kristuksessa? :( en mä oikeesti mitenkää henkilökohtasesti tarkottanu näitä mun heilumisia..kuha halusi vaa märistä ja osottaa mieltäni...
olisko mulle viel paikka
5
<50
Vastaukset
- minä
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä, Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan,Isän Pojan ja Pyhän hengen nimeen. amen
- niin myös sinun
"minä" kanssasi, ihan konkreettisesti. Anotaan ja saadaan Jeesuksen nimessä, toki hengellistä ja myös tahtonsa mukaista, sillä sen Isä armoittaa, joka häntä kunnioitttaa ja tahtonsa mukaan tekee ja tietää parhaiten mikä on meille hyväksi ja siksi antoi Poikansa että myös muuta hyvää saisimme.
- samma bo svenska
itseasiassa mä sanon ton vaan sen takia koska jumala laitto nii "mielenkiintose" olotila että olisi laulanu vaikka sopraanoa...mutta sainpaha sanottua nuoki sanat...olen onnellinen tästä keskustelusta mitä me pidettiin...toivottavasti jutellaan toistekki
- haidu
Luk 15:10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."
Joh 10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Joh 10:28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Joh 10:29 Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
Siunausta!! - Näin toivon
Kuten näet, saat vastaukseksi vain samaa liirum-laarumia.
Tutustu maailmaan ja huolehdi itsestäsi. Auta muita ja ota myös apua vastaan jos tunnet tässä elämänvaiheessa sitä tarvitsevasi.
Uskontoon tukeutuminen pahentaa usein psyykkistä pahoinvointia ennestään.
Usko itseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477