Niinistön luonne

valitsentiimipelaaja

Olin samassa kahvilajonossa ja kyllä Sale oli vain kiukkuinen diiva.

Eduskunnan työntekijät raportoivat lisäksi ettei Sauli mikään yhteistyöhakuinen ole, ei pidä ihmisistä vaan viihtyy yksinään.

Ja pressan pitää olla tiimipelaaja!

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NO Salelle

Onhan se tiimipelaaja kun sille itselle sopii.
      Varsinkin nyt :D

• homot saunan taaaaaa

no etkö saanut siltä persettä vitun hinttarii . no eihän SALE olekkaan mikään vitun homo , vaan kunnon mies joka panee naisia eikä hinttareita persereikään.

• matkailu avartaa

Mikä ihmeen levy sulle on jäänyt päälle.Me jo johonkin hoitoon,pelkkää panemista jos siellä tarjottais.Me vaikka tallinnaan.

• koivuklapilla
        matkailu avartaa kirjoitti:

Mikä ihmeen levy sulle on jäänyt päälle.Me jo johonkin hoitoon,pelkkää panemista jos siellä tarjottais.Me vaikka tallinnaan.

kyllä vaan hinttareilla on aina mielessä suklaaseen paneminen ja vielä poitsukaverina, joku 16vee thaikku poju. hinttarit kaikki saunan taakse , ettei vaan sairaus tartu muihin tavallisiin ihmisiin

• Kokemusta on

Saulihan on vain tyypillinen Varsinais-Suomalainen luonteenpiirteineen.
      Ujohko sisältä, syrjäänvetäytyvä tarkkailija ja vaikuttaa siksi äreältä.

"ettei Sauli mikään yhteistyöhakuinen ole, ei pidä ihmisistä vaan viihtyy yksinään."

• ap.

oikeesti ujon erottaaki siitä, ettei ole ilkeen olonen. Sale on sitäkin.

• Urho Ghettonen

Halosestakin on känkkäränkkäjuttuja liikkeellä. Ne raflaavimmat ominaisuudet/tapaukset eivät varmaankaan edes tule julki ennen kuin 30 vuoden kuluttua, kun Juhani Suomi tekee kirjan.

• ÄO

Itse saan inhon väreitä, kun puhuu mainoksessa Äitiysavustus pakkauksesta. Olen S. Niinistöä 26 päivää nuorempi.

No niin ne papitkin käyttivät haltuunsa uskottuja lapsia, omiin tarpeisiinsa. Olin kolmen kymmenen kun sain kuopukseni pakko vain ihmetellä...

• Kiiruhda hitaasti

Liian tiivis vaaliralli tekee jokaisesta ehdokkaasta väsyneen - ja toisista tulee
      äreä! - Yrittäkää kiitää vanhalla iällä paikkakunnalta toiselle minuuttiaikataululla
      niin varmasti pipo kiristyy.
      Kyllä pressan pitää olla tiimi-henkilö, mutta liika vauhti nyt lienee kostautunut!

• ()

Sauli on ylimielinen kiukuttelija.

• Kopase

Mutta ei pane miehiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe