Politiikan tutkimusta opiskelemaan

PC2012

Moi

Olen tänä keväänä pyrkimässä opiskelemaan JKK:lle Tampereelle politiikan tutkimusta. Löytyykö hakutovereita? Ehkä mahdollinen lukupiiri voisi olla hyväksi sisäänpääsyn kannalta?

11

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttyt

      Minä olen myös ikää kylläkin jo 28 ja alla tradenomin tutkinto..

    • PSC-JKK2012

      Löytyihän sieltä hakutoveri. Mitäs tuo ikä siihen vaikuttaa?
      No, itse olen 26 jos sillä jokin kummallisempi merkitys on opiskelujen ja haun kannalta..

      Kuinka on pääsykoekirjat auenneet?
      Jos olet aktiivisesti hakemassa, laita viestiä, ehkä voimme jonkinlaista lukupiirin tynkää keksiä: [email protected]

    • Tampereelle

      Täällä myöskin yksi hakija, tämän vuoden abi. Olen kiinnostunut myös mahdollisesta lukupiiristä.

    • PSC-JKK2012

      Sähköpostiosoite on vähän muuttunut, joten laita vaan postia tulemaan mikäli haluat lukukokemuksia jakaa puolin ja toisin ym:
      [email protected]

    • AÅS9TSDIGS9

      Hnngg, minäkin hakemassa sinne! Joko ootte alottanu lukemaan?

      • PSC-JKK2012

        Lukeminen aloitettu. Minun kohdallani hidasta kun luen samalla aikuislukion päättötodistuksen loppuun.


    • AÅS9TSDIGS9

      Minä en oo vielä alottanu kun luen ylppäreihin -_- hermostuttaa paljonko kahdessa kuukaudessa sitten ehtii oppia pääsykoetta varten.

    • jennihhi

      Mä haen kans, mutta Helsinkiin. Onko kukaan muu hakemassa sinne vai meinaatteko kaikki Tampereelle?
      Olis kiva löytää joku muukin :)

    • aloookkoo

      aoooaaaa. ahdistaa kun aikaa on enää niin vähän jäljellä enkä saanut luettua kuin vasta ekan kirjan. oooo. kaikki vielä pitää tajuta ja ymmärtää ja sisäistää ja MUISTAA !
      miten teidän lukemiset edistyy ?
      pystyttekö lukemaan paljon vai ootteko syvällisesti keskittyviä jokaiseen turhaan kohtaan ?
      haen itse tampereelle.

    • Kääkjakääk

      Mä oon lukenu kirjat nyt kolmesti läpi, saa nähdä miten käy, koska sisäistäminen ei oikein onnistu :D Syvällinen lukeminen vähän tökkii kun kirjat vilisee outoja termejä mitä pitää sitten googlailla että ymmärtäs sen sanoman..

      • 13

        "kirjat vilisee outoja termejä"
        Haluatko antaa esimerkkejä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe