Haavisto vai Niinistö

ARVOT&KOKEMUS

Minä en ole täydellinen.Sinä et ole täydellinen.Niinistö ei ole täydellinen.Haavisto ei ole täydellinen.Kukaan ei ole täydellinen.
Kun asiaa alkaa pohtimaan omalla järjellään ja kokemuksellaan niin ei ole aika kypsä muulle kuin Niinistölle tässä vaiheessa elämän ja maailman menon kannalta.
Itse ymmärrän lähinnä Haaviston kannattajissa suurta protesti ääntä nykyiselle menolle ja erityisesti nuorien kalastelussa että anna äänesi minulle niin minä annan maailmani ja kaiken sinulle.Kokemattomuuden piikkiin voi myös laittaa sen että yritetään liikaa vaikuttaa nuorempaan polveen,kun Haavisto tietää sen että nuoret ovat innokkaita eikä loppuun asti miettiviä ihmisiä ja jotka myös tekevät enemmän virheitä elämässään niin miksei he voisi antaa helpolla ääntänsä minulle kuin tässä reippaasti avitan asiaa.Tämä vain paistaa ärsyttävästi esille.
Arvomaailma ja kokemus suomen hyväksi on myös selkeä viesti järkiperusteille ja valinta on selkeä SAULI NIINISTÖ Suomen presidentiksi 2012!
Se mitä Haavisto toisi mukanaan jos hänet valittaisiin olisi liian suurta ymmärrettäväksi minulle ja suurimmmalle osalle suomalaisista, mutta myös maailmalla asia olisi epäkypsä monessakin mielessä tämän tyyppiselle ehdokkaalle,vaikkakin ehkä joskus kauempana tulevaisuudessa mahdollinen (muttei silloinkaan toivottava)sillä arvo johtajuus on paljon muuta kuin mitä hän viestittää kokonaisuutena.
Itse olen sydämeltäni Sosiaalidemokraatti mutta myös muuntautuva ja siksi Niinistö myös.Vaikka lopultahan ihmiset tämän maailman tuhoavat niin jos sen suuri ryhmä haluaisi tehdä niin silloin he äänestäisivät Haavistoa ja ihmiskunnan tuho olisi aiempaa nopeampaa.Perustan tämän siihen että Haavisto edustaa (tietämättään myös kunnolla sitä itse)huonoja arvoja jotka aiheuttavat monissa myös vihaa ja väkivaltaa.Tiedän että sitä ei jokainen Haaviston kannattajistakaan täysin ymmärrä ja jos ymmärtäisivät niin todennäköisesti äänestäisivät Niinistöä tai jättäisivät äänestämättä.
Tämä on minun ja näkökantani mikä on sinun???
Kuitenkin kahdesta hyvästä tai suht hyvästä parempi kaikkien kannalta on NIINISTÖ!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka Haavisto todel

Äänestämme tietenkin Pekka Haavistoa, jos me haluamme hyvän ja avarakatseisen miehen presidentiksi. Miksi äänestäisimme suurtä pääomaa ja sen arvoja, kun tavallinen ihminen elää aivan toisenlaisessa todellisuudessa.

Ainoa oikea vaihtoehto on kansainvälinen nimi Pekka Haavisto!

• ..

Niin kyllä Haavisto olisi punikkien kannalta parempi

• Kertokoon muillekin

Vain suureksi osaksi Homot puolustavat haavistoa!
      Se myös kertoo asioista aika paljon olennaista.

• 4
    • Kepunvihreä

Äänestin Väyrystä, koska hän oli porukan kovin ammattilainen ulkopolitiikan saralla. Nyt tuen Haavistoa, koska hän on älykäs ja osaava kaveri. Myös luutuneet asenteet tulisivat Pekan myötä ravisteltaviksi.

Niinistöä en tue, koska hän edustaa kuitenkin rahan valtaa, on kritiikitön Nato -mies ja tukee kuntien pakkotappamista. Niinistö ei ole muutenkaan ruudinkeksijä, sopii lähinnä kamreerin tehtäviin, ei maamme keulakuvaksi.

• Hyvä Suomi

Niinistöä en tue kun hän edustaa rahan valtaa.................Tuollaisiin älyttömyyksiin voi vain sanoa kuinka alaarvoisia kommentteja voivat homot antaa (ehkä muutkin voivat)...tai tarkennukseksi että luultavimmin homo kuitenkin.
      Niinistö ei häviä älykkyydessä ei kokemuksessa eikä ole nato kritiikitön eikä selväpiirteisesti muutakaan mitä väitetään edellisessä viestissä.
      Varmasti tulee takkiin Haavistolle koska mikään iso joukko ei voi kannattaa homoutta noin näkyvälle paikalle vaikka mies on lähes Niinistön veroinen älykkyydessä mutta ei kokemuksessa eikä arvoissa.Eli Niinistö on seuraava Presidentti :)
      Suomalainen auttaa suomalaista hädässä ja muutenkin kun apua tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe