Mielestäni en ole ahdasmielinen eikä minulla ole mitään homoseksuaalien elämänvalintoja vastaan. En halua, että heitä kohdellaan huonosti miletymystensä tähden. On vain hyvä, että jokainen ihminen kokee rakkautta. Olen mielestäni jopa vapaamielinen, sillä voisin kuvitella moniavioisuudenkin toimivan.
Mutta.
Kun Suomea edustetaan, niin edustajan pitäisi edustaa meitä mahdollisimman hyvin. Minua on suunnattomasti ärsyttänyt Tom of Finlandin maine Jenkeissä. Hän on tunnetuin "suomalainen" siellä. Täällä hän on lähes vaiettu totuus. Me laskemme leikkiä ruotsalaisten vasenkätisyydestä, mutta muualla maailmassa meistä tehdään pilkkaa samalla tavalla piktälti Tomin takia. Halonen presidenttinä ei ole yhtään vähentänyt näitä ennakkoluuloja, olkoonkin että ne ovat vääriä. Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa, lähes kaikki meistä ei ole homoseksuaaleja. Se on totuus, joka ei muutu hyssyttelemällä.
Mielikuva ja nimenomaan mielikuva Pekka Haavistosta on miellyttävä, asiantunteva, luotettava, – mutta hän ei edusta enemmistöämme kovinkaan hyvin. Mitä oikeastaan tiedämme hänestä miellyttävän habituksen ja hyvän käytöksen lisäksi?
Jos Niinistö veti matalaa profiilia ensimmäisellä kierroksella, niin ei kyllä Haavistokaan paljoa muuta sanonut kuin helppoja lauseita. Toivottavsti toinen kierros keskittyy niihin asioihin, jotka ovat presidentille olennaisia.
Hyviä miehiä kummatkin. Kumpi edustaa meitä paremmin? Minulle asia on jo selvä.
Tom Of Finland
6
<50
Vastaukset
- Utel
Wikipedia tietää kertoa, että Haavisto on koulutukseltaan ylioppilas. Drop out valtsikasta. Jotenkin kuitenkin pätevöitynyt luennoimaan kansainvälisistä ympäristökysymyksistä. Hän on entinen Koijärvi-aktivisti (jos joku vielä muistaa ketjut, parrat ja likaiset villapaidat) ja homoseksuaali.
Hän on myös sivari ja saanut sotilasansiomitalin. Sudanin, Somalian ja Tshadin asiantuntija.- ei ääntä pippelille
Tarlja Halonen on hänet dumpannut niihin YK- ym. tehtäviin. Ilman Tarljan suunnatonta apua Pippeli-Pekka olisi täysin tuntematon nolla.
- Soon i
Sivari ei voi olla puolustusvoimien ylipäällikkönä.
Kaiken lisäksi homo. - Obsis
Kyllä kai sivarikin voi olla puolustusvoimien ylipäällikkö, muutoinhan olisi väkisinkin syrjintää sukupuolen takia? Ei kai Halonenkaan armeijaa ole käynyt?
- Uijuijui
Suomen itsenäisyysjuhlat vuosimallai 2012?
http://www.youtube.com/watch?v=NnETc4NTRxU - MBjrstrm
Tom, Tarja and Pekka of Finland .... all Finns are gay?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770