Miten päästä eroon huoran maineesta

pistepistepiste*

Nuorempana mä elin perheessä, missä mutsi dokasi ja räyhäsi kotona kännissä ja dissasi mua ja isukkia, ettei meistä ollut mihinkään. Isukki koetti pitää perheen elämää yllä. Välillä kun mutsi meni oikein sekaisin, niin poliisit kävi hakee hänet yöksi pahnoille. Mä tietty aloin oirehtii itsekin, koulu meni miten meni ja mä olin aika syrjään vetäytyvä. Sossun virkailijat kävi muutaman kerran meillä kotona. Eikä isukkikaan voinut aina hyvin. Mun itsetuntokaan ei ollut ihan kohdillaan ja sitä pönkittääkseni mä aloin pukeutuu aika paljastavasti ja jossain vaiheessa, kun sitä mulle ehdoteltiin, niin mä suostuin seksiin. Ja kun sana kiersi, että multa saa, niin ei kestänyt kovin kauaa, kun mä olin ollut jo useamman eri kundin kanssa. Olin vasta 16-vuotias, kun mä tulin raskaaksi ja sain alkuviikoilla keskenmenon. Mutsi haukkui mua koko ajan kotona huoraksi ja isukki koetti puolustaa mua.
Seuraavat pari vuotta meni kuin sumussa, enkä mä tiennyt mitä elämällä tehdä. Kunnes ollessani reilut 18v., yksi vanhempi mies tarjosi mulle rahaa seksistä. Sen jälkeen mä tiesin ainakin hetken, mitä mä teen. Sain vuokrayksiön itselleni, sossun virkailijat puolsivat. Mutsi joutui vankilaan kun puukotti isukkia. Onneksi isukki selvisi hengissä. Aloin myymään itseäni, sain asiakkaita enemmän ja vähemmän. Yleensä enemmän. En edes ajatellut myydä itseäni kovin pitkään, mutta kuukausista kertyi vuosi ja vuodesta vuosia. Ja muutamasta asiakkaasta tuli kymmenen ja pian kymmeniä eri asiakkaita. En edes halua sanoa, kuinka paljon niitä on mua nainut vähän yli 5 vuoden aikana. Asuntoa on tullut vaihdettua useamman kerran.
Viime loppuvuodesta mä sain tarpeekseni huoraamisesta. Olin yhteydessä isukkiin, kävin juttelee hänen kanssa. Yhteydenpito olikin ollut aika pientä viime vuosina. Mutsi on laitoksessa, isukki oli saanut eron hänestä ja asuu yksin. Me sovittiin asioita ja mä muutin isukkini luo asumaan. OK-talossa on hyvin tilaa kahdelle. Nyt mä olen ollut 2kk kuivilla huoraamisesta. Oli hankalaa poikkasta asiakassuhteet, monet niistä miehistä olivat todella hyviä tyyppejä. Joka aamu vanhat rutiinit iskee päälle, on vaikeaa irtautua menneestä. Kun kalenteri ammottaa tyhjyyttä, on koko ajan kuin hakusessa, että mitä pitäisikään tehdä. Onneksi asun seudulla,millä en ole koskaan huorannut. Vain yhden kerran mä olen törmännyt mieheen, joka oli tutun oloinen ja hän katselikin mua aika pitkään, muttei puhuttu sanaakaan. En ole varma, että oliko hän mun ex-asiakas vai onko hän tuttu vain muista yhteyksistä. En muista itse. Joten siitä tuli mulle mieleen, että voiko huoran maineesta päästä eroon?

167

9888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidä ne parhaat

      Heh, ei kai kukaan halua päästä eroon niistä oikeasti hyvistä tyypeistä, joita tulee tuttavapiiriin, kun on alalla pitempään? On ihan normaalia jatkaa jonkinlaisessa työ- ja parisuhteen välimuodossa muutaman lempiasiakkaan kanssa aktiiviuran päättymisen jälkeenkin. Asiakassuhteet kun eivät läheskään aina ole mustavalkoisia joko/tai-juttuja.

      • En asu enää siellä päinkään, missä ennen huorasin.
        En halua tuoda entisiä asiakasmiehiä isukkini talolle tai matkustaa täältä miesten luokse. Mielummin mä haluan päästä eroon koko alasta. Voinhan mä koettaa solmia suhteita muihin miehiin. Miksi mun pitäisi olla enää työ-/parisuhdevälimuodossa entisten hyvien miesasiakkaiden kanssa? He kuitenkin muistuttaisivat mua menneisyydestäni. Varmaan se toimisi sinunkin tavallasi, mutta mä haluan edetä tässä asiassa tällä tavoin.


      • 4+8=12
        pistepistepiste kirjoitti:

        En asu enää siellä päinkään, missä ennen huorasin.
        En halua tuoda entisiä asiakasmiehiä isukkini talolle tai matkustaa täältä miesten luokse. Mielummin mä haluan päästä eroon koko alasta. Voinhan mä koettaa solmia suhteita muihin miehiin. Miksi mun pitäisi olla enää työ-/parisuhdevälimuodossa entisten hyvien miesasiakkaiden kanssa? He kuitenkin muistuttaisivat mua menneisyydestäni. Varmaan se toimisi sinunkin tavallasi, mutta mä haluan edetä tässä asiassa tällä tavoin.

        täällä kontrolli pelaa taitaa olla ylläpidon mieliaihe. Harrin kommentti oli kyllä vähän yksinkertainen


      • Allu_____________
        pistepistepiste kirjoitti:

        En asu enää siellä päinkään, missä ennen huorasin.
        En halua tuoda entisiä asiakasmiehiä isukkini talolle tai matkustaa täältä miesten luokse. Mielummin mä haluan päästä eroon koko alasta. Voinhan mä koettaa solmia suhteita muihin miehiin. Miksi mun pitäisi olla enää työ-/parisuhdevälimuodossa entisten hyvien miesasiakkaiden kanssa? He kuitenkin muistuttaisivat mua menneisyydestäni. Varmaan se toimisi sinunkin tavallasi, mutta mä haluan edetä tässä asiassa tällä tavoin.

        Kohtelias huomautus tähän väliin: entisestä elämästä pois pääsemiseksi näissä kuvioissa voisi olla parempi olla näyttämättä omaa valokuvaansa täällä.

        Jotenkin mulla on semmonen sumea muistikuva, että olisin nähnyt sun valokuvan jossain netin seksinhakupalstalla ihan muutaman kuukauden sisään, voin tosin olla väärässäkin.


      • realismia kehiin
        Allu_____________ kirjoitti:

        Kohtelias huomautus tähän väliin: entisestä elämästä pois pääsemiseksi näissä kuvioissa voisi olla parempi olla näyttämättä omaa valokuvaansa täällä.

        Jotenkin mulla on semmonen sumea muistikuva, että olisin nähnyt sun valokuvan jossain netin seksinhakupalstalla ihan muutaman kuukauden sisään, voin tosin olla väärässäkin.

        Onkohan hänen oma kuvansa? Nyt joka tuon kuvassa olevan naisen tuntee, ottakoon yhteyttä naiseen henk.koht. ja kysyy onko itse laittanut kuvansa seksihakupalstalle ja onko tuo nikki hänen. Myös sinun kuvasi Allu________ voi olla esillä jossain vastaavassa yhteydessä etkä tiedä siitä mitään. Tämä on tätä nykypäivää :(


      • EntH
        pistepistepiste kirjoitti:

        En asu enää siellä päinkään, missä ennen huorasin.
        En halua tuoda entisiä asiakasmiehiä isukkini talolle tai matkustaa täältä miesten luokse. Mielummin mä haluan päästä eroon koko alasta. Voinhan mä koettaa solmia suhteita muihin miehiin. Miksi mun pitäisi olla enää työ-/parisuhdevälimuodossa entisten hyvien miesasiakkaiden kanssa? He kuitenkin muistuttaisivat mua menneisyydestäni. Varmaan se toimisi sinunkin tavallasi, mutta mä haluan edetä tässä asiassa tällä tavoin.

        Kokemuksesta voin sanoa, että lopeta kaikki yhteydenpito entiseen elämään jos haluat päästä siitä eroon.Alkusi on hyvä kun olet vaihtanut paikkakuntaa, äläkä kerro huoraamisestasi kenellekkään, ei edes parhaalle kaverillesi. Nämä jutut kun tahtovat levitä ja toisten asiat ovat usein mielenkiintoisempia kun omat. Kun selvität tämän asian itsesi kanssa, niin kyllä se paremmaksi muuttuu. Oma pieni salaisuus , no kenellä sitten mitäkin.
        Ala opiskelemaan ja valmistaudu ns. normaalimpaan elämään. Ehdit vielä hyvin, näin itsekin tein.
        Miehiä kyllä riittää muutenkin, sen varmasti tiedätkin. Entisestä elämästä aviomieheni ei tiedä mitään, eikä voi edes avistaa kuinka monta kikkeliä olen kokeillut. Tyytyväinen kumminkin on ollut, ehkä joskus vähän ihmeissään.
        Nykyyään toimin erittäin hyväpalkkaisessa ja mielenkiintoisessa toimessa suuresssa yrityksessä. Muuten elän normaalia perheen äidin elämää ja muutenkin asiat ovat mallillaan.
        Toivotan hyvää jatkoa, opiskeluita ja tulevaisuutta.


      • pillukka2

        Itseäni auttoi muuttaminen toiselle paikkakunnalle satojen kilometrien päähän asumaan, kouluttautuminen uusiin töihin, puhelinnumeron muuttaminen ja meditointi. Meinasin vaihtaa myös harvinaisen sukunimeni, mutta se jäi kuitenkin tekemättä. Psyykata piti melkoisesti asian suhteen itseäni, eikä muutos ollut helppo, mutta silti se kannatti. Ravintoloissa ja muissa iskupaikoissakaan en ole käynyt pitkään aikaan edes kääntymässä ja tiettyjä asioita, jotka aiheuttavat asiaan liittyviä mielleyhtymiä, olen välttänyt kuin ruttoa. Oma luja muutostahto on tärkeintä.
        Älä missään tapauksessa ole tekemisissä yhdenkään entisen asiakkaasi kanssa.
        Sinun on aloitettava uusi elämä uudenlaisine elämäntapoineen puhtaalta pöydältä.


      • Shopperinisti
        realismia kehiin kirjoitti:

        Onkohan hänen oma kuvansa? Nyt joka tuon kuvassa olevan naisen tuntee, ottakoon yhteyttä naiseen henk.koht. ja kysyy onko itse laittanut kuvansa seksihakupalstalle ja onko tuo nikki hänen. Myös sinun kuvasi Allu________ voi olla esillä jossain vastaavassa yhteydessä etkä tiedä siitä mitään. Tämä on tätä nykypäivää :(

        Seksihakupalsta? Tämä on tavallinen keskustelupalsta.

        Photoshoppaus on yleistä ja helppo tapa muuttaa haluttu kohde toisenlaiseksi muokkaamalla taustat ja muut osaset toisenlaiseksi. Muokattu kuva on omakuva.


    • Pidä ne parhaat

      Ei sun tarvii tehdä mitään mitä et halua. Mut aika kumma jos et haluu tavata edes niitä kaikkein parhaita tyyppejä jotka käy naimassa sua ja vielä maksaa siitä. Eikä semmonen tunti silloin tällöin mitenkään rajoita maksuttomia siviilisuhteita eikä normielämää.

      Ja mitään mainettahan ei tuu ellei itse huutele asioitaan ympäriinsä. Ei ne asiakkaana olevat ukkomiehet kerro edes kännissä parhaalle kaverilleen.

      • Mä oon vasta 23-vuotias, täytän kohta 24v., niin että mä haluan päästä vain tästä huorajutusta eroon, niin mentaalisella tasolla kuin muutenkin. Enkä mä rahaa tarvitse juuri nyt, sitä mulla on ihan tarpeeksi, sillä mä tein enemmän hommia kuin ehdin tuhlata. Eikä minun tarvinnut mitään suurempia ylellisyystuotteita itselleni hankkia, joten senkin takia säästöön kertyi hyvin rahaa.
        Ehkeivät ne ukkomiehet kerro, mutta kyllä asiakkainani oli sinkkujakin, joten ainakin vielä mulla kaihertaa pieni epäilys. Ehkä se on turhaa, sillä mitäpä mä sille mahdan, jos joku jostain sanoo. Koetan luoda suhdetta johonkin kivaan mieheen, ehkä perustaa perheen, mutta en halua tehdä sitä entisen asiakkaani kanssa. Sillä vaikka mies olisi kuinka hyvä tyyppi muuten, niin hän olemuksellaan muistuttaisi mua aina siitä pienestä erosta suhteessa. Jokaisella meistä kun on omat tavat ajatella tämä parisuhdeasia?


      • Kokemusta on
        pistepistepiste kirjoitti:

        Mä oon vasta 23-vuotias, täytän kohta 24v., niin että mä haluan päästä vain tästä huorajutusta eroon, niin mentaalisella tasolla kuin muutenkin. Enkä mä rahaa tarvitse juuri nyt, sitä mulla on ihan tarpeeksi, sillä mä tein enemmän hommia kuin ehdin tuhlata. Eikä minun tarvinnut mitään suurempia ylellisyystuotteita itselleni hankkia, joten senkin takia säästöön kertyi hyvin rahaa.
        Ehkeivät ne ukkomiehet kerro, mutta kyllä asiakkainani oli sinkkujakin, joten ainakin vielä mulla kaihertaa pieni epäilys. Ehkä se on turhaa, sillä mitäpä mä sille mahdan, jos joku jostain sanoo. Koetan luoda suhdetta johonkin kivaan mieheen, ehkä perustaa perheen, mutta en halua tehdä sitä entisen asiakkaani kanssa. Sillä vaikka mies olisi kuinka hyvä tyyppi muuten, niin hän olemuksellaan muistuttaisi mua aina siitä pienestä erosta suhteessa. Jokaisella meistä kun on omat tavat ajatella tämä parisuhdeasia?

