Bi-Naista pariskunnalle?!?!?!?

Pariskunnalle nainen

M 28 ja N 26 etsii bi-naista sänkypuuhiin.
Olemme ensikertalaisia ja haluamme saada jo valmiiksi mahtavaan seksiin ja naisen pyynnöstä toinen nainen mukaan sänkyymme.
Joten jos tiedätte mistä kannattaa aloittaa etsintä taikka jos täältä sattuis löytymään niin pistähän yhteystietoo ja palaamme kyllä varmasti asiaan!

20

2489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariskunnalle nainen

      tarkoituksena olisi siis löytää tulevalle perjantaille kiva ja rento nainen joka haluaa viettää perjantai-illan/yön mukavan pariskunnan kanssa!

    • nainen 32v

      Missäpä olette?

    • Pariskunnalle nainen

      etelä-suomi, missä päin itse?

    • nainen 32v

      Olen kuopiosta

      • glov999999

        Hei!

        Me ollaan tosi kiva kolmikymppinen pariskunta, ja oltaisiin kiinnostuneita naisesta kolmantena. Meillä on siitä kiva kokemus takana ja haluttais kokeilla uudestaan. Jos kiinnostus heräsi, ota yhteyttä glov@suomi24-fi


      • Anonyymi
        glov999999 kirjoitti:

        Hei!

        Me ollaan tosi kiva kolmikymppinen pariskunta, ja oltaisiin kiinnostuneita naisesta kolmantena. Meillä on siitä kiva kokemus takana ja haluttais kokeilla uudestaan. Jos kiinnostus heräsi, ota yhteyttä glov@suomi24-fi

        Meitä voisi pariskuntana kiinnostaa


    • Missäpäin etelä-Suomea?

    • Pariskunnalle nainen

      Hyvinkää....

    • Ok, mitä kaipaatte?

      • Anonyymi

        Kiunnostaisko sua naida ja nussia parin m52 n46 hyvän näkösiä ja innokkaina odotetaan ?


      • Anonyymi

        0465316311 niin pidetään mukavaa viikonloppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiunnostaisko sua naida ja nussia parin m52 n46 hyvän näkösiä ja innokkaina odotetaan ?

        Kyllä kiinnostaa, olen 48v rva ihan kivan näköinen pullukka 158cm 69kkg erittäin rintava,jämäkät on tissit,kuin koko vartalo tiukkaa lihaa.
        Kiinnostaa varmasti, nainti nussiminen ,olen bi sexualinen ,kyllä nussin niin mieste,kui naisten rva kanssa.. Kiinnostaa kovasti, että te Aviopari otatatte yhdessä minua, olen hyvinkin alistuva rva,
        haluatteko alistaa ,tehdä aivan rajuakin pitkä kestoista syntistä sexiä,tehdään ihanaa Irstasta sexiä.Olen terve rva,käyn säännöllisesti,gynekologi
        terveys testeissä,vittu haarojevälit on terveet ,
        Heitetään jotai viestiä ,mitä mieltä olette.
        Odotan sitä että otatte minut,ihanan rouvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa, olen 48v rva ihan kivan näköinen pullukka 158cm 69kkg erittäin rintava,jämäkät on tissit,kuin koko vartalo tiukkaa lihaa.
        Kiinnostaa varmasti, nainti nussiminen ,olen bi sexualinen ,kyllä nussin niin mieste,kui naisten rva kanssa.. Kiinnostaa kovasti, että te Aviopari otatatte yhdessä minua, olen hyvinkin alistuva rva,
        haluatteko alistaa ,tehdä aivan rajuakin pitkä kestoista syntistä sexiä,tehdään ihanaa Irstasta sexiä.Olen terve rva,käyn säännöllisesti,gynekologi
        terveys testeissä,vittu haarojevälit on terveet ,
        Heitetään jotai viestiä ,mitä mieltä olette.
        Odotan sitä että otatte minut,ihanan rouvan.

        Hyvät lauantaiaamut,Tälle rva 48v, täälläpä olisi sinulle ihan oikeesti,kiihkee himon riivaama pari.
        M 54v 196cm 105kg 21cm 8cm / N 51v 168cm 81kg .
        Isot tosi isot on tissit, on lihavahko,ja erittäin voimakas riski nainen,harrastuksena vapaottelut.
        Ollaan molemmat bi seksuaalisia, kylläkin nussitaa heteroitten kanssa ,myös parin vaihdot käy.
        Me lupaamme rva 48v sinulle että saat kokee tosi,Irstasta törkeä syntistä rajua toimintaa,
        Rajua raaka nussimista mieheni tekee sinulle,kun minä pidän sinua rajuin ottein kiinni,ja sinä saat samalla nuolla minun vittuani olen haarat auki kasvojesi päällä.Haluamme rajua sidonta sexiä,haluan tosi rajun rakkaus sessio kuinka vittumme lätisee lätkyttää vastakkain painiessa.
        Haluamme että sinä rva olet Meidän alistuva narttu huora,
        Me myös haluamme että ,aviomiehesi tulisi tähän
        mukaa,miehesi saisi elämänsä käsittelyn kyrpäänsä,miltä tuntuu polttava kipu tuska,kun kyrpä turpoo,Minun oma mieheni ,täysi peto naimaa nussimaa myös miesten kanssa,painaa kyllä kyrpääsä miesten perseese säälimättä ,ja nussii pitkää ja monta kertaa limaa laskee perseesee,kuten tämän tulet rva itse myös kokemaa.
        Tässä pääpiirteitää ilmaise rva miten tästä eteen päin. Odotamme sitä.


