Miksi vankiloissa on monta murhaajaa, tappajaa ja pahoinpitelijää, jotka ovat olleet rangaistavan teon teko hetkellä evankelis-luterilaisesti uskossa.
Väkivaltaiset kristityt
6
499
Vastaukset
- raitahousu
vaiko niin että "uskonsa kutakin on auttanut"
- lapset
nämä ovat niitä joita on syyttömästi vainottu heidän uskonsa tähden. ja vainoojat ovat näitä jumalattomia ateisteja ja primitiivisiä pakanoita
jotka hallitsevat tätäkin sosialisti yhteiskuntaa
valheen ja väkivallan voimalla.
kohta kuitenkin nämä vainotut vangit vapautetaan
ja nostetaan kirkkauteen. ja sitten vangitaan nämä aatteellisten herätysliikkeiden ja ateististen joukkojen valehtelijat ja syöstään helvettiin yhdessä näiden muiden valheen lapsien
kanssa.- fishbrain
Älä ystävä sano noin! Ole ystävällinen ateisteille! Eivät he ole sinun vihollisia!
Jopa uskossa olevat tekevät vääryyksiä. Onhan meillä tämä vanha ruumis vielä.
Toki on uskonsa tähden vangittujakin, mutta musta tuntuu että keskustelun aloittaja tarkoitti vähän muutakin.
- Tuomas M
ei ole olemassa. Jokainen väkivaltaa tekevä luopukoon heti kristityn nimestä.
- Kemu
Kuuluvat valtionkirkkoon, mutta eivät itse ole uskossa. Suomihan on "kristitty" maa... Hehhehe!
- hovi
Raitapaita "hyvä".
Jos sinua kiinnostaa, niin olen ottanut kyseiseen aiheeseen kantaa jo aikaisemmin luterilaisella osastolla kohdalla "sairasta porukkaa".
Minun kommentini asiasta löytyy "tietoako?" sarakkeen alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235590
- 725232
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753680Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603328- 442900
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 461945
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743