        Jokainen tekee kuten parhaaksi katsoo. Joillakin käy vanhoja läpituttuja vielä 10 vuodenkin päästä siitä kun on lopettanut aktiivihommat ja perustanut perheen.


      • Kokemusta on kirjoitti:

        Jokainen tekee kuten parhaaksi katsoo. Joillakin käy vanhoja läpituttuja vielä 10 vuodenkin päästä siitä kun on lopettanut aktiivihommat ja perustanut perheen.

        Joillekin se on ilmeisesti toimivampi siten. Minä taas yritän toimia näin. Ehkä myöhemmin mä saatan tavatakin joitakin ex-asiakkaistani, jos niin sopii. Mutta vasta sitten, kun mä olen päässyt tarpeeksi hyvin irti menneistä ja sopeutunut taas tavalliseen elämään. Ja vain silloin, jos olen yhä vapaa, enkä ole parisuhteessa tai edes alkavassa parisuhteessa. Mä en nimittäin haluaisi niiden tapaamisten johtavan vain siihen, että mä palaisin takaisin huoraamisen pariin.


      • huoraus
        pistepistepiste kirjoitti:

        Joillekin se on ilmeisesti toimivampi siten. Minä taas yritän toimia näin. Ehkä myöhemmin mä saatan tavatakin joitakin ex-asiakkaistani, jos niin sopii. Mutta vasta sitten, kun mä olen päässyt tarpeeksi hyvin irti menneistä ja sopeutunut taas tavalliseen elämään. Ja vain silloin, jos olen yhä vapaa, enkä ole parisuhteessa tai edes alkavassa parisuhteessa. Mä en nimittäin haluaisi niiden tapaamisten johtavan vain siihen, että mä palaisin takaisin huoraamisen pariin.

        ei vain sovi kaikille. Ennekuin alkaa huoraamaan, pitäisi ajatella myös mahdolliset seuraukset omaan itseensä, jälkikäteen kun asialla ei voi enää paljon mitään


      • huoraus kirjoitti:

        ei vain sovi kaikille. Ennekuin alkaa huoraamaan, pitäisi ajatella myös mahdolliset seuraukset omaan itseensä, jälkikäteen kun asialla ei voi enää paljon mitään

        Kyllä sen hetkisessä elämäntilanteessa huoraaminen oli parempi vaihtoehto. Enkä suinkaan ajatellut olla huoraamisen piirissä kuin joitakin kuukausia, sen verran, että olisin saanut elämän hieman paremmille raiteille rahallisesti ja muutenkin. Jotenkin siinä kuitenkin vierähti paljon kauemmin, kuten avauksesta voi lukea. Ja kyllä huoraaminen toi paljon hyvääkin, ei sitä muuten olisi jaksanutkaan. Ei pelkästään rahaa vaan myös sosiaalisia suhteita ja vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Jos alkaa liikaa miettimään seurauksia tulevaisuudesta, mistä ei kenelläkään ole tietoa, voi menettää mahdollisuuden saavuttaa jotain parempaa.


      • huhhuh

        Anteeksi vain"pidä ne parhaat"-nimimerkille, mutta taidat olla maksullisten naisten asiakas. Oletko todella sitä mieltä, että nainen voi vaan pitää muutamaa mukavaa asiakasta ja elää silti normaalia elämää. Onko mielestäsi ainoa ongelma, että ympäristö tuijottaa? Mitä sellainen elämä on, jossa pitää koko ajan peitellä tekemisiään?

        Eihän sellainen nainen voi edes pitää normaalia parisuhdetta asikassuhteiden lisäksi. Miehelle pano on pelkkä tekninen suoritus, mutta nainen inhoaa itseään joka kerta yhä enemmän myydessään itseään. Tämä on biologiaa.


      • HUORAT KIVOJA
        pistepistepiste kirjoitti:

        Mä oon vasta 23-vuotias, täytän kohta 24v., niin että mä haluan päästä vain tästä huorajutusta eroon, niin mentaalisella tasolla kuin muutenkin. Enkä mä rahaa tarvitse juuri nyt, sitä mulla on ihan tarpeeksi, sillä mä tein enemmän hommia kuin ehdin tuhlata. Eikä minun tarvinnut mitään suurempia ylellisyystuotteita itselleni hankkia, joten senkin takia säästöön kertyi hyvin rahaa.
        Ehkeivät ne ukkomiehet kerro, mutta kyllä asiakkainani oli sinkkujakin, joten ainakin vielä mulla kaihertaa pieni epäilys. Ehkä se on turhaa, sillä mitäpä mä sille mahdan, jos joku jostain sanoo. Koetan luoda suhdetta johonkin kivaan mieheen, ehkä perustaa perheen, mutta en halua tehdä sitä entisen asiakkaani kanssa. Sillä vaikka mies olisi kuinka hyvä tyyppi muuten, niin hän olemuksellaan muistuttaisi mua aina siitä pienestä erosta suhteessa. Jokaisella meistä kun on omat tavat ajatella tämä parisuhdeasia?

        HUORA ON HUORA VAIKKA VOISSA PAISTAIS! TÄÄ ON TOSI JUTTU:


      • annapannapaa
        pistepistepiste kirjoitti:

        Kyllä sen hetkisessä elämäntilanteessa huoraaminen oli parempi vaihtoehto. Enkä suinkaan ajatellut olla huoraamisen piirissä kuin joitakin kuukausia, sen verran, että olisin saanut elämän hieman paremmille raiteille rahallisesti ja muutenkin. Jotenkin siinä kuitenkin vierähti paljon kauemmin, kuten avauksesta voi lukea. Ja kyllä huoraaminen toi paljon hyvääkin, ei sitä muuten olisi jaksanutkaan. Ei pelkästään rahaa vaan myös sosiaalisia suhteita ja vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Jos alkaa liikaa miettimään seurauksia tulevaisuudesta, mistä ei kenelläkään ole tietoa, voi menettää mahdollisuuden saavuttaa jotain parempaa.

        En varmastikkaan osaa auttaa sinua, mutta haluaisin vaan sanoa että olet mielestäni mielettömän rohkea nainen!! Itse olen 21 vuotias ja ihailen kyllä tarmokkuuttas. Siis että sulla on päämäärä päästä eroon maksusta makaamisesta ja haluat perheen jne. Sulla on päämäärä ja varmasti saavutat sen.

        Eihän menneisyyttä pysty kumittamaan pois, mutta uskon että voit siirtää sen taaksesi. Itse en tilanteessasi kyllä haluaisi enään myöskään nähdä vanhoja asiakkaita. Tarvitset ehkä uuden harrastuksen josta pidät, jonka kautta tutustut samoja mielenkiintoja jakaviin ihmisiin, naisiin, ja miehiin.

        Muista että äidilläsi on sairaus, alkoholismi, ja varmasti jonkuntasoinen mielialahäiriö (narsismi,masennus tms). Kaikki loukkaavat sanat mitä hän on sulle sanonu, on johtunu siitä että sun äidillä on ollu paha olla, ja sä olet ollut kanava johon purkaa se paha olo. Se on ollut ehdottoman väärin sua kohtaan. Sun ei tarvitse olla kuten äitisi, vaan voit tehdä asiat paremmin kun hän, uskon että varmasti teet. Tsemppiä paljon! :) Ja onnea projektiisi aloittaa uusi elämä. Luota itseesi! :)


      • aloeeeveerraaaaa
        pistepistepiste kirjoitti:

        Kyllä sen hetkisessä elämäntilanteessa huoraaminen oli parempi vaihtoehto. Enkä suinkaan ajatellut olla huoraamisen piirissä kuin joitakin kuukausia, sen verran, että olisin saanut elämän hieman paremmille raiteille rahallisesti ja muutenkin. Jotenkin siinä kuitenkin vierähti paljon kauemmin, kuten avauksesta voi lukea. Ja kyllä huoraaminen toi paljon hyvääkin, ei sitä muuten olisi jaksanutkaan. Ei pelkästään rahaa vaan myös sosiaalisia suhteita ja vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Jos alkaa liikaa miettimään seurauksia tulevaisuudesta, mistä ei kenelläkään ole tietoa, voi menettää mahdollisuuden saavuttaa jotain parempaa.

        Kantsis varmaan ottaa tuo kuvasi pois jos se on edes sun kuva.....


      • Ei tule turhia
        aloeeeveerraaaaa kirjoitti:

        Kantsis varmaan ottaa tuo kuvasi pois jos se on edes sun kuva.....

        viestejä kun jaksaa lukea vastaukset

        pistepistepiste
        28.1.2012 21:34
        Kyllä kuva on ihan minun, mutta kuvamanipulaatio on ...


      • pistepistepiste kirjoitti:

        Kyllä sen hetkisessä elämäntilanteessa huoraaminen oli parempi vaihtoehto. Enkä suinkaan ajatellut olla huoraamisen piirissä kuin joitakin kuukausia, sen verran, että olisin saanut elämän hieman paremmille raiteille rahallisesti ja muutenkin. Jotenkin siinä kuitenkin vierähti paljon kauemmin, kuten avauksesta voi lukea. Ja kyllä huoraaminen toi paljon hyvääkin, ei sitä muuten olisi jaksanutkaan. Ei pelkästään rahaa vaan myös sosiaalisia suhteita ja vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Jos alkaa liikaa miettimään seurauksia tulevaisuudesta, mistä ei kenelläkään ole tietoa, voi menettää mahdollisuuden saavuttaa jotain parempaa.

        oot kyllä tosi kaunis nainen,ei ihme jos miehet susta kiinnostuu,jos oot tuo kuvan nainen!!


      • Pidä ne parhaat
        huhhuh kirjoitti:

        Anteeksi vain"pidä ne parhaat"-nimimerkille, mutta taidat olla maksullisten naisten asiakas. Oletko todella sitä mieltä, että nainen voi vaan pitää muutamaa mukavaa asiakasta ja elää silti normaalia elämää. Onko mielestäsi ainoa ongelma, että ympäristö tuijottaa? Mitä sellainen elämä on, jossa pitää koko ajan peitellä tekemisiään?

        Eihän sellainen nainen voi edes pitää normaalia parisuhdetta asikassuhteiden lisäksi. Miehelle pano on pelkkä tekninen suoritus, mutta nainen inhoaa itseään joka kerta yhä enemmän myydessään itseään. Tämä on biologiaa.

        Voi hyvin olla että yli 90% naisista inhoaa seksiä ja haluaa vain alistaa seksin avulla yhden miehen ja tämän varat omaan kontrolliinsa. Mut löytyy myös joukko naisia, jotka pitävät seksistä seksinä ja tykkäävät harrastaa sitä useamman miehen kanssa - jopa yhtäaikaa!

        Suvaitsevassa ja sallivassa yhteiskunnassa jokainen saa vapaasti etsiä juuri itselleen sopivan tavan ilman etä häntä pakotetaan toisten ihmisten tekemiin muotteihin.


      • 12+17
        Ei tule turhia kirjoitti:

        viestejä kun jaksaa lukea vastaukset

        pistepistepiste
        28.1.2012 21:34
        Kyllä kuva on ihan minun, mutta kuvamanipulaatio on ...

        Kommentti poistettu..


    • H. H.

      Jotenkin tarinasi vaikuttaa tekaistulta, jos vanhempasi ovat varakkaita, miksi teit sellaista?
      Maine - jos joku hiostaa henkilökohtaisilla asioilla, teit ihan oikein kun lähdit paikkakunnalta.
      En ikinä ole rahasta ollut suhteessa, olin 16-vuotiaana itseäni paljon vanhemman miehen kanssa, odotin lasta ja hän kävi kertomassa kotiseudullani ihmisille, että olen harrastanut suhteita useiden miesten kanssa myös raskaana ollessani.
      Mikä ei tietenkään pitänyt paikkaansa. Hänen ajatusmaailmassaan yksi ainoa seksikokemus tekisi naisesta h´uoran.
      Asiasta on aikaa kymmeniä vuosia ja paikalliset jauhavat sitä vieläkin, moni on ihmetellyt miksei se lopu.
      Tämä mies oli kovasti pahoillaan, kun sain töitä ja elämästä otteen, monet ovat sanoneet - kateellinen kuin nainen- minun olisi pitänyt jäädä jauhamaan tätä suhdetta loppuiäkseni. Aloitin sen vapaaehtoisesti, mutta kun hän alkoi väkivaltaiseksi, halusin lopettaa, hän ei suostunut vaan selitti minun on pakko.
      Pyysin apua monelta taholta, en saanut.
      Jos itselläsi on terve itsetunto, ei toisten mielipiteillä ole väliä, ajan mittaan parjaaminen kaatuu henkilöiden omaan niskaan, ja nykyäänhän on rikosnimike asioilla joista tämäkin mies sanoi: Sille saa tehdä mitä vaan.

