Tuossa tuli dokumentti miehestä, jolta oli sydän leikattu pois ja tilalle asennettu repussa mukana kulkeva paineilmamoottori. Myös on tehty paljon sydämmensiirtoja, jolloin ihmisellä on kuolleen luovuttajan sydän.
Kysymys: Onko vielä olemassa uskovia, joille oma alkuperäinen sydän on osa sielua, persoonaa tai vastaavaa?
Sydämmetön mies oli ihan sydämmellinen
ikiateisti
5
93
Vastaukset 5
Eli vaikka yhteen sydämeen ei mahdukaan kahta ämmää, mahtuu yhteen mieheen repullinen sydäntä ;o)
- Juu, näin on
Uskovaisen uusi motto onkin. "-Tunnen jeesuksen sydämentahdistimessani"
"Tunnen rakkauden sydämessä, otan nitron ja tunnen vielä enemmän" XD No mm Jehovan todistajille ei saa siirtää verta, eikä sian sydäntä.
- SamiΑ
Timo Soinilla ei ole mitään hyönteismyrkkyjä vastaan vaikka hän pitää elämää pyhänä.
Niinkö ? Sitten padre Soinille, kuten myös minulle on tehty onnistunut omantunnon ohitusleikkaus ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565