persenaali tasoitti just äsken. rinnalle ja ohi.
vielä kun malaga nöyryyttää barcanaalia niin päivä on täydellinen, myös veto mielessä.
jipppiii jytky tulossa
4
111
Vastaukset
- WRONG INFO
,Manuhan ton vei koska mun tilille tuli rahaa sen pelaamisesta,ootko saanu väärää infoa.Arsu pelaa aina paskasti muita huippujengejä vastaan mut paskoille se hävii harvoin.
- Messi2
Barca johtaa 3-0,ootko tietonen asiasta kun sulla lukee et Malaga nöyryttää Barcaa,olet varmaan ulkosuomalainen jolla ei ole tietoa joukkueiden vahvuuksista ja tasoeroista.Mut kyl se siitä.
- homovastainen
joo olen nigga enkä osaa pelejä kun imen par... kuten yksi ehdokaskin jota inhoan
- GÄDVIK
homovastainen kirjoitti:
joo olen nigga enkä osaa pelejä kun imen par... kuten yksi ehdokaskin jota inhoan
20% on näköjään pervoja suomalaisista, hyi vittu,täytyy kai äänestää Niinistöö ettei taas tuu "neitiä"pressaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060