Miten on mahdollista ,että repliikki " suuri kiitos puna armejalle" saa heti 168 vastaaja , -- kun repliikkini "harrastelija sotahistorijoitsija" saa vain vaivaiset 5 melkein samassa ajassa --- voisitteko te valaista minua tyhmää savon äijäää ???
miten se on mahdollista ???
palstanpitäjälle ?
5
83
Vastaukset
- Opettele kahtomaan
Onneksi ilmoitat olevasi sekä epätietoinen että tyhmä. Saat sen anteeksi. Kolmessa viikossa ehtii palstan kahjoja kiinnostavaan aiheeseen tulla melko lailla paljon vastauksia, kun taas pöljemmät jutu eivät parissa päivässä juurikaan kommentteja kerää.
- kustannuslaskija#
Korjaus Opettele kahtomaan: viesti on ollut jo 7 viikkoa.
( Oli pakko kokeilla toimiiko S24 lähetys ollenkaan ). - kustannuslaskija#
kustannuslaskija# kirjoitti:
Korjaus Opettele kahtomaan: viesti on ollut jo 7 viikkoa.
( Oli pakko kokeilla toimiiko S24 lähetys ollenkaan ).Perun edellisen, sorry Opettele kahtomaan
( jos sais vaikka tämän lähtemään ).
- totuus esiin
Ihan siksi kun avauksen "Suuri kiitos puna-armeijalle" tekijä itse kirjoittelee siihen koko ajan. Ei siihen kukaan muu ole mitään kirjoittanut, ehkä muutamaa tekstiä lukuunottamatta.
- naurettavaa touhuu
Noinhan se menee, joskus. Paraiten saa oman avauksensa näkymään kun kirjailee siihen itse joka päivä jotain roskaa eri nikeillä. Kuten tuo Suuri kiitos puna-armeijalle avaaja näkyy tekevän. Lapsellista touhua sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492