Teen sinulle/yrityksellesi edullisesti alkaen 850€ avaimet käteen periaatteella toimivan verkkokaupan ja kotisivuston. Saat pieneen lisähintaan myös oman verkkokauppasovelluksen facebookiin ja kauppasi on miljoonien ihmisten näkyvillä. (Facebookilla on maailmanlaajuisesti yli 800 miljoonaa aktiivista käyttäjää.) Saat verkkokauppasi chekout verkkomaksupalvelu valmiuden. Riittää kun avaat chekoutin kanssa tilin ja maksupalvelu on heti käytettävissä. Vuosikulut perustamisen jälkeen vain n.40-80€ johonka kuuluu ainoastaan palvelintilan maksu (500mt). Ei muita kuukausikuluja ym maksuja. Ota yht: freeartists(a)hotmail.com
Perusta OMA verkkokauppa
4
208
Vastaukset
- fsdhfdhsjkfhsdh
minullakin on hotmail-osoite
- Minkä alan ?
Kun kerrot sen miten saan kannattamaan verkkokauppani, jokainen myy rättejä, lahjatavaroita, autonosia, kiinangrääsää, elekroniikkaa, terveystarvikkeita, juomia, luontaistuotteita, sex.. jne, joka alalla tuhansia myyjiä maailmanlaajuisesti.
Mikä on se ala jolla vielä ehkä kannattaisi perustaa verkkokauppa ? - ... ..
Otapa yhteyttä ensin suoli24een, niin siellä auttavat alkuun markkinoinnissa.
- 7j6j76j
Miksi sinulle pitäisi maksaa 850 euroa, kun aika moni osaa ihan itsekin pistää verkkokaupan pystyyn. Verkkokaupat kun ovat nykyään ihan valmiita sovelluksia.
"Saat pieneen lisähintaan myös oman verkkokauppasovelluksen facebookiin ja kauppasi on miljoonien ihmisten näkyvillä. "
Ei taida ihan miljoonat ihmiset nähdä sitä verkkokauppasovellusta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412