      • Ei minun vanhempani ole tietääkseni olleet varakkaita, tosin harvemmin monestakaan asiasta oli kotona pulaa. Mutta isukkini sanoi mulle monesti, että ei raha kasva puussa, että jokaisen on pitänyt rahansa ansaita. Joten täytettyäni 18v., mä elin aika puutteenalaista elämää, viikkorahoja ei ollut saatavilla. Perustarpeet sain. Siksi se ensimmäinen kerta, kun sain seksistä rahaa, avasin minulle mahdollisuuden ansaita rahaa. Ja päästä kituuttamasta. Kuten sanoin, ei minulla ollut tarkoitus olla pitkään huoraamassa, sen verran vain, että saisin sen verran säästöjä, että pääsisin elämän alkuun. Mutta kun sitä alkoi saamaan, sitä näki vain euronkuvat silmissä. Eikä seksi kundien tai miesten kanssa ollut ongelma, olinhan mä ollut sen verran monen kanssa ilmaiseksi, joten pääsin tavallaan "tasoihin" ottamalla maksun jokaisesta sen jälkeisestä nainnista. Mun itsetunto kyllä mielestäni parani huoraamisvuosien aikana ja pystyn kyllä varmaankin pääsemään menneisyydestä irti. Hieman se vain vie aikaa.
        On valitettavaa, että sinäkin olet joutunut ongelmiin nuorempana. Toivottavasti olet päässyt parempaan tilanteeseen elämässä. Miehiä on moneksi, mutta vaikka joku heistä osottautuu siaksi, niin ei kaikki heistä ole paskoja. Minunkin ex-asiakkaistani moni oli todella hyvä tyyppi, joten kyllä miehissä on hyviäkin. Joten ei kun vain etsimään itsellesi joku hyvä tyyppi ja onnea sulle elämään.


      • H.H.
        pistepistepiste kirjoitti:

        Ei minun vanhempani ole tietääkseni olleet varakkaita, tosin harvemmin monestakaan asiasta oli kotona pulaa. Mutta isukkini sanoi mulle monesti, että ei raha kasva puussa, että jokaisen on pitänyt rahansa ansaita. Joten täytettyäni 18v., mä elin aika puutteenalaista elämää, viikkorahoja ei ollut saatavilla. Perustarpeet sain. Siksi se ensimmäinen kerta, kun sain seksistä rahaa, avasin minulle mahdollisuuden ansaita rahaa. Ja päästä kituuttamasta. Kuten sanoin, ei minulla ollut tarkoitus olla pitkään huoraamassa, sen verran vain, että saisin sen verran säästöjä, että pääsisin elämän alkuun. Mutta kun sitä alkoi saamaan, sitä näki vain euronkuvat silmissä. Eikä seksi kundien tai miesten kanssa ollut ongelma, olinhan mä ollut sen verran monen kanssa ilmaiseksi, joten pääsin tavallaan "tasoihin" ottamalla maksun jokaisesta sen jälkeisestä nainnista. Mun itsetunto kyllä mielestäni parani huoraamisvuosien aikana ja pystyn kyllä varmaankin pääsemään menneisyydestä irti. Hieman se vain vie aikaa.
        On valitettavaa, että sinäkin olet joutunut ongelmiin nuorempana. Toivottavasti olet päässyt parempaan tilanteeseen elämässä. Miehiä on moneksi, mutta vaikka joku heistä osottautuu siaksi, niin ei kaikki heistä ole paskoja. Minunkin ex-asiakkaistani moni oli todella hyvä tyyppi, joten kyllä miehissä on hyviäkin. Joten ei kun vain etsimään itsellesi joku hyvä tyyppi ja onnea sulle elämään.

        Päättelin vain, jos teillä on omakotitalo ja noin vain vaihdoit paikkakuntaa.
        Tarkoitatko että sait jotenkin feministisesti itsetuntoa, pidit miestä vallassasi?
        Ajan mittaan siitä saa mielipahaa, näin etten minä voi olla paha, tahdon olla kiltti.
        Olet vielä nuori ja jos olet miellyttävä noin yleensä ihmisiä kohtaan, kukaan ei usko pahoja puheita sinusta.
        Tunsin itseni hirveäksi, pahaksi telaketjufeministiksi, vaikka monet olivat samaa mieltä tästä miehestä, hän oli ällöttävä ja itserakas.
        Kiitos toivotuksesta, kyllä ajattelen vieläkin seksiä vaikka on pitkä aika kulunut yksin ollessa.


      • H.H. kirjoitti:

        Päättelin vain, jos teillä on omakotitalo ja noin vain vaihdoit paikkakuntaa.
        Tarkoitatko että sait jotenkin feministisesti itsetuntoa, pidit miestä vallassasi?
        Ajan mittaan siitä saa mielipahaa, näin etten minä voi olla paha, tahdon olla kiltti.
        Olet vielä nuori ja jos olet miellyttävä noin yleensä ihmisiä kohtaan, kukaan ei usko pahoja puheita sinusta.
        Tunsin itseni hirveäksi, pahaksi telaketjufeministiksi, vaikka monet olivat samaa mieltä tästä miehestä, hän oli ällöttävä ja itserakas.
        Kiitos toivotuksesta, kyllä ajattelen vieläkin seksiä vaikka on pitkä aika kulunut yksin ollessa.

        Isukillani on omakotitalo, hän osti sen, kun oli saanut virallisesti eron mutsistani. Ei OKT:t ole täällä niin kalliita kuin vaikka 10-15km säteellä Hgin keskustasta. Minä muutin isukkini taloon asumaan, en omista talosta mitään. Onhan minulla säästöjä huoraamisesta, ei raha ollut ongelma muuttoon. Kun mä pääsin vain ensin sopimukseen isukkini kanssa asumisesta, niin että mä asustelen jonkin aikaa hänen luonaan ja vastaan itse omista menoistani niin se oli hänen puoleltaan ihan ok.
        En minä niinkään ajatellut sitä maksuseksiä valta-ajatteluna tai dominana. Enemmin se taisi olla jonkinlainen puolustusmekanismi. Raadollisimmillaan mä olin kuitenkin se kohde, jota käyttämällä miehet saivat tyydyttää oman himonsa ja purkaa seksuaalisen paineensa minun nuoreen vartalooni. Minä en kyllä miellä itseäni feministiksi muuten kuin siten, että haluan tasa-arvoa, molemmin puolin. Enkä minä voi kieltää, ettenkö rakastaisi miehiä ja heidän kullejaan, mitä sitä kieltämään. Joskus on kuitenkin hyvä pitää taukoa, ei aina jaksa seksiäkään.


      • on
        pistepistepiste kirjoitti:

        Isukillani on omakotitalo, hän osti sen, kun oli saanut virallisesti eron mutsistani. Ei OKT:t ole täällä niin kalliita kuin vaikka 10-15km säteellä Hgin keskustasta. Minä muutin isukkini taloon asumaan, en omista talosta mitään. Onhan minulla säästöjä huoraamisesta, ei raha ollut ongelma muuttoon. Kun mä pääsin vain ensin sopimukseen isukkini kanssa asumisesta, niin että mä asustelen jonkin aikaa hänen luonaan ja vastaan itse omista menoistani niin se oli hänen puoleltaan ihan ok.
        En minä niinkään ajatellut sitä maksuseksiä valta-ajatteluna tai dominana. Enemmin se taisi olla jonkinlainen puolustusmekanismi. Raadollisimmillaan mä olin kuitenkin se kohde, jota käyttämällä miehet saivat tyydyttää oman himonsa ja purkaa seksuaalisen paineensa minun nuoreen vartalooni. Minä en kyllä miellä itseäni feministiksi muuten kuin siten, että haluan tasa-arvoa, molemmin puolin. Enkä minä voi kieltää, ettenkö rakastaisi miehiä ja heidän kullejaan, mitä sitä kieltämään. Joskus on kuitenkin hyvä pitää taukoa, ei aina jaksa seksiäkään.

        Kiva satu.


      • Tsemppiä !!?
        pistepistepiste kirjoitti:

        Isukillani on omakotitalo, hän osti sen, kun oli saanut virallisesti eron mutsistani. Ei OKT:t ole täällä niin kalliita kuin vaikka 10-15km säteellä Hgin keskustasta. Minä muutin isukkini taloon asumaan, en omista talosta mitään. Onhan minulla säästöjä huoraamisesta, ei raha ollut ongelma muuttoon. Kun mä pääsin vain ensin sopimukseen isukkini kanssa asumisesta, niin että mä asustelen jonkin aikaa hänen luonaan ja vastaan itse omista menoistani niin se oli hänen puoleltaan ihan ok.
        En minä niinkään ajatellut sitä maksuseksiä valta-ajatteluna tai dominana. Enemmin se taisi olla jonkinlainen puolustusmekanismi. Raadollisimmillaan mä olin kuitenkin se kohde, jota käyttämällä miehet saivat tyydyttää oman himonsa ja purkaa seksuaalisen paineensa minun nuoreen vartalooni. Minä en kyllä miellä itseäni feministiksi muuten kuin siten, että haluan tasa-arvoa, molemmin puolin. Enkä minä voi kieltää, ettenkö rakastaisi miehiä ja heidän kullejaan, mitä sitä kieltämään. Joskus on kuitenkin hyvä pitää taukoa, ei aina jaksa seksiäkään.

        Nyt kun sulla on pikkasen rahaa, niin ajattele mitä haluaisit opiskella !!!

        Kun hankit itsellesi jonkinlaisen ammatin niin saat lisää tienesteja. Opintolainaa voi myöskin ottaa. Jos opiskelet jonkin terveydenhuoltoalan ammatin esi,. niin saat varmasti töitä.

        Uudessa työssä ja opiskelöussa pääset irti vanhasta.

        Jos et muuten pääse irti, niin vauihda nimeä. Ala käyttämään esim. toista etunimeäsi tai vaihda sukunimi.

        Jos joku entisistä asiakkaistasi huutelee perään, niin vaihda sitten paikkakuntaa.
        Ulkonäköäkin on nykyään helppo muuttaa hiuksia värjäämällä ja leikkaamalla. Erilaisella pukeutumisella voit muuttaa itseäsi. Heitä roskiin kaikki huora-ajan vaatteet.

        Jos jolku on tinteakseen nin älä sinä tunne !!

        Onnea. Uusi elämä kannattaa aloittaa.

        Kun tapaat oikean miehen niin mketi sitten mitä hänelle kerrot. Prasta olisi kertoa kuitenkin että jotain maksua olet joskus seksistä ottanut. Periaatteessa se on sinun oma valintasi mitä uudellee miehellesi kerrot.

        Huora on huono tausta mutta kai siitä selviät.

        Toivotan onnellistra loppuelämää.

        Taitaa olla paras että et kerro ainakaan koko totuutta kenellekkään.

        Lopeta huoraaminen tyystin.


      • mh
        on kirjoitti:

        Kiva satu.

        satu on hyvä ,mutta kertomus huoraamisesta en usko että on näin vaikeaa ,miksi pitää täällä vaikeroida? sehän tekee vain rahaa.


      • Ihmettelen syvästi..
        pistepistepiste kirjoitti:

        Isukillani on omakotitalo, hän osti sen, kun oli saanut virallisesti eron mutsistani. Ei OKT:t ole täällä niin kalliita kuin vaikka 10-15km säteellä Hgin keskustasta. Minä muutin isukkini taloon asumaan, en omista talosta mitään. Onhan minulla säästöjä huoraamisesta, ei raha ollut ongelma muuttoon. Kun mä pääsin vain ensin sopimukseen isukkini kanssa asumisesta, niin että mä asustelen jonkin aikaa hänen luonaan ja vastaan itse omista menoistani niin se oli hänen puoleltaan ihan ok.
        En minä niinkään ajatellut sitä maksuseksiä valta-ajatteluna tai dominana. Enemmin se taisi olla jonkinlainen puolustusmekanismi. Raadollisimmillaan mä olin kuitenkin se kohde, jota käyttämällä miehet saivat tyydyttää oman himonsa ja purkaa seksuaalisen paineensa minun nuoreen vartalooni. Minä en kyllä miellä itseäni feministiksi muuten kuin siten, että haluan tasa-arvoa, molemmin puolin. Enkä minä voi kieltää, ettenkö rakastaisi miehiä ja heidän kullejaan, mitä sitä kieltämään. Joskus on kuitenkin hyvä pitää taukoa, ei aina jaksa seksiäkään.

        Puhut siitä kuinka oli rahasta tiukkaa, ja oli pakko alkaa huoraamaan pystyäkseen elämään???

        Me elämme hyvinvointivaltiossa jossa on kuitenkin sosiaalijärjestelmät, ja jossa on laissa määrätty jokaiselle kansalaiselle kuuluvaksi tietty minimi kuukausittainen toimeentulo.

        Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta.

        Lisäksi jos osallistut vaikkapa ammattiin valmistavaan työvoimakoulutukseen, niin saat lisäksi ylläpitokorvausta sekä sen työmarkkinatuen korotettuna, tosin sieltä työvoimakoulutuksista tuskin löytyy huoran ammattitutkintoa...

        Joten MIKSI PE*SEEN MYYMINEN???


      • Ihmettelen syvästi.. kirjoitti:

        Puhut siitä kuinka oli rahasta tiukkaa, ja oli pakko alkaa huoraamaan pystyäkseen elämään???

        Me elämme hyvinvointivaltiossa jossa on kuitenkin sosiaalijärjestelmät, ja jossa on laissa määrätty jokaiselle kansalaiselle kuuluvaksi tietty minimi kuukausittainen toimeentulo.

        Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta.

        Lisäksi jos osallistut vaikkapa ammattiin valmistavaan työvoimakoulutukseen, niin saat lisäksi ylläpitokorvausta sekä sen työmarkkinatuen korotettuna, tosin sieltä työvoimakoulutuksista tuskin löytyy huoran ammattitutkintoa...

        Joten MIKSI PE*SEEN MYYMINEN???

