Moi
Olen tänä keväänä pyrkimässä opiskelemaan JKK:lle Tampereelle politiikan tutkimusta. Löytyykö hakutovereita? Ehkä mahdollinen lukupiiri voisi olla hyväksi sisäänpääsyn kannalta?
Politiikan tutkimusta opiskelemaan
11
386
Vastaukset
- ttyt
Minä olen myös ikää kylläkin jo 28 ja alla tradenomin tutkinto..
- PSC-JKK2012
Löytyihän sieltä hakutoveri. Mitäs tuo ikä siihen vaikuttaa?
No, itse olen 26 jos sillä jokin kummallisempi merkitys on opiskelujen ja haun kannalta..
Kuinka on pääsykoekirjat auenneet?
Jos olet aktiivisesti hakemassa, laita viestiä, ehkä voimme jonkinlaista lukupiirin tynkää keksiä: [email protected] - Tampereelle
Täällä myöskin yksi hakija, tämän vuoden abi. Olen kiinnostunut myös mahdollisesta lukupiiristä.
- PSC-JKK2012
Sähköpostiosoite on vähän muuttunut, joten laita vaan postia tulemaan mikäli haluat lukukokemuksia jakaa puolin ja toisin ym:
[email protected] - AÅS9TSDIGS9
Hnngg, minäkin hakemassa sinne! Joko ootte alottanu lukemaan?
- PSC-JKK2012
Lukeminen aloitettu. Minun kohdallani hidasta kun luen samalla aikuislukion päättötodistuksen loppuun.
- AÅS9TSDIGS9
Minä en oo vielä alottanu kun luen ylppäreihin -_- hermostuttaa paljonko kahdessa kuukaudessa sitten ehtii oppia pääsykoetta varten.
- jennihhi
Mä haen kans, mutta Helsinkiin. Onko kukaan muu hakemassa sinne vai meinaatteko kaikki Tampereelle?
Olis kiva löytää joku muukin :) - aloookkoo
aoooaaaa. ahdistaa kun aikaa on enää niin vähän jäljellä enkä saanut luettua kuin vasta ekan kirjan. oooo. kaikki vielä pitää tajuta ja ymmärtää ja sisäistää ja MUISTAA !
miten teidän lukemiset edistyy ?
pystyttekö lukemaan paljon vai ootteko syvällisesti keskittyviä jokaiseen turhaan kohtaan ?
haen itse tampereelle. - Kääkjakääk
Mä oon lukenu kirjat nyt kolmesti läpi, saa nähdä miten käy, koska sisäistäminen ei oikein onnistu :D Syvällinen lukeminen vähän tökkii kun kirjat vilisee outoja termejä mitä pitää sitten googlailla että ymmärtäs sen sanoman..
- 13
"kirjat vilisee outoja termejä"
Haluatko antaa esimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859