Meidän perheestä tulee Saulille 4 ääntä.Sauli on ollut keskusteluissa uskottavampi.
Perheemme äänestää Saulia
5
55
Vastaukset
- Maksun hetki....
Toivottavista olette hyvätuloisia/veronmaksajia, niitä Suomi tarvitsee kun Eu-hässäkän velat tulevat maksuun.
- Eriääni
Minä sanoin miehelle, että äänestin Niinistöä, koska en halua koko loppuvuoden jatkuvaa tappelua tästä asiasta. Äänestin kuitenkin Haavistoa, mutta sitähän mun ei tarvii miehelle kertoa.
- dtm bmw
Päivällä yliopistossa esitän Haaviston kannattajaa, mutta illalla skinikerhossa esitän Niinistön kannattajaa.
Minä ja mieheni emme voineet ajatellakaan muuta vaihtoehtoa kuin Pekka Haavistoa. En usko hänen voittavan, mutta hänen menestyksensä on ollut tärkeää koko Suomelle. Pekka on saanut ihmiset ajattelemaan ja moni on varmasti viimeinkin herännyt havaitsemaan maailman suurenmoisen monimuotoisuuden. Haavisto on uranuurtaja Helvi Sipilän tapaan. Vuonna 1982 Sipilää hämmästeltiin, että miten nainen voi olla presidenttiehdokkaana. Meni vain 18 vuotta ja nainen valittiin presidentiksi.
Tärkeää on ollut myös nähdä, että valistunut osa kansaa esti synkän ja ihmisyyttä halveksivan vanhoillisuuden menestymisen: Sekä Soini, Väyrynen että Essayah putosivat jatkosta.- kentän sana
Soinin tuki Sauli Niinistölle saattaa olla poliittinen kuolemansuudelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922865
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222