nyt olisi hukassa vanha joskus 90-luvun animaatio/ piirretty

g7

vuosia olen miettinyt että mistä saisin tietää tästä animaatiosta.. eli kyseessä olisi semmoinen piirretty missä tietyt hahmot pystyivä teleporttaamaan itseään paikkaan kuin paikkaan ja muistin mukaan se vaati heiltä energiaa suhteellisen paljon että heidän piti syödä paljon.. en ole varma oliko kyseesssä japani tuotantoa mutta jos teille jollekin tulisi edes jotain ehdotuksia mieleen niin olisin erittäin kiitollinen.. tarkempaa muistikuvaa minulla ei ole kun että pää hahmona oli ainakin opiskelia poika ja siihen liittyvä tyttö??? auttakee jos ossaatte. kiitos.

5

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärpix

Sää oot syönyt liikaa sieniä.

• tiedähäntäkatsos

Nopeimman vastuaksen saat jos kattelet ite esim. sivulta : animecrazy.com kuvia aakkos järjestyksessä jos sattuisi tulemaan se ja muistaisit sen pelkästä kuvasta..

Mutta joo ainut mikä minulle tulee mieleen en muista kyllä sarjaa oliko niillä teleporttaus kykyjä mut esim. ''sailor moon'' sehän pyöri joskus 90-2000 vuosina televisiossa, ja toinen aika tunettu sarja vanha ku faani tuli joskus 80-luvun loppuvaiheilla, ei esitetty suomen televisiossa kyllä mutta sateliitti kanavilla niin 90-2000 luvun välillä pyöri myös tämä Dragon ball z jossa niillä oli jtn teleportaati kykyjä.. mut joo kattele sielt animecrazyst

• z4ever

Kyllähän se vaan Dragon Ball Z on:) Loistava myös mangana

• dragon ball fan num1

Se on selvästi Dragon ball Z jonka pojan nimi on Goku ja tytön Chi chi.

• DBZ-fani

Ei ole Dragon Ball Z, koska siinä vain Goku pystyy teleporttaamaan ja ihan vain tiedoksi Goku ei ole koskaan ollut opiskelija sillä hän ei käynyt kouluja vaan harjoittelu taistelua ja taistelulajeja sekä treenasi. Eikä hänen tarvitse syödä teleportatakseen. Tietysti voi olla että muistat sen että hahmot ovat vahvoja ja voivat liikkua niin nopeasti, että pystyvät ilmestymään. Lisäksi Dragon Ball z:ssa olevilla saiyalaiset syövät paljon. Ja Gokun poika Gohan opiskelee koko ikänsä ja viimeisessä saagassa (Buu-sagassa) on opiskelee lukiossa, jossa hän tutustuu Videl nimiseen tyttöön. Jos tämä kuulosti tutulta, niin kyse on DBZ:sta, mutta jos ei niin kyseessä todennäköisesti joku muu sarja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      2991
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2002
    Aihe