Niinistöstä seuraava pressa Suomelle. :)
Toisella kierroksella annan ääneni Niinistölle.
Mielestäni tämä homous ei oikeen sovi Suomelle keulakuvaksi. Itselläni on ihania kavereita, jotka ovat homoja. Jokaisella on omat mielipiteensä asiasta ja jokainenhan päättää itse hyväksyykö homouden, vaiko ei. Itse hyväksyn homot, mutten heidän valintaansa.
Raamatussakin selvästi kielletään homous. Mutta silti, tämä on ikuinen riitelyn ja väittelyn kohde.
Luulen, että jotkut homoistakin ajattelevat sisimmässään, ettei Suomelle käy keulakuvaksi homopressa. (Olen puhunu paljon tästä homokavereitteni kanssa ja monet heistäkin ovat samaa mieltä kanssani.)
Toki jokaisella on oma mielipiteensä asiasta.
Kyllähän sen jo tietää!
6
89
Vastaukset
- 20+2
On se vain kumma juttu, että homovihaajilla on aina näitä ihaaania homoystäviä...
- number-7
En todellakaan vihaa ketään ihmistä! Teot on eri asia...
- Homous ok.
Homot hyväksyn kaverina ja ihan omana itteinään,kunhan suomen sisälläpysyvät. Homous on vaan niin tuomittavaa monessa maassa, että pressaks hyväksin suomen keulakuvaksi vain heteropressan....suomen hyväksi!
- arska880
Kieltämättä hävettäisi olla suomalainen jos Haavisto tulis presidentiks... "Suomi= homojen maa" ...niijoo saataishan me mainetta, mutta onko se tärkein asia? EI TODELLAKAAN!
- number-7
Hmmm... No ei Haavistoa saa ihmisenä moittia, mutta pointtina tässä oli se, että pressaksi ei sovi mielestäni homo. Se näyttäisi vain enemmän homo-esimerkkiä nuorille. Ja mitä siitä tulisikaan kun Suomi olisi täynnä homoja?
- jfhg
number-7 kirjoitti:
Hmmm... No ei Haavistoa saa ihmisenä moittia, mutta pointtina tässä oli se, että pressaksi ei sovi mielestäni homo. Se näyttäisi vain enemmän homo-esimerkkiä nuorille. Ja mitä siitä tulisikaan kun Suomi olisi täynnä homoja?
Vähän kahistuttaa noinkin miellyttävän ja fiksun pressaehdokkuus ja pitkällepääsy kisoissa, kuin Haavisto on päässyt.
Jos Haavistosta tulee pressa, niin silloin meidät, suomen kansa leimataan monessa maassa ja kulttuurissa homo/lesbo kansaks suurimmalta osin....Lesbopressan jälkeen toyboy-pressa, ei ehkä edusta kokokansan keskiarvoa ja tapaa seksuaalisessa suuntaisudessaan?
Pitänee kai tehdä vetoomus tulevaisuudessa pressaviran kiintiöistä sukupuolen ja seksuaalisuuden suuntautumisen mukaan johonkin tahoon, jotta heteroressallakin ois mahiksii tasapuoleisesti pressaks? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805