Voi helevetti. Juttu on siis tämä:
Tutustuin viime vuoden alkupuolella meksikolaiseen koulussamme olleeseen vaihto-opiskelijapoikaan/mieheen ja ystävystyimme heti (olen ammattikorkeassa). Satuinpa sitte myös ihastumaan tähän tummaan, ei niin hyvännäköiseen mutta niiiiiiin mukavaan, hauskaan ja omalla tavallaan suloiseen supliikkimieheen. Tunne ei kylläkään uskoakseni ollut molemminpuolinen, mutta vietimme paljon aikaa keskenämme. En halunnut kertoa hänelle tunteistani, koska tiesin mikä soppa siitä syntyis kun hänen kuitenkin pitäisi lähteä takaisin Meksikoon.
No, lähdön hetki tuli ja se oli mulle kova paikka. Itkin muutaman päivän solkenaan, mutta ajattelin sitten että kyllä aika haavat parantaa. Toisin kävi. Nyt hänen paluustaan on kulunut jo noin 8 kk, enkä vieläkään voi lakata ajattelemasta häntä. Puhumme myös usein netissä, joskus jopa soittelemme puhelimella toisillemme vaikka se onkin v*tun kallista... Baarissa ollessakin yleensä vaan mietin että voi kumpa hänkin olis täällä, ja jos itse päädyn säätämään jotain jonkun miehen kanssa, niin saatan hetkeks unohtaa tän meksikolaisen, mutta aamulla hän on aina taas mielessäni kenties entistäkin vahvempana. Ei mene hetkeäkään etten häntä ajattelis...
Tiedän että tilanne on käytännössä erittäin kauhea. Haluaisin nyt neuvoja, miten päästä yli :( muuta kun ei nyt varmaan kannata tehdä näin mahdottomassa tilanteessa.
Ihastunut kaukomailla asuvaan mieheen
asdfrty
1
63
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493