Perussuomalaisilla on nyt todella näytön paikka ja erittäin ratkaiseva sekä
vaikea valinta edessä päättäessään kumpaa ehdokasta äänestää Presidentin
Vaalin
toisella kierroksella.
Sauli Niinistö on kokoomuslainen ja erittäin taitava talousmiehenä Suomen
asioita valtiovarainministerinä hoitaessaan. Niinistö on maailmalla tunnettu.sekä Pankki- ja finanssimaailmassa sekä tuttu myös useille eri valtioiden poliittisille päättäjille.
Pekka Haavisto on puolestaan tunnettu humanistisena maailmanrauhan ja
vihreiden arvojen kannattajana.
Vihreiden politiikka lienee eräänä vaikuttajana PS-kannattajien vaikeuteen hänen äänestämisekseen. Vihreät arvot eivät aina korosta yksilöiden vapautta valita, paremminkin vihreät kohdentavat vaatimuksiaan suoraan myös Perus-
suomalaisten verojen kiristykseen mm.Sähkö-, bensa-, liikenne-, ilmasto- ym
verojen korotukset.
Sauli Niinistö on naimisissa itseään huomattavsti nuoremman suomalaisnaisen
Jenni Haukion kanssa. Avioliitto lienee erittäin onnellinen ikäerosta huolimatta.
Pekka Haavisto on laillistetussa parisuhteessa ecuadorilaisen puolisonsa Antonio
Floresin kanssa. Puolisolla ei ole Suomen kansalaisuutta.
Yllämainittujen seikkojen perusteella tulee valinnasta erittäin vaikea. Perussuomalaisten, kuten muidenkin äänestäjien, tulee päättää kumpi ehdokas on
Suomelle paras.
Itse luulen, että puolisolla on vaikutuksensa presidenttiyteen tehtävässä päätöksessä.
Kuinka moni meistä hyväksyy puolisoksi ulkomaalaisen sekä parisuhteisen puolison.
Mielestäni moni maa ei ole aivan yhtä radikaali kuin suomalainen seksuaaliseen
poikkeavuuteen. On edelleen maita joissa sitä ei hyväksytä vaan pidetään jopa
tuomittavana.
Päätös on sinun.
II kierros / Perussuomalaisille vaikea paikka
11
51
Vastaukset
- Saulin tukea
Minä olen persu, äänestän Saulia. Koska hänen talousosaamiselleen on nyt kysyntää. Hänellä on myös auktoriteettiä. Vihreää fasismia ei voi tukea. Haaviston suuntautumisella ei ole mitään merkitystä.
Olen kanssasi eri mieltä.
Haaviston seksuaalisuudella on toki merkityksensä. Ajattele valtiovierailuja, joihin puoliso ottaa osaa. Liberaalinen katsomus ei ole vielä kovin yleistä, ja sillä on toki vaikutuksensa.
- Kyykyttäjä
Kyllä presidenttien sun muiden kovapalkkaisten kanistereiden tulee olla eunukkeja tai omienkin sanojensa mukaisesti vallattomia poikamiehiä.
Kummatkin "kanisterit" ovat entisiä suomalaisija ministereitä, joilla kummallakin on osaava poliittinen näyttö.
Valinnan vaikeus lienee kuitenkin Suomalaisuuden kokonaiskuvan vertailussa.
- haavistorules
Meille Kotkan persujen ystäville valinta on helppo. Jokainen persuarvoja kunnioittava äänestää tietenkin haavistoa, koska sekin on homo.
Toivommekin haaviston ottavan mallia meistä kotkalaisista, eikä mitään pliisua seta meininkiä, mitä me ei hyväksytä.
Niinistö Jatkannee omalla asia linjallaan, johon ei persulaisuus sovi.SETA:n kannattaja on ollut mottona nykyisellä presidentillämme.
Kuitenkin sosiaalidemokraatien kannatus näissä esivaaleissa jäi eittämättä ala-arvoiseksi. Lieneekö tässäkin osansa SETA:n mahdollisessa näkyvyydessä?- mä vaan
Aika tylysti ajateltu.
- työläismummo
Hah,Hah,Haa Haavistorules! Minun ei tarvi mennä äänestämään toiselle kierrokselle. En voi äänestää aatettani vastaan....
- ei kokoomusta
Niinistökehua. Kiitos aloittajalle. Minusta Niinistön osaaminen finanssitouhuissa on julkisuuteen syötetty tieto. Eli yhtä tyhjän kanssa. Toisaalta
presitentti ei tarvi tuollaista osaamista. Kun mennyttä selaa,niin Niinistö ei loista tuloksella. Suomi on miinuksella aina,kun kokoomus on johtanut.
Haavisto on sarmantti henkilö. Hänen kasvoillaan on luotettava ilme. Niinistö on ketun näköinen. Lisäksi Haavisto ei kerjää irtopisteitä millään temppuiluilla. Puheet on valtiomiesmäisiä, hillittyjä,harkittuja. - mä vaan
Valinta on vapaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708