Montako teistä uskoo Paavali elänneen loppuun asti tällä tavalla --->
Room 7
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
Kertokaa Rakkaat Uskovaiset ????
18
113
Vastaukset
Kyllä hän näyttää Jumalan tahtoa ja - H e n g e n - m i e l t ä parhaansa mukaan noudattaneen.
Roomalaiskirje 7
14 "Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen - m i e l e l l ä - Jumalan lakia, mutta - l i h a l l a - synnin lakia.
Jeesus Kristuskin teki Isän Jumalan tahdon - m i e l e l l ä ä n -, ei lihallaan! [Joh.5:30; 6:38]Elikä Uskovainen on ostettu vapaaxi Pojan kallilla sovintoverellä niin vapaaxi että myös Paavali ei enää ollut myyty vaan ostettu !
Siis kuka kehtaa olla niin röyhkeitä kun Tapio 522,, Senmper ja Jonahin lisäxi että he polkevat sovintoveren lokaan,, niinkuin monet seurakunnat tekevät jotka ratsastavat Room 7 päälle ja kertoo perinnäisopin muka, ettei ihminen pääsee lihasta tässä ajassa..- armo ja anteeksianto
Kristuksen veri tulee päällemme kuoltuamme peittämään syntisyytemme Jumalan edessä. Siitä alkaa armo ja anteeksianto. Siihen saakka olemme syntisiä tekojemme ja ajatustemme tähden sekä isiemme tekojen tähden.
* "< Jos te Hengellä kuoletatte lihan teot, ette enää ole lainalla, vaan armon alla. Liha sotii Henkeä vastaan, koska se ei alistu Hengen valtaan, eikä se voikkaan, koska se on liitossa saa.tanan kanssa >"
(Ulkomuistista)- vastausta odottaen?
Ettäkö normaali ihminen joka on sellainen tavallinen, ei tunnusta uskoaan julkisesti tai ei käy kokouksissa, ei kuulu helareihin, ei mihinkään kirkkoihin, hän siis olisi liitossa saa.tanan kanssa?
Onko Sauli Niinistö mielestäsi liitossa saa.tanan kanssa? Entä Pekka Haavisto? Entäpä voiko äänestää sellaista presitentiksi joka elää liitossa saa.tanan kanssa?
- K.leerikko
Loppuun asti Paavali eli noin. Myös Elia oli ihminen, yhtä vajavainen kuin kuka tahansa meistä. Me olemme vajavaisia kaikki, mutta kun on puhdas sydän ja vilpitön mieli on Herra heikoissa väkevä.
- 1.Tim.2:5
2.Kuningasten kirja:
2:11 Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
Matteuksen evankeliumi:
16:13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
16:14 Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista."
- l-h
miksi savis ei usko,mita sanassa sanotaan..?vajavaisena, huonona itsensa syntiseksi tuntien..eli Paavali....ja oli REHELLINEN.... voisitko sinakin vaihteeksi olla savis..?juukos..
Room.7:14-25 on Paavalin rehellinen todistus hänen omasta kilvoittelustaan uskon tiellä. Paavalin kilvoitus jatkui loppuun asti.
Paavalilla oli liha, jossa EI asunut mitään hyvää. Sama pätee jokaiseen meistä ja aivan varmasti myös savonarolaan ja hänen 'virkaveljiinsä', jotka julistavat lihaansa autuaaksi ja puhtaaksi.
Meissä asuu syntiä, paha riippuu meissä kiinni, Rm.7:20-21.
Taistelun kautta Paavali voitti kaiken synnin, Jumalan armosta. Tietoiseen syntiin Paavali EI viittaa Rm.7.luvun jakeissa, ei todellakaan. VAAN, hän tarkoittaa lihassa asuvaa syntiä, jonka tunnistamme synniksi vain Pyhän Hengen antamassa valossa.
Sitä valoa ei saa yksikään omassa itsessään ylpeilevä ja omaa minäänsä puhtaaksi mainostava 'uskova'. Puhtaudellaan kerskailevat fariseukset ovat sokeita, juuri niin, sokeita. He väittävät näkevänsä, mutta heidän sokeutensa pysyy!
