Harvoin olen ketään demaria kiittänyt, jos koskaan, mutta nyt täytyy kiittää Paavo Mooses Lipposta.
Kiitios sinulle Paavo Lipponen, olet vihdoin tehnyt hyvän päätöksen josta koko Suomen kansa sinua kiittää.
Maanvierymätuloksesi jälkeen olet päättänyt jättää politiikan. Maanvierymätulos se nimittäin mielestäni oli. Itse olisin veikannut että alle 3 % suomalaisista äänestää Lipposta pressaksi.
Kiitos sinulle Paavo Lipponen
hyvästi vaan
4
<50
Vastaukset
- EI PAAVOLLE
PAAVO POISTI RIKKAILTA VARALLISUUSVERON, SIKSI ÄÄNESTIN SOINIA
- Syntejä on tehty...
Siitä ei Lipposta voi syyttää, koska sen poisti Eero Heinäluoma. Lipponen ei puhdas pulmunen ole missään mielessä. Hän unohti kansan. Soini taas hiffasi, että sellainenkin on olemassa. Emme me Suomessa ole olemassa vain vetääksemme suuria EU-linjauksia. Vai mitä, Lipponen?
- kaasuputki pave
TYÖVÄENLUOKAN LUOPIO POISTUU " TAKAOIKEALLE" näkemiin ja hyvästi
- Kansa vain ei ymmärr
Lipponen edisti aktiiviaikanaan uusliberalismia monin tavoin. Vai kuuluuko se nykyään SDP:n ohjelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760