Ennen kuin sarjan päätösjakso lähetettiin vuosi-kaksi sitten ajattelin sen päättyvän näin:
Aidensfield Armsissa vietetään uuden vuoden aattoa 31.12.1969, vuosikymmenen vaihtuessa . Oscar sanoo keskiyöllä vuoden vaihtuessa, että "kyllä se 60-luku saikin jo loppua". Oscarin kommentti olisi ollut vihjaus sille, että sarjassa elettiin ylipitkästi yhtä vuosikymmentä (Greengassin aikaan oli vuosi 1969).
Mutta sarja päättyi "kuin seinään". Syynä taisi olla sarjan lopettaminen yks'kaks!
Onko muilla ollut vastaavia ajatuksia asiasta?
Miten ajattelit sarjan loppuvan?
10
565
Vastaukset
- Hill st.
Tuota 60 -70 lukujen vaihdetta itsekin ajattelin viimeiseen jaksoon. Ja kun sarjan loppu kerran olli tiedossa jo jonkin aikaa niin olisihan henkilöillekin voinut kirjoittaa jonkinlaiset loput.
Oscar olisi voinut selvitä, kuin ihmeen kaupalla traktorin talikon lävistyksestä ja ottaa valtuutettu Jovetin elämänkumppanikseen. Gina olisi voinut ottaa loordi Ashfordlyn miehekseen ja rythyä kartanon rouvaksi
Miller olisi voinut jäädä eläkkeelle ja Masonista olisi tehty ylikonstaapeli ja ukkomies Carolin kanssa. Geoff olisi voinut mennä kihloihin dawnin kanssa ja Davidille olisi ehdottomasti pitänyt löytää tyttöystävä
Ventressin vaimo olisi pitänyt esitellä viimeisessä jaksossa ja Peggylle löytää mies. Wetherby olisi voinut löytää onnen sen miehen kipeän naisylikonstaapelin kanssa jne...
Varsin ennustettavia loppuja kaikki mutta sarjan lämminhenkisyys huomioiden myös sopivia loppuja kaikki.
Ikävä tulee sarjaa. Olisin myös toivonut jatkoa tehtäväksi.- ????
Oscar ja Peggy siinä jo valmis pari oli, mutta David siinä esteenä. Taikka jos David olisikin siirtynyt Arm`sin myyjäksi ja Oscar sinne mörskään. Siinä olisi ollut vähän ylläriäkin kun Gina ´ja David olisi samassa petissä maanneet.
Nyt on jo kaksi paria valmiina. Sitten Dawn Bernien haalarihommiin ja Bernien kainaloon . Jäljellä poikamiehet Geoff, Vetherby ja lordi. Siinä triossa voisi sitten jo käyttää mielikuvitustakin ja sitä valtuutettua pyörittää siinä seassa... - Heart Beat
"Ja kun sarjan loppu kerran olli tiedossa jo jonkin aikaa niin olisihan henkilöillekin voinut kirjoittaa jonkinlaiset loput."
Niin varmasti olisi tehtykin, jos tekijöillä olisi ollut jaksoa tehtäessä, että koko sarja loppuu siihen. Sitä ei kuitenkaan tiedetty, ITV panttasi päätöstä pitkään, ja lopulta päätti olla jatkamatta.
Kyllähän se ehtikin jo kestää 18 vuotta, ja loppuaikoina alkoi olla huvittavaa, kun esimerkiksi Gina ja Phil olivat olevinaan "nuoria", vaikka molempia esittivät yli 40-vuotiaat näyttelijät. Historian tapahtumia ei oikein enää voitu ottaa mukaan, kun vuotta 1969 oli jatkunut kaudesta toiseen. Musiikkikaan ei enää noudattanut yhtä tarkasti tapahtumien vuotta kuin alussa.
- miss me
oli todellakin TYLY loppu. aina ei oikeen pysynyt mukana mikä vuosi oli menossa musiikkikin oli hiemna miltä vuodelta vaan loppuvaiheessa. autoista ja muodista päätellen n.-72.
- MiittaP.
TÄH?! Oliko se viimeinen jakso?? Voi nenä, oisin halunnu tietää selvisikö Oscar ja miten kaikkien muiden kävi! :'( TODELLA törkeää päättää niin ihana sarja niin julmaan kohtaan! :'( Itkin kirjaimellisesti viikkoja sen jakson jälkeen.. :'( Pitää vaan itse päässään kehitellä ja kuvitella kaikille edes suht. onnelliset loput..
*voih* :'(1 - heartbeat fan
eiks oskar kuollu vikassa jaksossa?
- takkari
Ei sitä näytetty eikä kerrottu
- JK
EI OLE VASTAAVIA OLE VASTAVIA KOKEMUKSIA ASIASTA
- luepa itse...
tekstisi!
- Sixa on säästöä
Säästösyistä lopetettiin, kesken juonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673