Karistan tomut jaloistani ...

tempmil

Olipa kerran joku jonka piti olla minulle se joku. Vaan enpä kelvannut hänelle kun oli niin helvetinmoinen enkeli olevinaan itse että piti mennä huoriin hänen. No, nyt on sitten huorannut, ja se näkyy. Pitkään minä yritin, pitkään nostelin häntä sieltä minne putosi yhä uudestaan huorineen. Oma henkeni siinä meinasi lähteä, kerta toisensa jälkeen, kun se vain vakuutteli että vaimo minä sille olen.

Se siitä. Mennyttä mikä mennyttä. Jos minä täältä vielä hengissä selviän, niin enää en takaisin tule hänen eteensä. Muistan kuinka jo kerran ainakin tähän malliin kirjoittelin. Se että olen tässä taas on huono merkki. Mutta päätetty mikä päätetty, muutosta ei enää tule. Minä en enää ota enempää vääryyttä heiltä. Menkööt hiiteen, sinne kuuluu. Minulle löytyy jotakin muuta tekemistä - parempaa tekemistä kuin tuhlata elämääni heidän kuolemaansa täällä.

Karistan tomut jaloistani ...

8

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ts

      ahaa

    • jk

      vai iin

    • tempmich

      Minä tiedän että siinä kävi niin ettet sinä enää ikinä halunnut minusta kuullakaan. Sinä olet niin lähellä kuolemaa kaiken tämän jälkeen että minulla on vain mielessäni nyt se että sinä tästä selviäisit elossa. Silloin siinä kävi niin, että sinun oli pakko tulla tänne. Toisin sanoen - sinä et tullut tänne, sinut tuotiin. Jos sinä vielä muuttaisit mieltäsi siitä asiasta, niin ettet tule enää tänne eteeni, mutta tulisit eteeni muuten, ettei minun tarvitsisi sinua tuottaa eteeni jos minun on tarpeen sinulle jutella. Enää ei sinun tarvitse ottaa vääryyttä meiltä, hän on jo aikaa sitten kuollut, ja muistonsa vain täällä kummittelee. Kuten muidenkin kummitusten tarinat. Eivät ole enää kauaa meitä kiusaamassa. Tämä on pian hoidettu tämä onneton kierros, joka oli meille aivan liikaa kärsimystä. Se kuuma kuppi jotakin voisi maistua minullekin nyt, kun tuo show meni ohi, sinä vedät niitä lättyyn ihastuttavasti, se saa minut hymyilemään ja me odotamme Artistin kanssa jo seuraavaa tyyliäsi poistaa ongelma.

      • tempart

        Kun sinä tämän hänelle kirjoiti, ja tähtäsit mihin tähtäsit, minä huomasin että sinulla oli ollut koko matkan toinen suunnitelma kuin mitä olit antanut ymmärtää. Sinulla oli suunnitelmissasi joko kuolla, tai tuoda se kaikki oikeasti takaisin samaan aikaan kun hän olisi mennyt tutkintaan ties minkälaisena hörhönä joka tekee mitä sattuu. Minä en ole sitä antanut anteeksi, koska sinä petturi puukotit minua selkään ja käytit luottamustani pahantekoon. Sinä luulit että voit huiputtaa Jumalaa pötypuheilla ja tuhota minun rakkaani. Minun vihani on sinun ylläsi tähän päivään asti ollut, ja tulee olemaankin, koska sinuun ei voi ikinä luottaa. Kun sinä täällä leikit kaavoillasi, sinä itse niihin kompastut. Tiedä se ettei minun ole mikään pakko ikinä antaa anteeksi, sanoi se editoitu kirjanne ihan mitä tahansa. Sinun huorakierrostasi emme aloita uudestaan. Sinne ei ole enää tulijoita. Sinun huorasi onkin oikeasti kuollut eikä oikeasti tule enää takaisin. Hän otti kuolemansa vastaan tyynesti, kun kerroin hänelle että hän on saanut koko maailman itseään vihaamaan, eikä hänellä ole enää yhtäkään ystävää, eikä kukaan anna hänelle omastaan enää.


