Mutantit tulevat sittenkin

hassu-1

22

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei vaan olis propagandaa ja pojalla värilliset piilarit.

      • hassu-1

        Tiedä häntä, mutta itse uutinen on uusi maailmalla, kuten videotkin.
        Jälleen kerran joitakin pressanvaaleja tärkeämpi asia kuitenkin.


    • hassu-1

      Onko hän oikeasti hybridi, tai ns.. tähtilapsi?

      http://www.youtube.com/watch?v=E5NjLeL5Sc4&feature=related

      Hybridi tarkoittaa tässä tapauksessa maan ulkopuolisen ja maan asukkaan sekoitusta.
      Ne ketkä eivät tiedä mitä tähtilapsi tarkoittaa, kannattanee opiskella aiheesta hieman, ennen avautumistaan. Kuukkeli saa ja osaa neuvoa lisää.

      • Tosimies.

        Vai oikein tähtilapsi, no joo ihan kiva uskomus jostain aivan höpöhöpöstä.


      • Niin olet.
        Tosimies. kirjoitti:

        Vai oikein tähtilapsi, no joo ihan kiva uskomus jostain aivan höpöhöpöstä.


      • hassu-1
        Tosimies. kirjoitti:

        Vai oikein tähtilapsi, no joo ihan kiva uskomus jostain aivan höpöhöpöstä.

        Kännykkä oli höpöhöpöä vielä 70 luvulla, eikä 80 luvulla tiedetty Blu-raystä mitään.
        Aika vaikka onkin suhteelista, menee yhdessä uusien oivallusten kanssa eteenpäin, joten yritetään rämpiä perässä kykyjemme mukaan.


      • Tosimies.
        hassu-1 kirjoitti:

        Kännykkä oli höpöhöpöä vielä 70 luvulla, eikä 80 luvulla tiedetty Blu-raystä mitään.
        Aika vaikka onkin suhteelista, menee yhdessä uusien oivallusten kanssa eteenpäin, joten yritetään rämpiä perässä kykyjemme mukaan.

        Miten keksinnöt ovat edes verrattivissa tähtilapsi uskomukseen??

        40 luvulla taidettiin soitella ekaa kertaa kännykällä


      • jååpajåå..
        hassu-1 kirjoitti:

        Kännykkä oli höpöhöpöä vielä 70 luvulla, eikä 80 luvulla tiedetty Blu-raystä mitään.
        Aika vaikka onkin suhteelista, menee yhdessä uusien oivallusten kanssa eteenpäin, joten yritetään rämpiä perässä kykyjemme mukaan.

        Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa kuin minulla, eli tarvitsen unta vain 4-5 tunta vuorokaudessa. Vaimoni nukkuu sikeästi(onneksi) 10 tunta vrk.


      • Tosimies.
        jååpajåå.. kirjoitti:

        Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa kuin minulla, eli tarvitsen unta vain 4-5 tunta vuorokaudessa. Vaimoni nukkuu sikeästi(onneksi) 10 tunta vrk.

        ;)
        On ja välillä se on ongelma ja välillä siunaus.
        Just kirosin vaimolle kun menin sänkyyn ja tein vanhan mokan, eli klo yhdeksän petiin nukahdin puoleksitoista tunniksi ja nyt sitten ollaan hereillä kun ei vaan nukuta.
        Ja unta en saa ennen iltaa, sitten nukun ehkä kuusi tuntia.


      • hassu-1
        jååpajåå.. kirjoitti:

        Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa kuin minulla, eli tarvitsen unta vain 4-5 tunta vuorokaudessa. Vaimoni nukkuu sikeästi(onneksi) 10 tunta vrk.

        Mangnesiumin puutetta sulla vaan on, joten hopi hopi apoteekkiin ostoksille.
        Siitä on sitten monenlaista muutakin hyötyä kaupan päälle, mutta ainakin unoset maistuvat ja nukut rauhallisesti.
        Muista ne D-3 vitskut samalla.


      • hassu-1
        Tosimies. kirjoitti:

        Miten keksinnöt ovat edes verrattivissa tähtilapsi uskomukseen??

        40 luvulla taidettiin soitella ekaa kertaa kännykällä

        walkie talkie ei ehkä ihan ole kännykkä, vaikka halvempi lyhyillä etäisyyksillä onkin.


      • Tosimies.
        hassu-1 kirjoitti:

        walkie talkie ei ehkä ihan ole kännykkä, vaikka halvempi lyhyillä etäisyyksillä onkin.

        Ei niin.
        "The first mobile telephone call made from a car occurred in St. Louis, Missouri, USA on June 17, 1946, using the Bell System's Mobile Telephone Service."


      • jååpajåå..
        hassu-1 kirjoitti:

        Mangnesiumin puutetta sulla vaan on, joten hopi hopi apoteekkiin ostoksille.
        Siitä on sitten monenlaista muutakin hyötyä kaupan päälle, mutta ainakin unoset maistuvat ja nukut rauhallisesti.
        Muista ne D-3 vitskut samalla.

        Minulla ei ole muuta kuin ajoittainen pill un puute. Magnesiumia syön krapulaan, en muuten ja tämmöinen nukku(maton)ja olen ollut murkkuiästä alkaen. Joskus kiusallista, mutta onneksi on pieni perhe. Tyttäreni hoidossa vaimoni säästyi kun olin niin herkkäunine, kaiken lisäksi. Kun tytölle(vaavana) tuli näkä ei sen tarvinnut itkeä, kun vähän inahti olin jo pulloa lämmittämässä.


      • ..jj..
        Tosimies. kirjoitti:

        Ei niin.
        "The first mobile telephone call made from a car occurred in St. Louis, Missouri, USA on June 17, 1946, using the Bell System's Mobile Telephone Service."

        Tuskin tuotakaan on taskussa kuljetettu, mikä on eräs kännykän kriteeri.


    • jååpajåå..

      Ihmisiä on monenlaisia. Tyttäreni pojat, ainakin minuun verrattuna aika fiksuja. Vanhempi 6v ymmärtää kolmea kieltä ja nuorempi 3 v tuntee kaikki kirjaimet ja liikennemerkit. No 6 vuotias on siinä pappansa jäljessä, ettei osaa vielä lukea, kun itse opin jo 5 vuotiaana.

      Mielenkiintoinen juttu kuitenkin ja ovelan näköinen, sinisine silmineen.

      • Tosimies.

        Ainoa minkä uskon pitävän paikkansa on se että kirkkaus ei ole hyväksi jäänsinisille silmille, itselläni on tämä ongelma myös.

        Mutta onhan noita leikkauksiakin jo tehty 80 luvun ryssissä missä silmää paranneltiin niin että tunnisti ihmisen 1,5 km päästä.. ties vaikka olisi leikattu.
        Ei vaan voi suhtautua ja ottaa totena näitä ENNEN KUIN jotkin tieteelliset tahot ovat testanneet, mieluummin useammat.


      • jååpajåå..
        Tosimies. kirjoitti:

        Ainoa minkä uskon pitävän paikkansa on se että kirkkaus ei ole hyväksi jäänsinisille silmille, itselläni on tämä ongelma myös.

        Mutta onhan noita leikkauksiakin jo tehty 80 luvun ryssissä missä silmää paranneltiin niin että tunnisti ihmisen 1,5 km päästä.. ties vaikka olisi leikattu.
        Ei vaan voi suhtautua ja ottaa totena näitä ENNEN KUIN jotkin tieteelliset tahot ovat testanneet, mieluummin useammat.

        Enpä tuota tiennyt vaikka itselläni on aina ollut hel vetin valonarat silmät ja nuorempana hyvä yönäkö. Sissinä aikoinaan siitä oli hyötyä.


    • Folio Mulder

      Rodutkin syntyivät yhtäkkiä Urantia-kirjan mukaan. Ei välttämättä ole väärässä.

      • hassu-1

        Mainitaan myös rodunjalostus, mikä ei suinkaan ole uusi asia maailmankaikkeudessa.

        Jaksaisi vaan koko kirjan lukea, on se vaan sellainen eepos, että.


    • jååpjåå..

      Öitä vaan! Nyt on mentävä nukkumaan, koska vaimo on herätettävä 06.15. Kyllä se itsekkin heräilee mutta on tyytyväinen kun on vesi keitety kun herää.

    • turha epäillä
    • kyky!

      Kainuussa oli aikoinaan mies joka osasi piereskellä säkkijärven polkan!
      Hän oli ilmeisesti "X-man"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe