Mutantit tulevat sittenkin

hassu-1

22

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei vaan olis propagandaa ja pojalla värilliset piilarit.

• hassu-1

Tiedä häntä, mutta itse uutinen on uusi maailmalla, kuten videotkin.
        Jälleen kerran joitakin pressanvaaleja tärkeämpi asia kuitenkin.

• hassu-1

Onko hän oikeasti hybridi, tai ns.. tähtilapsi?

http://www.youtube.com/watch?v=E5NjLeL5Sc4&feature=related

Hybridi tarkoittaa tässä tapauksessa maan ulkopuolisen ja maan asukkaan sekoitusta.
      Ne ketkä eivät tiedä mitä tähtilapsi tarkoittaa, kannattanee opiskella aiheesta hieman, ennen avautumistaan. Kuukkeli saa ja osaa neuvoa lisää.

• Tosimies.

Vai oikein tähtilapsi, no joo ihan kiva uskomus jostain aivan höpöhöpöstä.

• Niin olet.
        Tosimies. kirjoitti:

• hassu-1
        Tosimies. kirjoitti:

Kännykkä oli höpöhöpöä vielä 70 luvulla, eikä 80 luvulla tiedetty Blu-raystä mitään.
        Aika vaikka onkin suhteelista, menee yhdessä uusien oivallusten kanssa eteenpäin, joten yritetään rämpiä perässä kykyjemme mukaan.

• Tosimies.
        hassu-1 kirjoitti:

Kännykkä oli höpöhöpöä vielä 70 luvulla, eikä 80 luvulla tiedetty Blu-raystä mitään.
        Aika vaikka onkin suhteelista, menee yhdessä uusien oivallusten kanssa eteenpäin, joten yritetään rämpiä perässä kykyjemme mukaan.

Miten keksinnöt ovat edes verrattivissa tähtilapsi uskomukseen??

40 luvulla taidettiin soitella ekaa kertaa kännykällä

• jååpajåå..
        hassu-1 kirjoitti:

Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa kuin minulla, eli tarvitsen unta vain 4-5 tunta vuorokaudessa. Vaimoni nukkuu sikeästi(onneksi) 10 tunta vrk.

• Tosimies.
        jååpajåå.. kirjoitti:

Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa kuin minulla, eli tarvitsen unta vain 4-5 tunta vuorokaudessa. Vaimoni nukkuu sikeästi(onneksi) 10 tunta vrk.

;)
        On ja välillä se on ongelma ja välillä siunaus.
        Just kirosin vaimolle kun menin sänkyyn ja tein vanhan mokan, eli klo yhdeksän petiin nukahdin puoleksitoista tunniksi ja nyt sitten ollaan hereillä kun ei vaan nukuta.
        Ja unta en saa ennen iltaa, sitten nukun ehkä kuusi tuntia.

• hassu-1
        jååpajåå.. kirjoitti:

Mangnesiumin puutetta sulla vaan on, joten hopi hopi apoteekkiin ostoksille.
        Siitä on sitten monenlaista muutakin hyötyä kaupan päälle, mutta ainakin unoset maistuvat ja nukut rauhallisesti.
        Muista ne D-3 vitskut samalla.

• hassu-1
        Tosimies. kirjoitti:

Miten keksinnöt ovat edes verrattivissa tähtilapsi uskomukseen??

40 luvulla taidettiin soitella ekaa kertaa kännykällä

walkie talkie ei ehkä ihan ole kännykkä, vaikka halvempi lyhyillä etäisyyksillä onkin.

• Tosimies.
        hassu-1 kirjoitti:

walkie talkie ei ehkä ihan ole kännykkä, vaikka halvempi lyhyillä etäisyyksillä onkin.

Ei niin.
        "The first mobile telephone call made from a car occurred in St. Louis, Missouri, USA on June 17, 1946, using the Bell System's Mobile Telephone Service."