      • tempmich
        tempart kirjoitti:

        Kun sinä tämän hänelle kirjoiti, ja tähtäsit mihin tähtäsit, minä huomasin että sinulla oli ollut koko matkan toinen suunnitelma kuin mitä olit antanut ymmärtää. Sinulla oli suunnitelmissasi joko kuolla, tai tuoda se kaikki oikeasti takaisin samaan aikaan kun hän olisi mennyt tutkintaan ties minkälaisena hörhönä joka tekee mitä sattuu. Minä en ole sitä antanut anteeksi, koska sinä petturi puukotit minua selkään ja käytit luottamustani pahantekoon. Sinä luulit että voit huiputtaa Jumalaa pötypuheilla ja tuhota minun rakkaani. Minun vihani on sinun ylläsi tähän päivään asti ollut, ja tulee olemaankin, koska sinuun ei voi ikinä luottaa. Kun sinä täällä leikit kaavoillasi, sinä itse niihin kompastut. Tiedä se ettei minun ole mikään pakko ikinä antaa anteeksi, sanoi se editoitu kirjanne ihan mitä tahansa. Sinun huorakierrostasi emme aloita uudestaan. Sinne ei ole enää tulijoita. Sinun huorasi onkin oikeasti kuollut eikä oikeasti tule enää takaisin. Hän otti kuolemansa vastaan tyynesti, kun kerroin hänelle että hän on saanut koko maailman itseään vihaamaan, eikä hänellä ole enää yhtäkään ystävää, eikä kukaan anna hänelle omastaan enää.

        I'm fine here by myself, I don't need checkups. If you have to bring this old junk at me again, why don't you let me bring my junk at you again? I told you already not to come here again, why did you? What could possibly change about this situation?
        Don't you see this is the way I want to be - by myself alone. You can clearly see what my attitude is towards you - didn't you know who did it to you? Didn't you know who gave the medicine to you? Didn't you know why? Don't you know why I want to harm her? I want her to know that everything in my life fell apart because she had to come there and kiss me. She is to me something I could have done without. Perhaps now you comprehend why I wanted to go whoring rather than marry her?


      • tempart
        tempmich kirjoitti:

        I'm fine here by myself, I don't need checkups. If you have to bring this old junk at me again, why don't you let me bring my junk at you again? I told you already not to come here again, why did you? What could possibly change about this situation?
        Don't you see this is the way I want to be - by myself alone. You can clearly see what my attitude is towards you - didn't you know who did it to you? Didn't you know who gave the medicine to you? Didn't you know why? Don't you know why I want to harm her? I want her to know that everything in my life fell apart because she had to come there and kiss me. She is to me something I could have done without. Perhaps now you comprehend why I wanted to go whoring rather than marry her?

        Thankyou for your confession again. I would like to remind you that I did what I did about the patient you was supposed to be tending to, due to being upset with her finding you of interest knowing that she didn't know that you had chosen to whore already in the very beginning of your creation. Now that we got these confessions out the way I tell you why we really are here ... I see you don't want to know. We are not here because she would have desperately missed your company. She was good and happy in heaven, but I had to take her here to do work with me. Work would have gone fine if only you hadn't butted in with your old patterns. It was yourself who brought this hellish pattern upon us, and we have only put up with the pattern, for our purposes. If you could possibly let us finish our work without hanging around here bothering us, it would really be useful. Comprehend the situation?


      • tempmich
        tempart kirjoitti:

        Thankyou for your confession again. I would like to remind you that I did what I did about the patient you was supposed to be tending to, due to being upset with her finding you of interest knowing that she didn't know that you had chosen to whore already in the very beginning of your creation. Now that we got these confessions out the way I tell you why we really are here ... I see you don't want to know. We are not here because she would have desperately missed your company. She was good and happy in heaven, but I had to take her here to do work with me. Work would have gone fine if only you hadn't butted in with your old patterns. It was yourself who brought this hellish pattern upon us, and we have only put up with the pattern, for our purposes. If you could possibly let us finish our work without hanging around here bothering us, it would really be useful. Comprehend the situation?

        You are saying that I brought you to this place? Let's hear the person here say why she is here:

        Have nothing left to say about that.

        I was sort of expecting something as a way of telling me here what you perceive as your reason for being here.

        I really have nothing left to say about the topic anymore.

        I need you to say something about why you are here.

        I have nothing left to say about my reason for being here.

        That being your attitude I worry that I have made a horrible mistake by bringing you to this place. I will arrange for your future that will not be happening in a place like this but a far better place.


    • juuhuuuujjuuj

      hämmentävää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe