Moi
Olen tänä keväänä pyrkimässä opiskelemaan JKK:lle Tampereelle politiikan tutkimusta. Löytyykö hakutovereita? Ehkä mahdollinen lukupiiri voisi olla hyväksi sisäänpääsyn kannalta?
Politiikan tutkimusta opiskelemaan
11
412
Vastaukset
- ttyt
Minä olen myös ikää kylläkin jo 28 ja alla tradenomin tutkinto..
- PSC-JKK2012
Löytyihän sieltä hakutoveri. Mitäs tuo ikä siihen vaikuttaa?
No, itse olen 26 jos sillä jokin kummallisempi merkitys on opiskelujen ja haun kannalta..
Kuinka on pääsykoekirjat auenneet?
Jos olet aktiivisesti hakemassa, laita viestiä, ehkä voimme jonkinlaista lukupiirin tynkää keksiä: [email protected] - Tampereelle
Täällä myöskin yksi hakija, tämän vuoden abi. Olen kiinnostunut myös mahdollisesta lukupiiristä.
- PSC-JKK2012
Sähköpostiosoite on vähän muuttunut, joten laita vaan postia tulemaan mikäli haluat lukukokemuksia jakaa puolin ja toisin ym:
[email protected] - AÅS9TSDIGS9
Hnngg, minäkin hakemassa sinne! Joko ootte alottanu lukemaan?
- PSC-JKK2012
Lukeminen aloitettu. Minun kohdallani hidasta kun luen samalla aikuislukion päättötodistuksen loppuun.
- AÅS9TSDIGS9
Minä en oo vielä alottanu kun luen ylppäreihin -_- hermostuttaa paljonko kahdessa kuukaudessa sitten ehtii oppia pääsykoetta varten.
- jennihhi
Mä haen kans, mutta Helsinkiin. Onko kukaan muu hakemassa sinne vai meinaatteko kaikki Tampereelle?
Olis kiva löytää joku muukin :) - aloookkoo
aoooaaaa. ahdistaa kun aikaa on enää niin vähän jäljellä enkä saanut luettua kuin vasta ekan kirjan. oooo. kaikki vielä pitää tajuta ja ymmärtää ja sisäistää ja MUISTAA !
miten teidän lukemiset edistyy ?
pystyttekö lukemaan paljon vai ootteko syvällisesti keskittyviä jokaiseen turhaan kohtaan ?
haen itse tampereelle. - Kääkjakääk
Mä oon lukenu kirjat nyt kolmesti läpi, saa nähdä miten käy, koska sisäistäminen ei oikein onnistu :D Syvällinen lukeminen vähän tökkii kun kirjat vilisee outoja termejä mitä pitää sitten googlailla että ymmärtäs sen sanoman..
- 13
"kirjat vilisee outoja termejä"
Haluatko antaa esimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148