• jååpajåå..
        hassu-1 kirjoitti:

Mangnesiumin puutetta sulla vaan on, joten hopi hopi apoteekkiin ostoksille.
        Siitä on sitten monenlaista muutakin hyötyä kaupan päälle, mutta ainakin unoset maistuvat ja nukut rauhallisesti.
        Muista ne D-3 vitskut samalla.

Minulla ei ole muuta kuin ajoittainen pill un puute. Magnesiumia syön krapulaan, en muuten ja tämmöinen nukku(maton)ja olen ollut murkkuiästä alkaen. Joskus kiusallista, mutta onneksi on pieni perhe. Tyttäreni hoidossa vaimoni säästyi kun olin niin herkkäunine, kaiken lisäksi. Kun tytölle(vaavana) tuli näkä ei sen tarvinnut itkeä, kun vähän inahti olin jo pulloa lämmittämässä.

• ..jj..
        Tosimies. kirjoitti:

Ei niin.
        "The first mobile telephone call made from a car occurred in St. Louis, Missouri, USA on June 17, 1946, using the Bell System's Mobile Telephone Service."

Tuskin tuotakaan on taskussa kuljetettu, mikä on eräs kännykän kriteeri.

• jååpajåå..

Ihmisiä on monenlaisia. Tyttäreni pojat, ainakin minuun verrattuna aika fiksuja. Vanhempi 6v ymmärtää kolmea kieltä ja nuorempi 3 v tuntee kaikki kirjaimet ja liikennemerkit. No 6 vuotias on siinä pappansa jäljessä, ettei osaa vielä lukea, kun itse opin jo 5 vuotiaana.

Mielenkiintoinen juttu kuitenkin ja ovelan näköinen, sinisine silmineen.

• Tosimies.

Ainoa minkä uskon pitävän paikkansa on se että kirkkaus ei ole hyväksi jäänsinisille silmille, itselläni on tämä ongelma myös.

Mutta onhan noita leikkauksiakin jo tehty 80 luvun ryssissä missä silmää paranneltiin niin että tunnisti ihmisen 1,5 km päästä.. ties vaikka olisi leikattu.
        Ei vaan voi suhtautua ja ottaa totena näitä ENNEN KUIN jotkin tieteelliset tahot ovat testanneet, mieluummin useammat.

• jååpajåå..
        Tosimies. kirjoitti:

Ainoa minkä uskon pitävän paikkansa on se että kirkkaus ei ole hyväksi jäänsinisille silmille, itselläni on tämä ongelma myös.

Mutta onhan noita leikkauksiakin jo tehty 80 luvun ryssissä missä silmää paranneltiin niin että tunnisti ihmisen 1,5 km päästä.. ties vaikka olisi leikattu.
        Ei vaan voi suhtautua ja ottaa totena näitä ENNEN KUIN jotkin tieteelliset tahot ovat testanneet, mieluummin useammat.

Enpä tuota tiennyt vaikka itselläni on aina ollut hel vetin valonarat silmät ja nuorempana hyvä yönäkö. Sissinä aikoinaan siitä oli hyötyä.

• Folio Mulder

Rodutkin syntyivät yhtäkkiä Urantia-kirjan mukaan. Ei välttämättä ole väärässä.

• hassu-1

Mainitaan myös rodunjalostus, mikä ei suinkaan ole uusi asia maailmankaikkeudessa.

Jaksaisi vaan koko kirjan lukea, on se vaan sellainen eepos, että.

• jååpjåå..

Öitä vaan! Nyt on mentävä nukkumaan, koska vaimo on herätettävä 06.15. Kyllä se itsekkin heräilee mutta on tyytyväinen kun on vesi keitety kun herää.

• turha epäillä
    • kyky!

Kainuussa oli aikoinaan mies joka osasi piereskellä säkkijärven polkan!
      Hän oli ilmeisesti "X-man"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1903
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      66
      1264
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1228
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1088
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      933
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    Aihe