        Paljonko saa KELA:sta asumistukea nuori, joka asuu kotonaan? > Ei mitään. Paljonko saa KELA:sta työmarkkinatukea nuori, joka on juuri koulunsa lopettanut, eikä ole ollut päivääkään töissä? > Ei mitään.
        Paljonko sosiaalitoimi maksaa tukea sellaiselle nuorelle? > Ei mitään.
        Miten 18-vuotias voi osallistua ammattiin valmistavaan koulutukseen, kun ei ole edes valinnut alaa, mitä haluaa opiskella? Mutta kun saa selvää setelirahaa seksistä, niin sitä voi sanoa jo tuloksi. Ja kun sitä saa rahaa mitä enemmän seksiä myy niin miksi edes hakea muita tukia?


      • jpe jpje
        Ihmettelen syvästi.. kirjoitti:

        Puhut siitä kuinka oli rahasta tiukkaa, ja oli pakko alkaa huoraamaan pystyäkseen elämään???

        Me elämme hyvinvointivaltiossa jossa on kuitenkin sosiaalijärjestelmät, ja jossa on laissa määrätty jokaiselle kansalaiselle kuuluvaksi tietty minimi kuukausittainen toimeentulo.

        Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta.

        Lisäksi jos osallistut vaikkapa ammattiin valmistavaan työvoimakoulutukseen, niin saat lisäksi ylläpitokorvausta sekä sen työmarkkinatuen korotettuna, tosin sieltä työvoimakoulutuksista tuskin löytyy huoran ammattitutkintoa...

        Joten MIKSI PE*SEEN MYYMINEN???

        Toimeentulotuki on 418€/kk josta jos vähennetään 40% kun on koulut keskeen, tai kieltäytyy työstä jota ei edes pysty tekemään, niin käteen jää vain 250€/kk

        Pystyykö hyvinvointisuomessa elämään 250€/kk tuloilla ja maksamaan kaikki laskut? Kännykän, netin, ostamaan vaatteet, ruoka jne.???

        Kun puoli vuotta elät noin, niin taatusti alkaa mieli myydä per*tä!.


      • Prosessori
        jpe jpje kirjoitti:

        Toimeentulotuki on 418€/kk josta jos vähennetään 40% kun on koulut keskeen, tai kieltäytyy työstä jota ei edes pysty tekemään, niin käteen jää vain 250€/kk

        Pystyykö hyvinvointisuomessa elämään 250€/kk tuloilla ja maksamaan kaikki laskut? Kännykän, netin, ostamaan vaatteet, ruoka jne.???

        Kun puoli vuotta elät noin, niin taatusti alkaa mieli myydä per*tä!.

        Yksinelävä saa 400€ minimissään kuukaudessa elämiseen jos osaat paperit hoitaa oikein. Jos menoja on enempi niin silti 'pakolliset' menot vain voidaan korvata eli vuokra, vesi, sähkö, sairaanhoitokulut. Mainitsemasi toimeentulotuki on verotonta tuloa, kun taas työmarkkinatuki on veronalaista tuloa ja sitä nostettiin juuri.

        Ilman korotuksia työmarkkinatuen suuruus on keskimäärin 674 e/kk (21,5 x 31,36 e) ja tämä on veronalaista tuloa

        Ketjunaloittajalle sen verta voisin mielipidettä jakaa, että itse ainakin halveksin huoria ja lutkia - menee ja tekee sitä mitä himot sanovat, eikä ajattele muita kuin itseänsä. Sisarukset ja sukulaiset varmasti häpeävät sinua. Olisit voinut vaikka olla parempi ihminen kuin Äitisi vain vaikka vittuilaksesi hänelle, mutta ei hänelläkään varmasti helppoa ole ollut. Miksi sinä alkaisit nyt sitten välittämään maineestasi, kun ilmeisesti sinulla ei ole yhtää selkärankaa muutenkaan?


      • 25v työtön sossupumm
        Prosessori kirjoitti:

        Yksinelävä saa 400€ minimissään kuukaudessa elämiseen jos osaat paperit hoitaa oikein. Jos menoja on enempi niin silti 'pakolliset' menot vain voidaan korvata eli vuokra, vesi, sähkö, sairaanhoitokulut. Mainitsemasi toimeentulotuki on verotonta tuloa, kun taas työmarkkinatuki on veronalaista tuloa ja sitä nostettiin juuri.

        Ilman korotuksia työmarkkinatuen suuruus on keskimäärin 674 e/kk (21,5 x 31,36 e) ja tämä on veronalaista tuloa

        Ketjunaloittajalle sen verta voisin mielipidettä jakaa, että itse ainakin halveksin huoria ja lutkia - menee ja tekee sitä mitä himot sanovat, eikä ajattele muita kuin itseänsä. Sisarukset ja sukulaiset varmasti häpeävät sinua. Olisit voinut vaikka olla parempi ihminen kuin Äitisi vain vaikka vittuilaksesi hänelle, mutta ei hänelläkään varmasti helppoa ole ollut. Miksi sinä alkaisit nyt sitten välittämään maineestasi, kun ilmeisesti sinulla ei ole yhtää selkärankaa muutenkaan?

        Toimeentulotuki voidaan alentaa 20% tai 40% (ja yleensä alennetaankin, jos on alle 25v ja ei ole koulutusta tai on kieltäytynyt orjatyöstä). Ja -40% toimeentulotuesta on 250€/kk ja se pitäisi riittää laskuihin ja ruokaan. Jos asut vanhempien luona et saa sitäkään, ja jos vanhemmilla on hyvät tulot et saa edes euroakaan, vaikka olisit yli 18v.

        Työmarkkinatukea EI SAA, jos ei ole ollut ennen töissä, on yli puolen vuoden karenssi, ja silloin ainoa tulonlähde on toimeentulotuki, josta vähennetään nuo 20-40% jos et opiskele tai käy töissä. Työmarkkinatukikin evätään kokonaan jos kieltäytyy orjatyöstä, esim palkattomasta työvalmennuksesta jossain juoppojen kanssa.

        Eli 250€/kk on se "varma" tulo mitä voi saada käteen jos asuu yksin, vanhempien/poika/tyttöystävän luona et sitäkään.

        T: Kokemusta on.


      • sikarikasökymaha
        jpe jpje kirjoitti:

        Toimeentulotuki on 418€/kk josta jos vähennetään 40% kun on koulut keskeen, tai kieltäytyy työstä jota ei edes pysty tekemään, niin käteen jää vain 250€/kk

        Pystyykö hyvinvointisuomessa elämään 250€/kk tuloilla ja maksamaan kaikki laskut? Kännykän, netin, ostamaan vaatteet, ruoka jne.???

        Kun puoli vuotta elät noin, niin taatusti alkaa mieli myydä per*tä!.

        Ei köyhä tartte nettiä tai kännykkää. Mitä se niillä tekis, köyhäilis? Vaatteet ja ruoan toki olen valmis maksamaan, ja maksankin joka kuukausi verojen muodossa.


      • Riipeid
        sikarikasökymaha kirjoitti:

        Ei köyhä tartte nettiä tai kännykkää. Mitä se niillä tekis, köyhäilis? Vaatteet ja ruoan toki olen valmis maksamaan, ja maksankin joka kuukausi verojen muodossa.

        Monessakunnassa on sosiaaliluukulle tilattava aika puhelimella. Toimistolta paikanpäältä sitä ei voi tehdä.


      • Ihmettelen syvästi..
        pistepistepiste kirjoitti:

        Paljonko saa KELA:sta asumistukea nuori, joka asuu kotonaan? > Ei mitään. Paljonko saa KELA:sta työmarkkinatukea nuori, joka on juuri koulunsa lopettanut, eikä ole ollut päivääkään töissä? > Ei mitään.
        Paljonko sosiaalitoimi maksaa tukea sellaiselle nuorelle? > Ei mitään.
        Miten 18-vuotias voi osallistua ammattiin valmistavaan koulutukseen, kun ei ole edes valinnut alaa, mitä haluaa opiskella? Mutta kun saa selvää setelirahaa seksistä, niin sitä voi sanoa jo tuloksi. Ja kun sitä saa rahaa mitä enemmän seksiä myy niin miksi edes hakea muita tukia?

        Ok. Olet asunut silloin kotona, mutta mihin tarvitsit niin paljon rahaa?
        Jos saat asua ilmaiseksi, saat syödä itsesi kylläiseksi, niin mihin tarvitset suuria rahoja?

        Kun nyt yritän muistella aikaa jolloin vielä itse asuin kotona, enkä ollut vielä valmistunut ammattiin, niin silti ne vähäiset rahat mitä joskus satuin äitiltäni saamaan, riitti hyvin polttoaineisiin ja jopa kaljaankin.

        Mutta jos nyt olisin sattunut jättämään opiskelut kesken, niin olisinhan minä kuitenkin saanut sitä Työmarkkinatukea, tosin saamisen edellytykset ovat tiukemmat kuin peruspäivärahassa. Täytyy osallistua jatkuvasti työvoimakoulutukseen, tai olla "hararahalla" töissä. yms yms...

        Mutta joo, enpä vain tunne ketään joka olisi huo*an ammatin valinnut, ja vielä noinkin nuorena.
        Eikö tosiaan ollut mitään muuta ammattia haaveena kuin pers**n myyminen?

        Jos kotona oli paha olla, niin olisit muuttanut opiskelemaan johonkin toiveammattiin ja asunut tietysti opiskelija-asuntolassa.
        Nykyään pystyy opiskelemaan ammattiin paremmallakin tuella, kuin opintotuella, edellyttää tosin täysi-ikäisyyttä.

        Täällä on näköjään niin paljon paskapuhetta toimeentulotuesta, että laitetaas tänne nyt sitten ihan se virallinen teksti siitä tuen määrästä, tässä käy harvinaisen selvästi ilmi että asumiskustannuksiin maksetaan lisäksi erikseen tukea:

        Toimeentulotukilaissa säädetty, vuosittain kansaneläkeindeksillä tarkistettava perusosa on perustoimeentulotuen pohja. Täysi perusosa on vuonna 2012 yksin asuvalla 461,05 euroa kuukaudessa.

        Toimeentulotuki 1.1.2012 lukien (Kuntainfo 7a/2011)

        Perusosalla toimeentulotuen saajan pitää kattaa:

        ravintomenot
        vaatemenot
        vähäiset terveydenhuoltomenot
        henkilökohtaisen puhtauden ja kodin puhtauden menot
        paikallisliikenteen maksut
        lehtitilaukset
        televisiolupa
        puhelimen käyttö
        harrastus- ja virkistystoiminta.

        Perusosan lisäksi perustoimeentulotukea annetaan asumismenoihin, kuten vuokraan tai vastikkeeseen, vesimaksuun, lämmitykseen, sähkölaskuun ja kotivakuutusmaksuun sekä vähäistä suurempiin terveydenhuollon menoihin.


      • poroliinij
        Ihmettelen syvästi.. kirjoitti:

        Puhut siitä kuinka oli rahasta tiukkaa, ja oli pakko alkaa huoraamaan pystyäkseen elämään???

        Me elämme hyvinvointivaltiossa jossa on kuitenkin sosiaalijärjestelmät, ja jossa on laissa määrätty jokaiselle kansalaiselle kuuluvaksi tietty minimi kuukausittainen toimeentulo.

        Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta.

        Lisäksi jos osallistut vaikkapa ammattiin valmistavaan työvoimakoulutukseen, niin saat lisäksi ylläpitokorvausta sekä sen työmarkkinatuen korotettuna, tosin sieltä työvoimakoulutuksista tuskin löytyy huoran ammattitutkintoa...

        Joten MIKSI PE*SEEN MYYMINEN???

        "Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta."
        Pas*at saa! Nuoreni ei saanut, ei kummastakaan. Valitus vetämässä, ei näy ei kuulu vastausta.


      • KELA.fi
        poroliinij kirjoitti:

        "Vaikka sinulla ei olisi mitään koulutusta, niin saat kuitenkin KELA:sta työmarkkinatukea, asumistukea, ja loput soskusta."
        Pas*at saa! Nuoreni ei saanut, ei kummastakaan. Valitus vetämässä, ei näy ei kuulu vastausta.

        "Jos et täytä työssäoloehtoa ja asut vanhempiesi taloudessa, työmarkkinatuestasi vähennetään 50 %. Tukea ei kuitenkaan alenneta, jos vanhempiesi tulot ovat enintään 1 781 e/kk. Jokainen vanhempiesi huollettavana oleva, samassa taloudessa asuva muu lapsi nostaa tulorajaa 106 e/kk.

        Jos vanhempien tulot ylittävät tulorajan, työmarkkinatuestasi vähennetään puolet tulorajan ylittävästä tulosta. Työmarkkinatukea ei kuitenkaan voida evätä kokonaan vanhempien tulojen takia, vaan aina saat vähintään puolet täysimääräisestä työmarkkinatuesta. Jos et hakemuksessasi selvitä vanhempiesi tuloja, sinulle myönnetään automaattisesti 50 % työmarkkinatuesta."

        Joten otappa asioista selvää, äläkä jaksa provosoida paskaa!


      • Ihmettelen syvästi..
        Ihmettelen syvästi.. kirjoitti:

        Ok. Olet asunut silloin kotona, mutta mihin tarvitsit niin paljon rahaa?
        Jos saat asua ilmaiseksi, saat syödä itsesi kylläiseksi, niin mihin tarvitset suuria rahoja?

