla on pari teiniä.
- Muistelija
RWGTRWS kirjoitti:
Lissulla on pari teiniä.
No ei varmasti ole ainakaan "minun" Liisalla mitään teinejä!
- Liisa
Muistelija kirjoitti:
Kyllä tuo väittämä on totta. Mutta niin elämä vie. Tottakai olet ollut mielessäni. Kaikki on vain mennyt niin kuin on mennyt.
- Liisa
Liisa kirjoitti:
Kyllä tuo väittämä on totta. Mutta niin elämä vie. Tottakai olet ollut mielessäni. Kaikki on vain mennyt niin kuin on mennyt.
Lisäystä edelliseen, ettei minulla teinejä ole vaan lapsia. Kerro miten sinulla menee. Turha sitä on jälkikäteen moittia, että mikset silloin tarttunut tilaisuuteen.
- Muistelija
Liisa kirjoitti:
Lisäystä edelliseen, ettei minulla teinejä ole vaan lapsia. Kerro miten sinulla menee. Turha sitä on jälkikäteen moittia, että mikset silloin tarttunut tilaisuuteen.
OHO! Sinulla on siis jo 2 lasta? Onko sinulla mies vielä? Kerron omista asioistani-kirjoita facebookiin? Sinä olet näköjään nykyään myös siellä. Etunimeni alkaa aakkosten ekalla ja sukunimi alkaa kahdennellatoista-onko tuttu?
- Muistelija
Muistelija kirjoitti:
OHO! Sinulla on siis jo 2 lasta? Onko sinulla mies vielä? Kerron omista asioistani-kirjoita facebookiin? Sinä olet näköjään nykyään myös siellä. Etunimeni alkaa aakkosten ekalla ja sukunimi alkaa kahdennellatoista-onko tuttu?
Jos vielä epäröit, niin treffasimme 27.12.2006 ja tarjosin sinulle-Helsingissä!
- kiskan -vedot
Muistelija kirjoitti:
paska puhettaei Lissu ole jakaantunut yks laps ja jo aikuinen sekin.Älä pösilö höpötä.
- tp
Lumikin näköistä!
- 16-17=33
Vittu mita kapiaisia
- Etsimäsi Liisa?
No harmi, mää kun satun oleen vaalea versiö kyseisestä naikkosesta (siis lumikista). Jos puhuit tästä Lumikki & Seitsemän kääpiötä tarinan rinsessasta.
- Muistelija
Etsimäni Liisa on vaalea erittäin kaunis opettajatar.
- Liisa
Muistelija kirjoitti:
Etsimäni Liisa on vaalea erittäin kaunis opettajatar.
Voi ei, en ole sinun Liisasi !
- liisa toinen
Liisa kirjoitti:
Voi ei, en ole sinun Liisasi !
ei sir mikään piisaa ...vai
- Muistelija
liisa toinen kirjoitti:
ei sir mikään piisaa ...vai
Ei ole siitä kyse. Oletko se sinä? Kirjoittele facebookiin, niin jutellaan!
- Etsimäsi Liisa?
Muistelija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Oletko se sinä? Kirjoittele facebookiin, niin jutellaan!
En ole opettajatar, olen opiskelija :) Joten ei tärpännyt, mutta onnea etsintöihin...
- ikävä muutti Rajakyl
tunnen yhen Liisan "Lissu" makee nainen......
- isoom
Liisa Friziä kaipailen
- olli iso oksa
Puokkarin tyttöjä kai on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050