Jag förstår inte den här skadeglädjen över Eva Biaudets valresultat.Inte var nu sannfinländarnas och de kristligas framgång direkt lysande heller.Kan man inte bara konstatera att bästa vinner.N u var det Niinistö och Haavisto som klarade sig bäst.
Varför så bittra tongångar?
9
62
Vastaukset
- 228w
Om man själv inte klarar sig så värst bra,då känns det skönt att mobba någon som har klarat sig ännu skralare.
- raitasukat
Lipposen surkeasta menestyksestä olen kieltämättä iloinen, koska hän on maamme historian pahin pakkoruotsittaja ja kielipoliittinen kähmijä.
Esim. yo-rakenneuudistuksessa hän jarrutti reformia vuosikausia Wideroosin kanssa tehdyllä sopimuksella ohittaen demokraattisen päätöksenteon,.
Lukekaa lisää Maija Raskin muistelmista.
Biaudet nyt oli vain statisti alunperinkin, joten ei aiheuta emootioita.
"– Viesti oli selvä ja yksinkertainen: En saa tuoda muutosesitystä hallituksen käsittelyyn. Kansanedustaja Ulla-Maj Wideroos (r) ja pääministeri olivat sopineet asiasta."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8511322 - oikeus voitti...
Lipposen katastrofi oli suora seuraus hänen nihilismistään ja härskistä oman edun tavoittelusta. Kansa kyllä ymmärtää että freudenthalismi ja tasavallan presidenttiys ei sovi yhtee.
- mittval niinistö
Nu får vi bara vara nöjda med valresultatet och fundera skarpt om vi vill ha Niinistö eller Haavisto som president.
- väljare
mittval niinistö kirjoitti:
Nu får vi bara vara nöjda med valresultatet och fundera skarpt om vi vill ha Niinistö eller Haavisto som president.
Jag förstår inte heller varför man skall svartmåla människor.Jag gillar inte SOINI,men inte behöver jag ändå använda osakliga kommentarer om honom.
- hårt jobb
väljare kirjoitti:
Jag förstår inte heller varför man skall svartmåla människor.Jag gillar inte SOINI,men inte behöver jag ändå använda osakliga kommentarer om honom.
Nå det kan man kanske säga att SOINI kunde banta.Det är inte hälsosamt med så där mycket övervikt.Haavisto och Niinistö är litet mera sportiga av sig.En bra kondition behövs även inom politiken.
- surpuppor ?
hårt jobb kirjoitti:
Nå det kan man kanske säga att SOINI kunde banta.Det är inte hälsosamt med så där mycket övervikt.Haavisto och Niinistö är litet mera sportiga av sig.En bra kondition behövs även inom politiken.
Vad har det hänt med sannfinländarnas berömda humor.Inga roliga vitsar på många dagar ?
- porvoo/borgå
surpuppor ? kirjoitti:
Vad har det hänt med sannfinländarnas berömda humor.Inga roliga vitsar på många dagar ?
Pirkko Ruohonen - Lerner har varit utomlands ?Vem skulle ha kommit med bortförklaringar ?
- skrattretande
porvoo/borgå kirjoitti:
Pirkko Ruohonen - Lerner har varit utomlands ?Vem skulle ha kommit med bortförklaringar ?
OJDÅ,vad det nu pärtar nettifennot när deras SOINI inte fick över 50 % av rösterna.Nu måste man ösa ut sin bitterhet över finlandssvenskarna igen.Varsågod,därför finns vi ju,vi överlever nog.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138