Upseeri Niinistö ja sivari Haavisto ovat vastakkain vaalien toisella kierroksella. Kummasta sinä haluat armeijan ylipäällikön? Mieti sitä.
Mieti lisäksi sitäkin, kun uusi presidentti menee puolisoineen ensimmäiselle Venäjän vierailulleen. Presidentit jäävät neuvottelemaan ja puolisot lähetetään hameostoksille.
Upseeri ja sivari vastakkain kakkoskierroksella
6
<50
Vastaukset
- Sivari on rauhanmies
Kylä sivari aina upseerin voittaa, kun maanpuolustuksesta puhutaan, koska upseeri haluaa aina vain sotaa ja sivari rauhaa.
- Näin käy..
Kyrpa ja.. se vastakkain !
Porvarit saa nyt äänetää ..kansa ei viitsi !...viherkommareita lukuunottamatta !
- Munamiehen lanko
Kyllä munamies aina upseerin kellistää, oli sitten yö tai päivä.
- " "
En oikein kumpaakaan kannata presidentiksi mutta Jenni on paljon parempi maan äiti, joten täytyy äänestää Niinistöä.
- !!
Haavisto on kiltti...
- Yliluutnantti res.
Upseeri ja sivari?
Olen itse reservinupseeri, mutta tässä tapauksessa se ei kiinnosta. Näen vastakkain Suomensyöjän keinottelijoiden sätkynuken ja isänmaallisen rauhanmiehen.
Teot puhuvat puolestaan, eivät tittelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 18895
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603