Niinistön voitto oli eräs välietappi kiihtyvävauhtisesta juoksusta helvettiin, luonnon ja ihmisyyden kustannuksella.
Vauhtia lisätään koko ajan, ja suoritusporras on kohta kiitolaukassa. Vuorineuvokset saivat tahtonsa läpi ja valtamedia säestää.
Niinistössä henkilöityy eräs suomalaisille valitettavan tyypillinen ominaisuus, kyvyttömyys nähdä kokonaisuuksia sekä pelkistetty tyhmyys.
Kilpajuoksu helvettiin
4
<50
Vastaukset
- Lisää, lisää
Aika kattavasti ilmaistu, jatka samoilla ajatuksilla.
- ei mene
Nistöön luotetaan ja muutos muumimamman jälkeen tulossa.
- Voi suomalaisia!
Onko vielä kovempi muutos tulossa, jonka Holkeri aloitti yli 20 vuotta sitten. "Hallittu rakennemuutos" sananmukaisesti niitti suomalaisia ennenaikaiseen hautaan pilvin pimein. Alkaako nyt toinen aalto eli "Suuret puhdistukset"?
- linjakohtapuree
Voi suomalaisia! kirjoitti:
Onko vielä kovempi muutos tulossa, jonka Holkeri aloitti yli 20 vuotta sitten. "Hallittu rakennemuutos" sananmukaisesti niitti suomalaisia ennenaikaiseen hautaan pilvin pimein. Alkaako nyt toinen aalto eli "Suuret puhdistukset"?
Turhat ihmiset tapetaan nopeutetulla tahdilla. Asia tehdään kuntauudistuksella. Lääkäripalvelut yksityistetään ja myydään kansainvälisille firmoille. Ne frmat eivät hoida muita kuin rikkaita isolla rahalla. Köyhät mätänevät kohta tienvarsille. Se on Niinistön ja kokoomuksen linja. Ollut muuten aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808