Kiitos Väyrynen. Toit meille paljon hyvää, iloa, toivoa ja energiaa.
Lähes tyhjästä nousit kärki kamppailuun se on tosi hienoa.
Nyt ainakin itse henk.koht. siirryn Niinistön taakse.
Hän kuitenkin edustaa lähemmäksi keskustalaisia rvoja kuinHaavisto, joka poliittisella kartalla kovin vasemmalla.
Toivon, että muutkin pääde vaalipettymyksestä yli ja Niinistön tuki on riittävä.
Syksyn kunnallisvaaleihin Väyrynen teit hienon pohjatyön. Osoitit esimerkilläsi, kuinka ja millaisia asioita tulee painottaa. Tästä on keskustan hyvä jatkaa.
Kiitos Väyrynen ja nyt siirryn Niinistön tueksi
3
<50
Vastaukset
- Mepä äänestetään
Haavisto presidentiksi ja te ette voi sille yhtään mitään.
- valepoliitikko
Pyydän, että harkitset vielä kerran ratkaisuasi. Niinistön takana on suuret sijoittajat, hän ajaa heidän etujaan ja Suomea Natoon (maksajaksi taas, kuten EU:iinkin). Toisaalta Niinistöllä ei ole osaa eikä arpaa tämän päivän politiikkaan, vaan hän voi kokoomuksen riveistä lähteä vapaasti presidentiksi ilman että politiikka ontuu. Sen sijaan, jos äänestämme presidentiksi Pekka Haaviston, saamme samalla yhden kiusankappaleen pois niskastamme. Itse siirryin Pekan taakse mm. juuri näistä syistä.
- ei, ei, ei
Ei puppelipoikaa... ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035