      • Anonyymi

        No siun ei tarvii ennää mennä, sie jo out sielä ja vissiin pysyvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät lauantaiaamut,Tälle rva 48v, täälläpä olisi sinulle ihan oikeesti,kiihkee himon riivaama pari.
        M 54v 196cm 105kg 21cm 8cm / N 51v 168cm 81kg .
        Isot tosi isot on tissit, on lihavahko,ja erittäin voimakas riski nainen,harrastuksena vapaottelut.
        Ollaan molemmat bi seksuaalisia, kylläkin nussitaa heteroitten kanssa ,myös parin vaihdot käy.
        Me lupaamme rva 48v sinulle että saat kokee tosi,Irstasta törkeä syntistä rajua toimintaa,
        Rajua raaka nussimista mieheni tekee sinulle,kun minä pidän sinua rajuin ottein kiinni,ja sinä saat samalla nuolla minun vittuani olen haarat auki kasvojesi päällä.Haluamme rajua sidonta sexiä,haluan tosi rajun rakkaus sessio kuinka vittumme lätisee lätkyttää vastakkain painiessa.
        Haluamme että sinä rva olet Meidän alistuva narttu huora,
        Me myös haluamme että ,aviomiehesi tulisi tähän
        mukaa,miehesi saisi elämänsä käsittelyn kyrpäänsä,miltä tuntuu polttava kipu tuska,kun kyrpä turpoo,Minun oma mieheni ,täysi peto naimaa nussimaa myös miesten kanssa,painaa kyllä kyrpääsä miesten perseese säälimättä ,ja nussii pitkää ja monta kertaa limaa laskee perseesee,kuten tämän tulet rva itse myös kokemaa.
        Tässä pääpiirteitää ilmaise rva miten tästä eteen päin. Odotamme sitä.

        Aamun tunnit ei nukuta täydekuun aikaa on,ja tää tietää tosi kiimasia vittumaisia aikoja.
        Mää olen 53v rva,mielestäni tosi kinkky pyllystäni, kute koko ropastani.
        Luin tosta noita kaikkia viestei,en voi mitää tälle tuli käsittämätö tuska halu päästä tälläise bi aviopari käsittelyy, jotka tekisi kaikkee synti irstasta nussimista,kiimasta kurittamista vitulleni kimppa työnä..Olen kyllä tähänki halukas himokas,että pääsen 2de tai kolme rivon miehen käsittelyy. Tätä niin vietävästi toivon,viekää salaisee paikkaa missä kaikki muutuu lailliseksi,mitä tälläinen 53v rva tyyli pullukka tulee saamaa,voin autoillakki luoksenne. Pohj,K-suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamun tunnit ei nukuta täydekuun aikaa on,ja tää tietää tosi kiimasia vittumaisia aikoja.
        Mää olen 53v rva,mielestäni tosi kinkky pyllystäni, kute koko ropastani.
        Luin tosta noita kaikkia viestei,en voi mitää tälle tuli käsittämätö tuska halu päästä tälläise bi aviopari käsittelyy, jotka tekisi kaikkee synti irstasta nussimista,kiimasta kurittamista vitulleni kimppa työnä..Olen kyllä tähänki halukas himokas,että pääsen 2de tai kolme rivon miehen käsittelyy. Tätä niin vietävästi toivon,viekää salaisee paikkaa missä kaikki muutuu lailliseksi,mitä tälläinen 53v rva tyyli pullukka tulee saamaa,voin autoillakki luoksenne. Pohj,K-suomi.

        Lopeta jo helvetin ääliö! Kaikki tunnistaa sinut kun et osaa kirjoittaa pätkääkään oikein. Vitun typerys vastailet vielä omiin viesteihin ja esiinnyt naisena.


    • Anonyymi

      Täällä olisi 45v nainen. Haliaisin nuolla pilluasi samalla, kun miehesi nai minua. Myös toisin päin käy.

    • Anonyymi

      Huhhuh, mitä tekstiä. Me tykätään miehen kanssa https://thepinya.com/ äppistä kun siellä on oikeasti fiksua jengiä, mutta varmaan meille jokaiselle on mat paikkamme :D

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe