Miksi vankiloissa on monta murhaajaa, tappajaa ja pahoinpitelijää, jotka ovat olleet rangaistavan teon teko hetkellä evankelis-luterilaisesti uskossa.
Vastaukset 6
- raitahousu
vaiko niin että "uskonsa kutakin on auttanut"
- lapset
nämä ovat niitä joita on syyttömästi vainottu heidän uskonsa tähden. ja vainoojat ovat näitä jumalattomia ateisteja ja primitiivisiä pakanoita
jotka hallitsevat tätäkin sosialisti yhteiskuntaa
valheen ja väkivallan voimalla.
kohta kuitenkin nämä vainotut vangit vapautetaan
ja nostetaan kirkkauteen. ja sitten vangitaan nämä aatteellisten herätysliikkeiden ja ateististen joukkojen valehtelijat ja syöstään helvettiin yhdessä näiden muiden valheen lapsien
kanssa.- fishbrain
Älä ystävä sano noin! Ole ystävällinen ateisteille! Eivät he ole sinun vihollisia!
Jopa uskossa olevat tekevät vääryyksiä. Onhan meillä tämä vanha ruumis vielä.
Toki on uskonsa tähden vangittujakin, mutta musta tuntuu että keskustelun aloittaja tarkoitti vähän muutakin.
- Tuomas M
ei ole olemassa. Jokainen väkivaltaa tekevä luopukoon heti kristityn nimestä.
- Kemu
Kuuluvat valtionkirkkoon, mutta eivät itse ole uskossa. Suomihan on "kristitty" maa... Hehhehe!
- hovi
Raitapaita "hyvä".
Jos sinua kiinnostaa, niin olen ottanut kyseiseen aiheeseen kantaa jo aikaisemmin luterilaisella osastolla kohdalla "sairasta porukkaa".
Minun kommentini asiasta löytyy "tietoako?" sarakkeen alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398