Joh.9:41 "Jeesus sanoi heille: 'Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy."VOI VOI NIINKÖ SE ON SITTEN ETTÄ JEESUS PUHUU SULLE SAMALLA TAVALLA KUN EI USKOVALLE JA FARISEUXELLE !! Ainakin niin puhut kun viittaat tuohon Joh.9:41
Ja vielä ?? Eikö Paavali sitten ostettu vapaaxi ?? ---> 18 tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
19 vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,- 1.Tim.2:5
Semper.Fidelis!
Ihan syntiset ihmiset ei pääse taivaissa Jumalan juttusilla käymään!
2.Korinttolaiskirje:
12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
12:3 Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, "
"on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua,"
"etten ylpeilisi."
Vain siksi, ETTEI YLPEILISI taivasmatkallaan! - synti on lihassa
niin kauan kuin elämme, niin kauan on synti oleva meissä. Vasta kun kuolemme, Jeesuksen ristinkuolema riistää synniltä voiman meistä ja olemme vapaat Jeesuksen kalliin sovintoveren ostamana siirtymään Herramme kanssa taivaan kotiin.
Synti on lihassa, liha on maassa. Henki on myös meissä, mutta se ei jää maahan vaan siirtyy Isän tykö ja me sen mukana. Mutta liha jää tänne. synti on lihassa kirjoitti:
niin kauan kuin elämme, niin kauan on synti oleva meissä. Vasta kun kuolemme, Jeesuksen ristinkuolema riistää synniltä voiman meistä ja olemme vapaat Jeesuksen kalliin sovintoveren ostamana siirtymään Herramme kanssa taivaan kotiin.
Synti on lihassa, liha on maassa. Henki on myös meissä, mutta se ei jää maahan vaan siirtyy Isän tykö ja me sen mukana. Mutta liha jää tänne.Pidä vaan synti ja liha mutta sillen et pääse Taivaaseen !! Omapa on valintasi !!!!! Synti asuu lihassasi.. Jeesu tuli ottamaan pois syntisi ja estät Hänet niin hän tulee estämään sua pääsemään Taivaaseen sun järjettömien päätelmien muka jossa ei ole tippa Uskoa..
- päivän sana sinulle
Tämä sana on varma: - Jos olemme hänen kanssaan kuolleet, saamme hänen kanssaan myös elää. 2. Tim. 2: 11
Aivan Oikein ja Totuus on sinussa !!! Sen huomaa kaikki koska Sana Sanoo Fil. 10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
Ehkä 92 sanoo se vielä paremmin ??? 10 Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja tulla hänen kaltaisekseen osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa. [Room. 8:17; 2. Kor. 4:10,11; 1. Piet. 4:13]
11 Ehkä silloin saan myös nousta kuolleista. [Room. 6:5]
1776 käännöxillä ei Paavali epäröi mitään mitä tuleva pitää 10 Häntä tutakseni, ja hänen ylösnousemisensa voimaa ja kärsimisensä osallisuutta, koska minä tulen hänen kuolemansa kaltaiseksi;
11 Jolla muodolla minä kuolleitten ylösnousemisessa tuleva olen.
Ei sanakaan ehkä tai epäilen...
Mutta Rakkaat uskovaiset -->hänen kaltaisekseen on avainsana mihin tulisimme panna Toivoon tässä ajassa !! Annetaan Jumala muutta meitä Kristuxen Kaltainen !!
Ei pikku hilja vaan NYT !!! ANNETAAN JUMALA TÄYSIN VALTUUDET TEHDÄ MITÄ IKINÄ HÄN HALUAA !!! JA NÄYTTÄÄ MITÄ HÄN PYSTYY !!!!!
- l-h
savis otahan suurennuslasi kouraasi--
1 Ehkä silloin saan myös nousta kuolleista. [Room. 6:5]
1776 käännöxillä ei Paavali epäröi mitään mitä tuleva pitää 10 Häntä tutakseni, ja hänen ylösnousemisensa voimaa ja kärsimisensä osallisuutta, koska minä tulen hänen kuolemansa kaltaiseksi;
11 Jolla muodolla minä kuolleitten ylösnousemisessa tuleva olen.
Ei sanakaan ehkä tai epäilen...jaa ei???OTIN JUMALAN Suurennuslasi !!
Room 6
5 Sillä jos me ynnä hänen kanssansa olemme istutetut yhdenkaltaiseen kuolemaan, niin me myös tulemme yhdenkaltaiseksi ylösnousemisessa,
Ei sanakaan ehkä tai epäilen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918