        Kun nyt yritän muistella aikaa jolloin vielä itse asuin kotona, enkä ollut vielä valmistunut ammattiin, niin silti ne vähäiset rahat mitä joskus satuin äitiltäni saamaan, riitti hyvin polttoaineisiin ja jopa kaljaankin.

        Mutta jos nyt olisin sattunut jättämään opiskelut kesken, niin olisinhan minä kuitenkin saanut sitä Työmarkkinatukea, tosin saamisen edellytykset ovat tiukemmat kuin peruspäivärahassa. Täytyy osallistua jatkuvasti työvoimakoulutukseen, tai olla "hararahalla" töissä. yms yms...

        Mutta joo, enpä vain tunne ketään joka olisi huo*an ammatin valinnut, ja vielä noinkin nuorena.
        Eikö tosiaan ollut mitään muuta ammattia haaveena kuin pers**n myyminen?

        Jos kotona oli paha olla, niin olisit muuttanut opiskelemaan johonkin toiveammattiin ja asunut tietysti opiskelija-asuntolassa.
        Nykyään pystyy opiskelemaan ammattiin paremmallakin tuella, kuin opintotuella, edellyttää tosin täysi-ikäisyyttä.

        Täällä on näköjään niin paljon paskapuhetta toimeentulotuesta, että laitetaas tänne nyt sitten ihan se virallinen teksti siitä tuen määrästä, tässä käy harvinaisen selvästi ilmi että asumiskustannuksiin maksetaan lisäksi erikseen tukea:

        Toimeentulotukilaissa säädetty, vuosittain kansaneläkeindeksillä tarkistettava perusosa on perustoimeentulotuen pohja. Täysi perusosa on vuonna 2012 yksin asuvalla 461,05 euroa kuukaudessa.

        Toimeentulotuki 1.1.2012 lukien (Kuntainfo 7a/2011)

        Perusosalla toimeentulotuen saajan pitää kattaa:

        ravintomenot
        vaatemenot
        vähäiset terveydenhuoltomenot
        henkilökohtaisen puhtauden ja kodin puhtauden menot
        paikallisliikenteen maksut
        lehtitilaukset
        televisiolupa
        puhelimen käyttö
        harrastus- ja virkistystoiminta.

        Perusosan lisäksi perustoimeentulotukea annetaan asumismenoihin, kuten vuokraan tai vastikkeeseen, vesimaksuun, lämmitykseen, sähkölaskuun ja kotivakuutusmaksuun sekä vähäistä suurempiin terveydenhuollon menoihin.

        "Työmarkkinatukea ei kuitenkaan voida evätä kokonaan vanhempien tulojen takia, vaan aina saat vähintään puolet täysimääräisestä työmarkkinatuesta. Jos et hakemuksessasi selvitä vanhempiesi tuloja, sinulle myönnetään automaattisesti 50 % työmarkkinatuesta."

        Eli olisit kuitenkin saanut vähintään 337€/kk KELA:sta.
        Usein työssäkäyvällä asuntovelallisella ei jää noinkaan paljon elämiseen.

        Joten edelleen, MIKSI SE PERS*EN MYYMINEN???


      • Siksikö edelleen vai
        Ihmettelen syvästi.. kirjoitti:

        "Työmarkkinatukea ei kuitenkaan voida evätä kokonaan vanhempien tulojen takia, vaan aina saat vähintään puolet täysimääräisestä työmarkkinatuesta. Jos et hakemuksessasi selvitä vanhempiesi tuloja, sinulle myönnetään automaattisesti 50 % työmarkkinatuesta."

        Eli olisit kuitenkin saanut vähintään 337€/kk KELA:sta.
        Usein työssäkäyvällä asuntovelallisella ei jää noinkaan paljon elämiseen.

        Joten edelleen, MIKSI SE PERS*EN MYYMINEN???

        Ajattelepa, että kun seksipalveluita myyvä nuori saa kolmella naintikeikalla ja alle 2 tunnissa hankittua sen, mitä työtön saa kuukaudessa, niin eikö houkuta, kun saa lisää rahaa joka kerran, kun seksiä myy. Hyvät rahat kuukaudessa vai kituuttaen?


      • RahaEi KorvaaKaikkea
        Siksikö edelleen vai kirjoitti:

        Ajattelepa, että kun seksipalveluita myyvä nuori saa kolmella naintikeikalla ja alle 2 tunnissa hankittua sen, mitä työtön saa kuukaudessa, niin eikö houkuta, kun saa lisää rahaa joka kerran, kun seksiä myy. Hyvät rahat kuukaudessa vai kituuttaen?

        Eli toisin sanoen myisit itsekunnioituksesi, ihmisyytesi, maineesi ja kaiken sen mikä tekee susta kunnioitetun ihmisen rahasta?


    • JaTaasTätä

      Selkee provo.. :) Älkää ihmiset tuhlatko ajatuksianne ja aikaanne tähän..

      • JaTaasNäitä

        Mitä väliä sanoa onko provo. Jokaisesta kestustelusta löytyy ainakin yksi provon epäilijä joten se on ihan sama mainitaanko sitä vai ei. Loppujen lopuksi se on ihmisen itsensä on päätettävä onko kyseessä tosi juttu.
        Provo -epäilys kommentoijat vain näyttävät että heillä on vapaata aikaa - ja näyttävästi paljon. Ja maailma mukava kieltää.

        Ja mitä juttuun tulee. Se on hyvin yksityiskohtaisesti selitetty joten uskon että kyseessä on tosi. Ja vaikka ei olisikaan, ne joilla oikeasti on kyseinen ongelma, voivat saada vastauksia.


      • ei uskota

        Provo mikä provo. Niinkuin moni stoori täällä.


    • Satu, Taru, Runo

      Satutäti kertoilee... Tarutytti runoilee...
      Hän on varmaan mytomaani...

      • ää

        ääliö


    • miesmies27

      huora on aina huora nähty se on .......
      et saa ikinä perhettä kuka huoran kans haluais aika harva

      • --

        Ihanko tosi?


    • Dr. Ing. h.c.

      "...on varmaan mytomaani..."

      mitäs se tarkoittaa? En ymmärrä.

    • joku

      täs taas nähää sukupuolte ero. muijie on 100000 krt helpompaa aina ol sillee ja pitää SITÄ jonai paheena tjn kute useimmil viina. tosi shaisse juttu sellane!!! et helvetin hienoo!!!!!!!!

    • Marinella

      Hei, Ensiksi olet tehnyt itseäsi ajatellen hyvän päätöksen. Olennaista on nyt se, millä täytät nyt päiväsi ja mielesi. Onko mahdollista hakea apua vaikka netin kautta esim. vertaisryhmästä ja psykologilta? Hienoa, että olet säilyttänyt hyvän suhteen isääsi. Mieti yksi asia, jota nyt haluat tehdä elämässäsi ja aloita siitä. Olisiko se opiskelu, työ, harrastus, vapaaehtoistyö tms. Kun pääset uudella polulla alkuun jatkat vain eteenpäin, sisukkaastikin. Mainetta sellaisenaan sinun ei kannata ajatella. Meillä jokaisella on jotain ikävää sattunut elämässä, olemme valinneet itsellemme vahingollisen ja väärän suunnan, koska olosuhteet, joihin emme ole voineet vaikuttaa, ovat olleet huonot. On suhtellista mihin itse itseämme vertaamme. Sinulla on eheytymisen eväät itsessäsi, ethän ole tehnyt henkirikosta, kavaltanut rahaa tai vahingoittanut muita. Sen sijaan on tärkeää, että saat tukea ja vahvistusta uudelle suunnalle elämässäsi. Sinussa on joku hyvä asia, ominaisuus, piirre, taito tms. Kaiva se esiin ja toista huonoina hetkinä sitä mielellässäsi. On tärkeää myös, että teet nyt jotain konkreettista, pientäkin, josta voit olla itsellesi ylpeä ja johon kiinnität ajatuksesi.

      • elämä kantaa

        Hyviä ohjeita aloittajalle!

        Olet nuori ap! Ja nyt unohdat kaikki nuo miehet, joita olet tavannut, ei mitään yhteydenpitoa yhteenkään niistä. Aloitat uuden lehden elämässäsi. Menneet ovat menneitä.

        Paljon onnea elämääsi! Toivon että löydät myös aidon rakkauden!


    • trollololol

      Kivat sille, kenen kuvan provo on profiiliinsa ottanut..

      • kuvakuvakuva

        suomi24 laittaa kuvat kaikkiin juttuihin. Kukapa laittaisi omaa kuvaansa, kun nimettömänä kirjoittelee?


      • usioioyuiui
        kuvakuvakuva kirjoitti:

        suomi24 laittaa kuvat kaikkiin juttuihin. Kukapa laittaisi omaa kuvaansa, kun nimettömänä kirjoittelee?

        Suomi24 teki naiselle kuvallisen profiilin???. jopas jotakin..


      • netistärepäisty

        Ei taida olla Suomalainen.Eikä ainakaan 23v.


      • usioioyuiui kirjoitti:

        Suomi24 teki naiselle kuvallisen profiilin???. jopas jotakin..

        Kyllä kuva on ihan minun, mutta kuvamanipulaatio on mainio tapa varmistaa se, ettei minua tunnisteta. Siksi oli helppoa muuttaa tiettyjä osia kuvassa. Miksi luulet, että tekisin ison työn pääsemisessä menneisyydestäni eroon ja sitten toisin nykyiset kasvoni kaikkien katseltavaksi. En mä nyt niin tyhmä ole.


    • guy69-

      Muutto toiselle paikkakunnalle on oikein jees. Hanki opiskelupaikka ja ala elämään normaalia elämää. Hanki normaaleja ihmissuhteita. Ehkäpä poikakaverikin.

    • Tää on suuri maa

      Paikkakunnanvaihto on luultavasti helpoin ja varmin... Ala käyttää vielä toista nimeäsi tai vaihda molemmat niin ei suhun kukaan vahingossa törmää.

    • huorapukki itekin;))

      Mene terapiaan ja mieti sen jälkeen, onnea hyvälle päätökselle. Ei työsi ole ollut huonoa jos antaa rakkautta toisille, Mutta se kuluttaa ja vie tuhoon..

      • PitsiJaana

        Joo älä sekota panemista ja rakkautta toisiinsa.


    • gals gals gals and I
    • 7

      Trolli tai ei mut on varmasti heitä jotka on tässä tilanteessa!

    • vncvnc

      älä vaan IKINÄ kero tulevalle miehellesi mitä olet menneisyydessäsi tehnyt. A) se jättää sut vähän ajan kuluttua. B) ei se kuulu kenellekkään. Mistä tiedät mitä se jättää kertomatta. ÄLÄ IKINÄ KERRO KENELLEKKÄÄN. Mene eteenpäin, älä ikinä enää lankea tuommoiseen.

      • 2012 century

        Höpöhöpö! Minua ei haittaisi moinen menneisyys ja vaikka jatkaisikin hommia silloin tällöin, jos muuten synkkaa hyvin ;)


    • nainen23v_

      Toivottavasti kertomuksesi on totta, sillä sinulla on kuvallinen profiili.

      Kuulostaa nyt kuitenkin sille että tarvitset tekemistä. Aloita joku harrastus, se voi olla mikä tahansa mistä pidät. Hae jonnekin kouluun jos ei minkäänlaista paperia löydy taskusta. Sitten voit pikku hiljaa päästä asumaan omaan asuntoon.

      Olisikohan mitään vertaisryhmää seksityöläisille jotka on esim. kokeneet ammatin liian raskaaksi ja lopettaneet?

      Rankkoja juttuja äitisi sekoilu, isäsi puukottaminen, raskaaksi tulo ja keskenmeno (onneksi tapahtui noin alkuvaiheessa). Luultavasti jonkun puhumisavun hakeminen paikallaan. Luulen että minne tahansa menet, suosittelevat psykoterapeuttia.

      Itse ajattelen että maine tuossa on ihan sivuseikka siihen nähden että olet asian kanssa noin sinut ja pystynyt säilyttämään mielenterveytesi. Toki sitä varmasti kieltämättä usein ajattelee, mutta loppujen lopuksi jos joku alkaa sormella osoittamaan ja huutelemaan niin aina voit kieltäytyä puhumasta menneisyydestäsi.

    • Voi. Voi tehdä täysin kaiken joshan se on oikein. Olet onnellinen kun palaat tiehesi ajoissa. Löydä työn ja ryhdy eläämään kuin kunniallinen nainen.
      Toivotan onnea.

    • itse olen valinnut saman alan harrastajan puolisokseni enkä kadu sitä mitä hän on tehnyt sillä en ole itsekekkään ihan puhdas pulmunen mutta kumpikin on sinut asian kanssa ja eikö se riitä.sitä paitsi alan harrastaja on nähnyt jo "niitä"vehkeitä sen verran ettei helpolla hyppää mihin tahansa petiin niinko normi tavis naiset,tosin en arvostele ketään mutta jotkut on vaan uskollisimpia kun ne tietää että ruoho ei ole vihreämpää siellä muualla.

    • Elämä on...

      Tehtyä ei saa tekemättömäks. Sitten kun sä tapaat sen elämäs miehen, olis ihan reilua kertoo sille menneisyydestäs. Mutta todennäkösesti mies nostaa siinä vaiheessa kytkintä. Harva mies pitää ajatuksesta, että kymmenet ellei peräti sadat miehet on pökkiny sua. Ja kun sä olet noin antelias ollu ennenkin, ni miehellä voi olla vaikeuksia luottaa suhun. Tollasen menneisyyden omaavasta naisesta tulee helposti mieleen että sä oot haarat auki heti ku joku vähän iskee silmää..

      Eipä käy kateeks sun tilanne..

      • kyllä sopii

        Höh! ketä haittaa, järvi ei soutamalla kulu! Sitäpaitsi harjoitus tekee mestarin!!!


    • hah......

      kirjottaja haluaa lisää asiakkaita.....juttu on selvä.

    • fsdddddafdsdf

      Mistä tietää että kirjoittaja on mies ja trolli?

      Kun kutsuu tarinan isä nimellä isukki.

    • q

      Jos minulla olisi tuote, jota voisin uudestaan ja uudestaan myydä. niin olisin
      onnellinen. Ei siinä mitään hävettävää ole,,,,,,,,,

      • tipin_tii

        Onhan sullakin sama tuote. Jos olet mies niin kyllä naisia löytyy jotka voisi maksaa tuotteestasi.
        Mieshuoria kaivataan ENEMMÄN markkinoille. Heitä on mutta kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.


    • kukkuuuu

      Koita jaksaa! Älä välitä näistä ihmisistä jotka koittaa mollata sua.. Ymmärrän itse sua, samanlainen tilanne nytten... Paitsi itselläni on vain yksi ihminen joka maksaa mulle. Tsemiä!!!!!!!

    • Muinainen

      Yhteiskunnassa, jossa ei ole muita vaihtoehtoja kuin parisuhde tai sinkku elämä on hyvin vähän tarjolla ihmiselle joka on kokenut jotain muunkinlaista elämää.

      Olet elänyt hyvin vanhaa elämäntapaa promiskuiteetiä. Sinulla oli monta miestä ja osalla miehistä oli myös luultavasti muita naissuhteita esim vaimo. Vaikka raha vaihtoi omistajaa se se lienee yksi lysti kun kuitenkin seksuaalisesta kanssakäymisestä on kyse. Perinteinen parisuhde tai moniparisuhde sarjamuotoisena eli monta eri parisuhdetta peräkkäin on saman asian eri versio jolla on tekopyhän yhteisön hyväksyntä.. Sitten yhteisön viemärinvahtija naiset kyräilevät tekopyhästä mallista poikkeavia ihmisiä.

      Promiskuiteetti oli muinoin toimiva malli ja itseasiassa tuskin eläisimme lajina ellei promiskuiteetti olisi ollut toimiva seksuaalisen kanssakäymisen malli. Uskonnot sitten demonisoivat tämän ei-omistavan ihmissuhde mallin ja loppu on omistamisen ja vahtimisen historiaa jossa mustasukkaisuus ja sopimustenrikkominen ja valhe pitää teatteria yllä.

      Miksi kaipaat jotain sellaista. Rakkaus on paljon parempaa ilman mustasukkaisuutta ja omistamistamista.

    • rva valkea

      Hienoa ap ett lopetit.. oíkee elämä kun on sitä tylsää rutiinia mutta luulen ett kaipaat vain oikeaa rakkautta ja hyväksyntää.

      Sun perhe ei ole mikään malliperhe mutta jokainen luo aikuisena elämänsä itse.

      Tosi hienoa että isukin kanssa on yhteinen elo mahdollista. Vanhempaa joka tukee kaikesta huolimatta. Tosiaan mahtava isukki . Tsemppiä kyllä ihmiset unohtaa kun alat tekeen aktiivisesti jotain näkyvää.

    • Tsemppiä vaan

      Hei, ei ole omaa kokemusta mutta kaveri teki samoin nuorempana ja joutui linnaankin lopuksi koska huumeet tuli mukaan on ollut kuivilla jo nyt 5 vuotta mutta valitettavasti ne muistot jää. Kysyt että pääseekö maineesta eroon. No ehkä ulkomaailma helpommin unohtaa mutta entäs ite? Kaverini ei ainakaan ikinä saa entistä eläämäänsä pois päästään. Sinuna pysyisin pois sieltä tutuilta seuduilta tai missä teit tätä koska niinkin kauan kun ne miehet on elossa ni sinulla myös se maine. Se ainaki mun mielipide. Eti ittelles muuta tekemistä elämässä niin ehkä se siitä!!

    • Limakalvo

      Jokaisesta yhdynnästä saa kumpikin kiitoksena vastapuolen limakalvon koko historian !

      Yllä olevan olen kuullut Hyksin syöpälaboratorion laborantilta.

      Elikkä grattis ;-))

      • pesäkkeitä kaikki

        Se on täysin totta, mutta ihmisiähän tässä kaikki ollaan eikö totta? Se pitää paikkansa ihan ilman rahaakin ja sitä asiaa voi tietty ehkäistä kortsulla jonkun verran, mutta moni suhteessa siitä luopuu. Historiaa tai ei. Tarviiko siitä niin paineita ottaa, elämä on. Ihminen on verta ja lihaa, ja niin, myös limakalvoja. Meissä elää bakteereita ja viruksia, kuten kaikkialla ja kaikessa. Mitä sitten?

        Ei pidä ottaa ammattihuumoria niin vakavasti, käytä kortsua ja ole ilman vain niiden kanssa, ketkä ovat sen limakalvovaihdon arvoisia tai muuten vaan tiedosta, että riskejä on maailma täynnä.

        Itseäni ei ainakaan haittaa tuo tieto yhtään.


      • -äNNä-

        *reps* no tuohan oli osuvasti sanottu :)


      • teoriatoikin

        Tää koskee myös sitä syöpälabran lapyrinttia, kokemuksen syvällä rintaäänellä lienee lausuttu.


    • 2 alkkiksen tytär

      Aikuistu. Kerroit aloittaneesi 18 v ja jatkaneesi vuosia, olet siis vähintään jonkin vuoden päälle 20. Tuntuu hupsulta että sen ikäinen sokeltaa isukista. Lakkaa olemasta se hupsu vieteltävä pikkutyttö jota tuhmat namusedät jahtaavat. Muuta koko entinen elämäsi ja sen aikana oppimasi maneerit, aikuistu, kehity,kasva ja lakkaa säälimästä itseäsi, sillä kurjia lapsuustarinoita on pilvin pimein eivätkä monetkaan tytöt silti ala huoriksi. Valitsit helpon tien, niin teki varmasti äitisikin joka valitsi juopon akan elämän, yrittämättä muuttua. Ole siis tarkkana, ettet sorru samaan. Selvitä elämäsi soppa, jonka itse keitit.

    • ÖLKYTD

      Joten siitä tuli mulle mieleen, että voiko ****** maineesta päästä eroon?
      ET MITENKÄÄN!!!!
      mutta kunnollisen ammatin voit opiskella aikuiskoulutuksen avulla
      mol.fi ja haet sieltä koulutuksia..

    • lissu maarit

      Ei pääse koskaan eroon h ..n.maineesta.Opisleluaikoina tuli lapsellisuutta kokeiltua ja nyt hyvässä ammatissa oikeasti v....aaa moinen tyhmyys.
      Vaikka olen pois paikkakunnalta,aina jossain tulee vanha asiakas vastaan. Vasta vähän aikaa sitten olin mieheni kanssa ravintolassa ja yks känninen pano tuli solkkaamaan jotain miehelle.Yritin sitten selittää asiaa, mutta en tiedä vieläkään menikö läpi.
      Tällä järjellä ja elämänkokemuksella sanon: äläkää ikänä sortuko h...n hommiin aina löytyy joku parempi ratkaisu rahapulaan!!

    • kalle

      Maineesta pääsee eroon hankkimalla toisen maineen. Jos ajattelee olevansa sinkku ja vaikeasti saatava - silloin on sinkku ja vaikeasti saatava. Jos tapaa ex-asiakkaan, jonka kautta tulee viittaus ex-elämään - on se vai ex-maine tai toisen ihmisen mielikuva ja oletus nykyhetkessä: Silloin voi vai todeta että: "Olen nykyään sinkku ja vaikeasti saatava".

      Täytyy keskittyä siihen mitä tekee, eikä siihen mitä muut tekemisistäni ajattelevat.

    • Kun löydät sen oikean ja varmasti tiedät sen kyllä,niin minä miehenä en varmaankaan haluaisi kuulla sitä sinulta,mutta jos sen kuulee muualtakin todistettavasti niin varmaan ulkopuolisen kertomus vituttaisi enemmän. Varo vaan ettei kultasi tunne tulleensa napalangoksi sadoille,voi alkaa väkivalta ainakin jos pidempään sunteessa ,esim. kämppä hankittu ja lapsi tulossa niin minä voisin vakavasti harkita narua kaulaani suuren jahienosto sukuni naurun räkätys korvissani soiden.Mutta jos Suomalainen mies sanoo kestävänsä niin kyllä se sen ymmärtää ja vielä kosii,koska ennen rahaa ja rakkautta tulee luottamus tärkeimpänä,joten älä enää mokaa muutaman satkun tähden.Luottamuksen voi saada vain yhden kerran.

    • jupi

      Et koskaan voi tehdä asioita kaikkia miellyttävällä tavalla, joten tee itselles mieliksi. Kyl sä pärjäät.

    • ummm

      Meillä ihmisillä on tapana reagoida erilaisiin asioihin eri tavoin, joskus tulee tehtyä elämässä kummallisia juttuja. Ei pitäisi verrata yhden kokemuksia toisen kokemuksiin, siis kurjuusasteella vaikkapa. Jokainen kokee ja reagoi omalla tavallaan. Ainoa, mitä voi kehnojen valintojen jälkeen tehdä on yrittää kohentaa elämänlaatuaan, miettimällä uusia polkuja. Ihmiset, jotka sanovat että oletpahan itse valinnut tiesi ja ei sun olisi ollut pakko ja mitäs teit niin ja niin edelleen... eivät tiedä mistä puhuvat. Joskus ihmisen reaktiota tiettyihin elämänkokemuksiin ei pysty noin vaan selittämään. En pysty tuossa elämäntilanteessa olevaa ihmistä neuvomaan. Itse olen elämän paskamaisuuksiin ja epäreiluuksiin reagoinut myöskin ei niin mukavilla tavoilla, niihin omalla kohdallani on auttanut mm. terapia todella paljon ja sen myötä löytynyt uusi asenne ja suunta elämään. Onnea hei, jos on todellinen ongelma kyseessä. kun eihän näistä koskaan tiedä.

    • vieras vaan ei varas

      Hei, kyllä tuosta on vaikea lähteä uuteen, mutta oletko pelastusarmeijaa tai muuta vastaavaa ajatellut henkiseksi ja hengelliseksi tueksi.
      Mulla ei ole tarve tuomita ketään, vaikka olen elänyt täysin toisin.

      Raamatusta löytyy muuten portto Rahab, joka mainitaan uskonsankarina. Olen ihan varma, että kun pääset vanhasta irti, niin sulla on myös jotakin sellaista, mitä muilla ei ole.

      • vieras vaan ei varas

        siis positiivista, henkistä kanttia jne...


    • ummm

      En nyt lähde mihinkään uskonnon vastaiseen taistoon ja väittelyyn tässä. Mutta olisi hyvä muistaa, että päätökset uuteen elämään lähtee ihmisestä itsestään ja suurin kannustin ja tuki tulisi olla se onnistumisen tunne ja usko tulevaisuudesta johon voi ihan itse vaikuttaa. Tieto siitä että voi saavuttaa jotain siistiä omin voimin. Yritä siis luottaa ihan omiin voimiisi ja rakentaa hyvää tukiverkkoa todellisista ihmisistä ympärilläsi!

    • tässä ero.

      Kaikki naiset on huoria, mutta aviovaimoilla on vain yksi asiakas

      • ummm

        ja miehet meijän pikkugigoloja?


      • aattelenytite!

        Jos tuon ajattelisi laajemmalti.
        Miksi vanhemmat haluaa saada tyttäret hyviin naimisiin, rikkaisiin mielellään. Ensin heidät koulutetaan ja sitten "myydään" mahd. suurella hinnalla eli mahd. rikkaalle miehelle, mahd. rikkaisiin naimisiin. Sitten ollaan tyytyväisiä kun "meidän tyttö pääsi hyviin naimisiin".
        Eikö se ole vähän kuin sutenöörin homma, vaikka pitäjänä olisikin jatkossa vain yksi ?
        Ja monessa kulttuurissa vielä tämä sama toimii. Naittaminen.


    • No minusta menneet on menneitä ja nostan hattua kun oot ite alkanut tekeen töitä sen eteen etttä pääset eroon noista hommista.

      kyllä sulle ottajii piisaa varmaan kun kuvalla oot tääläkin.

      kaunis neito oot ja kyl sut ottasin jos oisin edes 10 v nuorempi :)

      mut niiku joku neuvoi niinala harrastaa jotain millä pääset eroon totsta ja tapaat uusii ihmisii.

      Esim. Lasketeluu näin talvella ja sitä ite harrastan :)

    • hoho

      Te, jotka sanoitte, että kirjottajalla on kuvallinen profiili; alottaja on eri nimimerkillä, ja kuvattomalla profiililla, kun sitten kuvallinen profiili, joka väittää olevansa myös alottaja. BINGO?

      • Oppia ikä kaikki

        Käytäntö on, että jos ei halua käyttää viestissään rekisteröityä nimimerkkiään, merkataan sen loppu * -merkillä. Ihme, ettet sinä "puskana" sellaiseen käytäntöön ole perehtynyt. On muuten yleistä täällä Suomi24:ssä.


    • tsemppaaja.

      teillä naisillä on kyky laittautua helposti niin eri näköiseksi ettei teitä tunnista. Muuta tyyliä ja aloita uusi elämä! Jopa ääntäkin voi muuttaa, sitkeällä harjoittelulla.

      • kiusallista,,,

        Joskus se tulee kuitenkin vakka vuosien jälkeen
        jokin asiakas yleisellä paikalla kysymään hintoja ym
        Aika kiusallisia tilanteita. Poikaysävälle/miehelle voi tulla
        tieto horosta aika yllätyksenä.


    • asd ds<a

      Voihan sitä yrittää unohtaa mutta kyllä se seuraa ehkä läpi elämäsi mukana. Vanhoja asiakkaita pulpahtelee eteen mitä oudoimissa paikoissa. Osa saattaa piruuttaan moikata tai tulla jutustelemaan. Siinäpä sitä avo tai aviomiehelle seliteltävää. Siksipä asia kannattaisi ottaa heti puheeksi jos aikoo vakavaan suhteeseen silläkin uhalla että mies ei kovin riemuissaan ole. Siinä voi suhde päättyä mutta parempi sekin että se tulee ilmi kun on muksut ja talot hankittu.

      Varmasti silti ottajia sulle löytyy. Itse en tosin hyväksyisi omalta vaimolta moista menneisyyttä.

    • huono ammatti

      Tsemppia vaan ja eteenpäin mars . vasen vasen vasen oikee vasen jotain sellastea ne armeijassa puhu... Varmasti monelle tuo menneisyytesi voi olla este parisuhteelle sitten on näitä sällejä niinkuin mä, jotka on kovan elämänkoulun käyneitä eikä tuo menneisyytesi mikään este olisi not at all... life is a whore and then you die vai miten se meni .

    • H0r0

      Hahhah et sä mihinkään pääse oot umpihoro kuolemaan saakka ja kaikki nauraa sulle xDDDDD hyi vittu

      • you know what

        mieluummin huora kun homo jos multa kysytään


      • let me fix that
        you know what kirjoitti:

        mieluummin huora kun homo jos multa kysytään

        H_U_O_R_A


    • asiat tuppaa

      järjestyä. On hienoa kun haluat saada elämäsi järjestykseen ja olet uutta elämää opettelemassa. Maiseman vaihdos tuo niin fyysistä kuin henkistäkin etäisyyttä entiseen elämään. Itsensä myyminen on kuluttavaa ja vie voimavaroja. Tottakai pääset maineesta pikkuhiljaa, mutta aikaa se toki vie.

      Älä muistele menneitä vaan uuden elämän, unelmien ja toiveiden täyttää sydämäsi. Toivottavasti rakastut vielä "elämäsi mieheen". Asiat muuten tuppaa järjestyä kun itsekin niitä alkaa järjestämään:)

      nimimerkillä "Elämä voittaa"

    • LeenaKH

      Jospa ketjun aloittaja vaikka maksaisi ensin verot niistä hankkeistaan.

    • :)

      mu mielestä on törkeää tulla tänne haukkumaan huoraksi toisen menneisyyden takia koska mennyt on mennyttä ja nyt on nyt!! ja jos ette sattuneet huomaamaan millainen lapsuus hänellä oli!! tosi harvan on vaikea ymmärtää miksi olet aloittanut huoraamisen mutta he eivät olekkaan kokenut samanlaista lapsuutta.. on tooosi hyvä että olet lopettanut huoraamisen ja uskon että saat vielä hienon tulevaisuuden.

      tsemppiä :)

      • syntisiäkaikkioomme

        tohon lisäisin vielä että ajan mittaan saat itse etäisyyttä asiaan. vaikkei kokonaan unohdu voit elää sen kanssa. tärkeintä on nyt suuntautua johonkin uuteen minkä kautta saat itsetuntosi kohdilleen. harrastus, työ, opiskelu johonkin ammattiin.
        eikä terapia ole varmaan huono ajatus. olisi hyvä käydä asioita jonkun ammatti-ihmisen kanssa läpi, ne ovat lisäksi vaitiolovelvollisia.
        ei sun kantsi huudella turuilla ja toreilla asioistasi kaikille.
        on hyvä että olet tehnyt päätöksen lopettaa jakorasiana olemisen, pidä siitä kiinni.
        tsemiä !!


    • Hyppää kaivoon

      Koko juttuhan on selvästi ylläpidon keksimä ja muutenkin koko tämä paikka on niin pirun kuiva niin pitäähän sitä jotain muka asiaa keksiä. Huora on aina huora ja en tommoiseen akkaan koskis edes tikullakaan kun on sen verta vissiin jo se alapää löystynyt kun sen sata äijää on sitä vetänyt.

    • kkkekkkkekkke

      Terapia voisi olla sulle hyödyksi. Huoraaminen on ollut sun perimmäisen ongelman oire, ja se varsinainen ongelma pitää saada hoidettua. Turha syyttää itseään liian ankarasti. Mennyt on mennyttä, ja voit elää vielä hyvän ja pitkän elämän.

    • no huoranahan

      se on toiminut, ja ajautuu kuitenkin alalle uudestaan heti kun rupeaa rahat loppumaan

      Miksi sitä pitäisi sanoa oikein sanoa? Myi itseään rahasta rikkaille herrasmiehille omasta tahdostaan kuulostaa paljon paremmalta, mutta ei se asia siitä miksikään muutu.

      • morsgrisarärvi allih

        ja onkona ollunna ainoa ? ei oo. on kuitenkin tehnyt parannuksen. tee sinäkin.


    • En jaksa lukee mitä muut on sanonu ku on nii paljon..mut kerron sen etten itse maksais saadakseni naista, toisaalta en myöskään halveksi heitä. Ammatti se on siinä missä muutkin. Se että haluat päästä irti ja olet jo alottanu noinkin hyvin on vain merkki siitä että nyt oot vahvempi kuin ennen ja tiedät mitä haluat. Älä anna menneisyyden haitata vaan mieti asiaa niin että mitä olisit JOS et olis sille tielle lähtenyt? Elämässä tehdyt valinnat on niitä jotka muokkaavat meistä ihmisen, niitä ei pidä katua vaan niistä pitää oppia. Sanoit ettet halua palata siihen entiseen, älä sitten palaa..elä elämäsi niinkuin haluat ja tee se täysillä! Tulevaisuus on se jonka takia kannattaa elää ja jonka eteen tekee kaikkensa saavuttaakseen haluamansa. Maineesta tuut pääsee eroon sitten aikanaa kun ex-asiakkaat unohtavat sut. Älä huoli siitä...

    • Yksinäinen ikuisesti

      Kai maineesta aina eroon pääsee jos haluaa, mikä ongelma se on? Riippuu miten perusteellisesti siitä eroon haluaa.

      Mutta hieman se kolauttaa että itse on 23 vuotias neitsyt ja toinen jakaa... Ei reilua kun kukaan ei huoli. Etenkin kun itselläkin hankala menneisyys, ei kuitenkaan alkoholin vuoksi. Vaan perheen menettämisen ja itsekeskeisten, kierojen sukulaisten vuoksi.

      • M27.

        *hellä hali* Huvittaisko kirjoitella?


    • M27.

      Surulliselta kuulostaa juttusi. Meinasin kirjoitella sulle profiiliin, mut olet sulkenut sen, niin laitetaan nyt sitten tähän. Tosi kaunis ja söpö tyttö olet... tosi ikävä juttu, että olet prostuksi ajautunut ja toivon tosiaan voimia sulle, että pääset aloittamaan uuden elämän. Oot kuitenkin parempaa ansainnut. Voimia sulle ja kaikkea hyvää!

      Jos kiinnostaa kirjeenvaihto, niin kirjoitellaan.

      *hellä hali*

      • RK62

        Sulkenut minkä? Siinähän luki selvästi että; "Tämä käyttäjä jakaa osan tiedoistaan vain ystävilleen. Kutsu hänet ystäväksesi nähdäksesi koko profiilin!". Ja se tietysti vaatii yhteydenottajalta rekisteröitymisen.


      • nainen 77
        RK62 kirjoitti:

        Sulkenut minkä? Siinähän luki selvästi että; "Tämä käyttäjä jakaa osan tiedoistaan vain ystävilleen. Kutsu hänet ystäväksesi nähdäksesi koko profiilin!". Ja se tietysti vaatii yhteydenottajalta rekisteröitymisen.

        Sen takia huora kirjoittaja nainen tekee niin,että saa lisää asiakkaita,koska ei voi myydä itseään julkisesti.On kielletty suomessa vielä.
        Täytyy myöntää,että hyvä kikka huoralta.Olen varma,että miehet ovat ottaneet huoran ystäväväksi,jotta saavat pillua häneltä.Onnea huora,olet ovela!!!


    • jukebox1

      Maineen palautus vai? Sulla on huoran maine.
      Jos haluat paremman elämän ala siveelliseksi etkä enää makaa kuin sinulle tärkeän miehn kanssa. Voit alkaa seurustella ja mennä jopa kihloihinkin ja sitten olet uskollinen puolisollesi etkä ala mihinkään seksuaaliseen entisten kanssa

      Tsemppiä sulle

    • playboy

      varmaan voit päästä. jos tutustut vanhoihin aikoihin-hirtoriaan rooman vallan aikana. sinä olet ammattilainen. se on ollut maailman vanhin ammatti. jos ei mee psykiatrilta apua hakee (varo ehdotuksia/miesp.)! 0n hyvin monta kristillistä srk ja siellä pappeja ja oppineita. ja keskustelua mitä se on se huoraaminen. mielestäni sinä et ole huora koska jos sinulla ei ole samaan aikaan avo-/avioliittoa tms. psykiatri ottaa maksun, povaaja, ennustaja. jos olet nimikkeellä ilolintu. niin ajattele että olet tehnyt hyvin monet ilmiset iloisexi elämäsi aikana. Hyväksy se itse itsellesi ja jos tunteesi ovat muuttuneet niin hae hyvä suhde itsellesi ja pidä siitä kiinni. unohda se aika minkä elit. minullakin oli nuorena hyvin paljon kokemuksia tyttöjen kaa. tosin ei maksusta. se on mennyt elämä ja uusi lehti aukeaa esim. jos saa lapsen nk. minä ja syntyi liitto jne. vie mielesi hyvin rauhaisaan paikkaan ja hautaa muistosi sinne hyvin 0nnellisesti. sillä niin hierojakin on tehnyt monelle hyvän työn ja auttanut ihmistä kivusta ja pinteestä saaden siitä rahallisen korvauksen. mielestäni sinunlaisia-suomalaisia tulisi olla joka kylässä. ajattele sitä ahdinkoa jossa monnet miehet elävät! sinä olet pelastanut monen päivät. (joskus voi jopa ajatella että elämän). se on voinut olla asiakkaasi traditio jolla hän on jaksanut eteenpäin elämässä!!!!! 0le 0nnellinen. saat multa enkelin siivet.

    • nsjlnjnvjzvnxzjklv

      Helposti.

      Ole, käyttäydy ja pukeudu ihan vaan tavanomaisesti.

      Miten se menneisyys muka ulospäin näkyisi, tuskin sinulla on tatuoitu ammattia otsanahkaan?

    • lue tuo playboy juttu

    • BP (Britis Petrol)

      älä missään tapauksessa maksa alvia. joudut kierteeseen!!!!! kun saat mätkyt niin on mentävä taas duuniin. ei se ministerikään maksa kun käy ilotalossa. ja sitäpaitsi se riittää verottajalle selvitykseksi kun kerrot et sun piti nuorena ja nättinä ottaa rahaa ja keski-ikäisenä täytyy jo antaa ilman. mutta ne rahat menee vanhana kun minun pitää ostaa sexiä. ja huom. hinnankorotus! ennen vennään mansikktyttö näytti kättään jossa oli pilua 20 mk. mitä sä nyt saat 20 eurolla? hyvän halin?

    • road 69

      eräs nuoruuden ystävä kertoi saman stoorin mulle itsestään taannoin. hänestä tuli lepakko. sai kai miehistä tarpeekseen

    • huh huh

      Provo tämä on. Mitään mainetta parannella, jos kuvan kanssa esiinnytään, sairasta.

    • Pääsee kyllä.

    • Selkeää

      Huora on huora, se on luonteesta kiinni. Itse halusit huorata ja valitsit huoran elämän. Olet huora aina.

    • Oikea herrasmies

      Huo*ra = LIMAINEN ELUKKA!

      Toivottavasti sinä avaaja pääset kiinni elämään, koska sinulla elämän alku oli itsestä riippumattomista syistä karu.

    • hapetsu

      Hei OIKEESTI ..olet erittäin järkevä nainen ainakin mitä tuohon kirjoitteluun tulee, osaat hyvin riimitellä ja kertoa asiat siis teksitillä todella hyvin. Ajatustamaailmasi on mielestäni silleen kunnossa ja hyvässä eli pidän sinua jokseenkin järkevänä naisena. menneet no menneitäja piste.
      Hanki itsellesi hyvä haastava opiskelupaikka niin väkisinkin menneet unohtuu..jne tsemppiii

    • viirun mamma

      En edes jaksanut lukea mitä kaikkea täällä kirjoitellaan... Mutta niinhän se elämä menee, että nyt hankit opiskelupaikan ja aloitat oikean elämän. Mikään ei ole niin mukavaa kuin tasainen arki! Jos joskus löydät elämäsi miehen, niin kerrot että on ollut rankka nuoruus ja kaikki sitä ei voi pyyhkiä pois, mutta et et ole siitä ylpeä etkä kaipaa takaisin.

      SItten hankit työpaikan ja joskus saat lapsia. Mutta älä hätäile, perhe kannattaa perustaa vasta sitten kun tietää. että pystyy lapset hoitamaan tilanteessa kun tilanteessa.

    • masa

      Pidä se mielessäsi että Sinä olet aina parempi kuin yksikään uskovainen.
      Uskovaiset jotka eivät arvosta Sinua ja työtäsi ovat suuria huijareita ja valehtelijoita.
      Sinä olet rehellinen. Sinulla on oikeus vaihtaa ammattia kuten kenellä tahansa.
      Olet arvokkaassa ammatissasi auttanut ihmisiä paljon enemmän kuin uskovaiset jotka haluavat vain tuhota eri tavalla ajattelevien ihmisten elämän.
      Valitettavasti Sinun pitää kuitenkin salata entinen ammattisi. Todennäköisesti tulet lähivuosina törmäämään joihinkin ongelmiin, mutta pääset niistä yli. Suurin osa elämästäsi kuitenkin niin kaukana tulevaisuudessa että pääset eroon menneisyydestäsi.

    • kolim24

      eikös se ole olemassa se pro-tukipiste...ootas...

      • kolim24

    • hyi vittu

      Päivänselvä vastaus kysymykseen: Et
      Kerran huora, aina huora

    • myyjä voittaa

      Aattele niitä jotka myyvät oravannahkansa loppuiäksi vanhoille ukoille, ilmankos niistä tulee niitä kärttysiä käpyjä, jotka matkustelevat Afrikassa ostomielellä, kun ei ole enää oikein myytävää. Sinä oot saanut sentään aina uuden korvauksen, nämä kävyt on joutuneet turvautumaan kenkälusikka-munaan vuosikausia.

    • Ei se maine taida olla se oleellisin asia. Vaan se että saat oman elämäsi muuten kuntoon. Löydät mielekkään elämän prostituution ulkopuolelta ja opit arvostamaan itseäsi. Hienoa että olet muuttanut Isäsi luo ja yrität korjata elämääsi. Äitisi alkoholismi on varmasti aiheuttanut sinulle ongelmia. Jonkinlainen terapia saattaisi auttaa käsittelemään asioita.
      Tsemppiä sulle uuteen elämään.

    • en maksa moisesta

      juu lahjota tienestisi hyväntekeväisyyteen. siitä on hyväalottaa katteus on ainut miksi ihmistä vainotaan. ja toi kaks kuukautta ei kerro vielä mitään kun on kerran saanumaistaa noin hyvää ammattia :-))

    • Pirkko V.

      Hanki ammatti. Suomi on niin pieni maa, että aina on mahdollista törmätä menneisyyteensä. Sen kanssa on vain opittava elämään. aika on armollinen, kun vuodet kuluvat, ulkonäkösi muuttuu niin paljon, että yhhä harvempi enää tunnistaa.

      • hyvä ammatti

        Eikö huora sitten ole ammatti? Miksi hankkia ammattia jos sellainen on jo? Sitäpaitsi varmasti tienaa paremmin kuin monessa muussa ammatissa. Eikä ammatin hankkiminen edes enää takaa toimeentuloa, kiitos ilmaistyövoiman.

        Huoran ei koskaan nälkää tarvitse nähdä.


    • varma elinkeino

      Kerran horatsu, aina horatsu. Niin se vain menee.

      • H. H.

        Ymmärrän jotenkin nämä kommentit ihmisiltä, joita on loukattu.
        Mutta ajatelkaa mitä se ahtaasti ottaen tarkoittaa.
        On lapsiprostituoituja, sanoisitteko heillekin, kun on kerran aloitettu ei voida lopettaa?
        Vaikka ei tuntisi inhimmillistä sääliä, onko taloudellista hylätä yksi tuottava yksilö, paljonko veromarkkoja menee hukkaan?
        Kokeilut jossain natsien keskitysleireillä osoittavat, ei suinkaan elämä mene piloille raiskausten eikä muun häpeällisen kärsimyksen tähden.
        Joka tapauksessa on vain mielipidekysymys, voidaanko huoraamista peruuttaa, jos ei se niin joku muu, millä painostaa toista.


    • EI PÄÄSE, MUTTA

      kai siitä huorastamisesta sen verran jäi sukkanauhanvarteen, että se huonoja sävyjä laimentaa? Jos ei, niin joko voi vói tai olet alihinnoitellut kehosi.

    • Ammatti.

      Siinä missä muutkin ammatit. Aloittajan kirjoitusta lukiessani,huomasin ettei hän itse ole päässyt psyykkisesti eroon ammatistaan,mutta kuitenkin hän kuvittelee muiden ajattelevan hänen huonoa ammattiaan. Samoin aloittaja etsii ympäristöstään syitä hänen ammatin valintaansa. Ihmisiä on paljon,jotka ovat kasvaneet köyhissä ja rikkoutuneissa perheissä ja aikuisena he ovat valinneet ihan tavallisen ammatin ja viettävät normi perheellisen elämää.

    • neitsytmäriä_

      Kaikki tavallaan...

    • jk

      kyllä voit

    • jonna v

      Muistan useamman kerran että on huoraksi huudeltu,vaikka en koskaan ole kyseisiä töitä tehnyt.
      Puistonpenkillä istuu joukko vähän humaltuneita miehiä, jotka pyytelevät istumaan kanssaan.Jos ei mene,perään huudetaan huora..mikä järkee ..en ymmärrä miehiä !!

    • Et mitenkään

      Kun olet vienyt toisten naisten miesten kalut puoleksi tunniksi kerrallaan. Yhdyntöjen lkm x .5 h yhdyskuntapalvelua kasarmilla tai viinalaiva Pohjanamalla houkustuslintuna.

    • najis kafir

      Muuta ulkonäköäsi. Leikkauta ja värjäytä hiukset, ala pukeutua täysin erilailla kuin ennen (mieluiten sellaisiin vaatteisiin, jotka kohottavat itsetuntoa), mene opiskelemaan (jos lukiota ei ole suoritettu, mene aikuislukioon).

      Nykyään tuollainen menneisyys ei ole oikeastaan yhtään mikään uutinen.
      Sinulla on vielä elämä edessä, joten lakkaa murehtimasta menneitä. Onnellisuus täytyy itse tehdä.

      • 17

        Ja löytää riittävän vahvalla itsetunnolla pönkitetty kaveri joka kestää tuollaisen menneisyyden ja voi auttaa asiassa.


    • Ent. työnarkomaani

      Koska olet saanut kokea lapsuudessasi toisen vanhemman alkoholinkäytön yms. ongelmia, et ole kehittynyt normaalisti. Olet todennäköisesti läheisriippuva (näitä suomessa riittää, kiitos II maailmansodan). Läheisriippuvuus on aina esim alkoholi-, peli-, seksi-, huumeriippuvuuden, työnarkomanian ja syvän uskonnollisuuden takana. Ja tämä on periytyvää, monta sukupolvea peräkkäin kuten narsismikin. Ihmislapsihan peilaa itseensä vanhemmistaan suuremman osan, jo alle viisi vuotiaana, eli häiriöt vanhemmissa siirtyy lapseen.

      Läheisriippuva ihminen elää toisten tunteiden mukaan, ts sinunkin tapauksessa noiden miesten tunteiden...moni nainen ei pystyisi työhösi juuri tuon asian takia, että he ajattelevat miltä heistä itsestään tuntuu, eikä miltä asiakkaista tuntuu (hyvältä). Itsetuntosi on ollut huono ja olet hakenut toisten (miesten) hyväksyntää.

      Kannattaisi alkuun kun on aikaa, mennä kirjastoon ja lainata läheisriippuvuuteen liittyviä kirjoja. Esim Tommy Hellstenin kirja Virtahepo Olohuoneessa on hyvä kirja, alkoholistiperheen lapsille (myös muiden riippuvuus-vanhempien lapsille) suunnattu, siitä näkee helposti jos tämä asia on takana, on kuin lukisi itsestään, kirja vetää sitten jo puoleensa, jo pelkkä tietoisuus asiasta vie jo eteenpäin...terapia Al-ANON (googlaa) on hyvä ratkaisu...

      Kaikkea hyvää ketjun aloittajalle...toivoo ent. työnarkomaani...

    • Kiitokset kaikille vastanneille vastauksista sekä neuvoista. Lupaan syventyä niihin kokonaisuutena ja ottaa niiden parhaat ja käyttökelpoisimmat osat osana minun tulevaisuuttani ja sen rakentamiseen toisenlaiseksi, kuin se ennen on ollut.

      Kiitos vielä kerran ja hyvää jatkoa kaikille. :)

    • Niin noh...

      Maksullisen naisen maine ei ole mitään verrattuna sellaisen naisen maineeseen, jonka antaa ilmaiseksi lähestulkoon kaikille...

    • ourtlopo

      jos toi juttu nyt on sitten totta niin helpointa on vain että menet opiskelemaan/töihin?
      ja jatkat elämää niinkuin '' normaali '' ihminen ? ei oo vissii vaikeeta?
      jos joku sua esim nimittelee huoraks niin pahimmassa tapauksessa voit tehdä siitä syytteen kunnianloukkauksena : ) That's it!

    • Ei mitään hätää

      Olet vielä nuori ja tuut huomaamaan aika pian kuinka lyhyt ihmisten muisti oikeesti on. Jos itseäsi rassaa ajatukset jotka tahdot unohtaa, niin maiseman vaihdos ja uudet kuviot auttaa.

    • ....................

      Piste taitaa mennä umpeen.
      suoli24 on huono mainospaikka.

    • Moi.Luin tuossa muutaman vastauksen.En ole kovin hyvä neuvoja,mutta jos tosian haluat päästä tuosta hommasta yli niin varmaan olisi hyvä mennä opiskelemaan uusi ammatti ja jatkaa niin sanottua normaalia elämää,sun täytyy vaan itsellesi tehdä selväksi mitä haluat ja tosiaan elä kerro kellekään mitä olet aijemmin tehnyt,jos isällesi olet kertonut niin hän kyllä pitää salaisuutesi kun teillä on yhteinen tausta mutta älä missään nimessä kellekään muulle. Lähde tosiaan hankkimaan uusi ammatti ja sitä kautta töihin,hanki itsellesi mies kaveri,ei entisestä asiakkaasta,perusta perhe ja lapsia sillä olet vielä nuori nainen,äläkä kerro miehellesi menneisyydestäsi eli millä olet itsesi elättänyt sen voit tietysti kertoa ettet mikään neitsyt ole eli joku mies on ollut mikä on ihan normaalia että kokeilla on täytynyt,ei sun muuta tarvii kertoa ja uskon että tulevalla miehelläsikin on varmaan joku naisseikkailu mennesyydessä.Ei sun siitä tarvii väliittä jos joku mies sinua tuijottaa,meissä miehissä on se vika että vieraita naisia tulee joskus tuijotettua.Sun täytyy nyt vaan kääntää uusi lehti elämässäsi.Ja jos joskus tekee vierasta mieli niin sen saat varmaan järjestettyä.

    • 17

      -> ap

      Suoraan kysmykseen suora vastaus, EI VOI, valitettavasti asia on näin, on aina ollut ja tulee olemaan.

    • Asiakas-abc

      Kyllä se aina on mukana. Mutta se myös hautautuu ajan myötä. Pitää olla tiukkana vaan ettei rupea jatkamaan vanhaa tyyliä. Jos asiakkaisiin törmää niin kuivasti toteaa että on vaihtanut ammattia.
      -
      Tietysti jos rupeaa seurustelemaan niin mitä kertoo. Suosittelen että sanoo olleensa tosi aktiivinen mutta kieltää maksun. Tai sitten kertoo kaiken.

    • NanaSira

      "Hyvä kun lopetit nuo hommat ja rupesit kunnialliseksi naiseksi"

      Ohhoh.. Tosi ilkeästi ja kapeakatseisesti sanottu. Jos joku haluaa lopettaa seksityön ja se tuntuu hyvältä, hyvä niin! Mutta minkään työn lopettaminen ei tee kenestäkään kunniallisempaa tai kunniattomampaa.

      "Tollasen menneisyyden omaavasta naisesta tulee helposti mieleen että sä oot haarat auki heti ku joku vähän iskee silmää.."

      No sitten se mies ei ole se oikea.

      On täyttä tuubaa, että seksityöläinen ei ajattele kuin seksiä mahdollisimman monen kanssa jatkuvasti ja olisi uskoton. Itse seksityöläisenä ajattelen keikkaa työnä, jolla maksan vuokran ja laskut. Aika epäseksikästä, enkä laske uskottomuudeksi. Asioista pitää puhua! ;) (Joku voisi heittää että no sittenhän mieskin voi panna sihteerin kanssa koska se oli vaan työpalaverissa, hohhoijaa..)

      Romantiikka on sitten ihan erikseen. En seurustele tällä hetkellä, mutta haaveilen siitä onnesta jonkun ihanan tyypin kanssa. :) Henk koht en lähtisi suhteeseen seksin perässä, vaan jonkun ihan muun asian (toki rakastan seksiä ja aktiivinen seksielämä on tärkeää suhteessa). Vaikeaa vaan löytää sellaista kumppania ylipäänsä jonka kanssa synkkaisi kivasti.. Eikä johdu siitä että olen escort. Sama ongelma ollut pitkään.. Oon tämmöinen taiteilijasielu joka etsii kaltaistaan eikä vielä ole napannut. :D

      Ehkä se johtuu Skyrimistä.

      • Tzemppiä!

        Kaikki taiteilijat ovat juoppoja, eli olet juoppo huora joka etsii kaltaistaan.
        Ei pitäisi olla vaikeeta löytää se juoppo renttu joka on täys pukki.


    • hsgswq

      olet tehnyt tärkeää työtä miesten mielenterveyden eteen.ei ole mitään syytä hävetä taustaasi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe