Väyrynen yritti lokakampanjalla ja kärsi tappion

Nakke Nakuttaja

Väyrysen vaalikampanja oli vastenmielistä loanheittoa. Siitähän Kepu on aina ollut tunnettu, mutta nyt mentiin vielä askel vastenmielisempään suuntaan. Oli aivan oikein, että Väyrynen kärsi tappion.

21

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelä-pohojanmaa

Sitä niittää, mitä kylvää!!

• pol.anal.

Kepun likaisten temppujen osasto teki töitä 24/7 koko kampanjan ajan.

• kumm
        pol.anal. kirjoitti:

Kepun likaisten temppujen osasto teki töitä 24/7 koko kampanjan ajan.

Mitä likaisia temppuja oikein tarkoitat ? Kaikki, yli puoluerajojen ovat kiitelleet Väyrysen kampanjaa. Itselläsi taitaa olla likainen mielikuvitus.

• Tuolla keinoinko

meinaat saada kepukansan Saulin taakse ???

• Hyvä Väikky

Alustaja on Lipposen miehiä. Värynen sai 250% enemmän ääniä kuin Lipponen.

• kansalainen

menitte kaikki vihreitä äänestäneet kokoomuksen retkuun.

niinistöön ei lika tartu kun media ja raha on sen puolella. hän sai äitiyspakkauksen omiin nimiinsä vaikka se on valtion ja samalla kuittaili haavistolla lapsettomuudesta ja vain Väyrysen kimppuun käytiin miettikää sitä

keskustasta vain harva äänestänee vihreitä jopa persuista hieman useampi mutta heistäkin selkeä vähemmistö.

joten vihdeiden leiriin jää vain vasemmisto ja demarit

laskekaa itse miten käy N65% ja H35% tai 60/40

• Kapt evp H K

Väyrynen ja kepu eivät näköjään muunlaisia kampanjoita edes osaa. Väyryselle kävi juuri miten ahneelle öykkärille pitääkin käydä.

• ????????????????????

Mielelläni haluaisin edes pikkuisen esimerkin:D

• ismolehtonen

Väyrynen ja Kepu kaatuivat omaan mokkeluuteensa.

• hyi hitto!

Kepun likaisten temppujen osasto ahkeroi vaalien ekalla kierroksella. Nyt se näköjään jatkaa samaa toisellakin kierroksella, vaikka Väyrynen jo kärsi rökäletappion.

• ope Oulusta

Toisella kierroksella kampanjointi on sivistyneempää, koska Paavo Väyrynen kärsi ensimmäisellä kierroksella rökäletappion.

• Hohhoohhooo...

Persuseppokin on seonnut väykyn tappiosta. Räkii ihan nimimerkillään, ei tällä kertaa puskista, jota yleensä tekee. Luulee itsenäisyyspäivänkin muuttuneen paria päivää myöhempään, kun Väyrysestä ei tullut pressaa.

• pol.t.

Täällä Väyrynen Jugendin nuoret toivot treenaavat loanheittoa.

• Jaskoille

pol.t ja muut peräsuolen asukit kärsivät kihomadoista ja heittää itseään eli ulostetta.

Miksi demu = peräsuolen asuja?

• pol.anal.

Väyrysen - tuon peräsuolen täytteen - luulisi tuossa korkeassa iässä jo ymmärtävän. Lokakampanja ei Suomeen sovi.

• Kana Aulis

Ei koira mitään karvoilleen voi. Väyrynen on m-u-l-u-k-k-u ja sellaisena pysyy.

• istoklemola

Ei Väyrynen mistään mitään ymmärrä.

• Anus Vehviläinen

Loka alkaa pian lentää Väyrysen puheenjohtajakampanjassa.

• kiristystä?

Jokohan nyt joku uskaltaa paljastaa että Väyrynen tosiaan kiristi ministerisalkun Vanhaselta. Jotain perää siinä taatusti on. Eihän Väyrynen kaihda mitään keinoa jos hällä on vissi päämäärä= vallanhalu, määräämishalu, hallitsemishalu...minä minä minä..

• pol.t.
        kiristystä? kirjoitti:

Jokohan nyt joku uskaltaa paljastaa että Väyrynen tosiaan kiristi ministerisalkun Vanhaselta. Jotain perää siinä taatusti on. Eihän Väyrynen kaihda mitään keinoa jos hällä on vissi päämäärä= vallanhalu, määräämishalu, hallitsemishalu...minä minä minä..

Väyrysen keinot ovat aina olleet kiristäminen, uhkailu ja likainen peli. Tämä näkyi myös pressanvaaleissa.

• heh heh

Lipponen 6%. Pistää nauramaan heh heh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe