Miten ajattelit sarjan loppuvan?

Ennen kuin sarjan päätösjakso lähetettiin vuosi-kaksi sitten ajattelin sen päättyvän näin:

Aidensfield Armsissa vietetään uuden vuoden aattoa 31.12.1969, vuosikymmenen vaihtuessa . Oscar sanoo keskiyöllä vuoden vaihtuessa, että "kyllä se 60-luku saikin jo loppua". Oscarin kommentti olisi ollut vihjaus sille, että sarjassa elettiin ylipitkästi yhtä vuosikymmentä (Greengassin aikaan oli vuosi 1969).

Mutta sarja päättyi "kuin seinään". Syynä taisi olla sarjan lopettaminen yks'kaks!

Onko muilla ollut vastaavia ajatuksia asiasta?

10

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hill st.

      Tuota 60 -70 lukujen vaihdetta itsekin ajattelin viimeiseen jaksoon. Ja kun sarjan loppu kerran olli tiedossa jo jonkin aikaa niin olisihan henkilöillekin voinut kirjoittaa jonkinlaiset loput.

      Oscar olisi voinut selvitä, kuin ihmeen kaupalla traktorin talikon lävistyksestä ja ottaa valtuutettu Jovetin elämänkumppanikseen. Gina olisi voinut ottaa loordi Ashfordlyn miehekseen ja rythyä kartanon rouvaksi

      Miller olisi voinut jäädä eläkkeelle ja Masonista olisi tehty ylikonstaapeli ja ukkomies Carolin kanssa. Geoff olisi voinut mennä kihloihin dawnin kanssa ja Davidille olisi ehdottomasti pitänyt löytää tyttöystävä

      Ventressin vaimo olisi pitänyt esitellä viimeisessä jaksossa ja Peggylle löytää mies. Wetherby olisi voinut löytää onnen sen miehen kipeän naisylikonstaapelin kanssa jne...

      Varsin ennustettavia loppuja kaikki mutta sarjan lämminhenkisyys huomioiden myös sopivia loppuja kaikki.

      Ikävä tulee sarjaa. Olisin myös toivonut jatkoa tehtäväksi.

      • ????

        Oscar ja Peggy siinä jo valmis pari oli, mutta David siinä esteenä. Taikka jos David olisikin siirtynyt Arm`sin myyjäksi ja Oscar sinne mörskään. Siinä olisi ollut vähän ylläriäkin kun Gina ´ja David olisi samassa petissä maanneet.
        Nyt on jo kaksi paria valmiina. Sitten Dawn Bernien haalarihommiin ja Bernien kainaloon . Jäljellä poikamiehet Geoff, Vetherby ja lordi. Siinä triossa voisi sitten jo käyttää mielikuvitustakin ja sitä valtuutettua pyörittää siinä seassa...


      • Heart Beat

        "Ja kun sarjan loppu kerran olli tiedossa jo jonkin aikaa niin olisihan henkilöillekin voinut kirjoittaa jonkinlaiset loput."

        Niin varmasti olisi tehtykin, jos tekijöillä olisi ollut jaksoa tehtäessä, että koko sarja loppuu siihen. Sitä ei kuitenkaan tiedetty, ITV panttasi päätöstä pitkään, ja lopulta päätti olla jatkamatta.

        Kyllähän se ehtikin jo kestää 18 vuotta, ja loppuaikoina alkoi olla huvittavaa, kun esimerkiksi Gina ja Phil olivat olevinaan "nuoria", vaikka molempia esittivät yli 40-vuotiaat näyttelijät. Historian tapahtumia ei oikein enää voitu ottaa mukaan, kun vuotta 1969 oli jatkunut kaudesta toiseen. Musiikkikaan ei enää noudattanut yhtä tarkasti tapahtumien vuotta kuin alussa.


    • miss me

      oli todellakin TYLY loppu. aina ei oikeen pysynyt mukana mikä vuosi oli menossa musiikkikin oli hiemna miltä vuodelta vaan loppuvaiheessa. autoista ja muodista päätellen n.-72.

    • MiittaP.

      TÄH?! Oliko se viimeinen jakso?? Voi nenä, oisin halunnu tietää selvisikö Oscar ja miten kaikkien muiden kävi! :'( TODELLA törkeää päättää niin ihana sarja niin julmaan kohtaan! :'( Itkin kirjaimellisesti viikkoja sen jakson jälkeen.. :'( Pitää vaan itse päässään kehitellä ja kuvitella kaikille edes suht. onnelliset loput..

      *voih* :'(1

    • heartbeat fan

      eiks oskar kuollu vikassa jaksossa?

      • takkari

        Ei sitä näytetty eikä kerrottu


    • JK

      EI OLE VASTAAVIA OLE VASTAVIA KOKEMUKSIA ASIASTA

      • luepa itse...

        tekstisi!


    • Sixa on säästöä

      Säästösyistä lopetettiin, kesken juonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe