Upeaa Eva!

Eva Biaudetkin on päättänyt tunnustaa julkisesti väriä. Tuo sympaattinen ja oikeudentuntoinen nainen haluaa presidentiksi sympaattisen ja oikeudentuntoisen Pekka Haaviston.

"RKP:n presidenttiehdokas, vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet ilmoittaa Twitterissä äänestävänsä Pekka Haavistoa (vihr.). Biaudet'n kirjoitus kuuluu näin:

- Annan ääneni Pekka Haavistolle. Meitä yhdistää pitkäaikainen työ yhdenvertaisuuden, oikeudenmukaisuuden ja rauhan puolesta. Kaikkialla!"

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/119752-eva-biaudet-”annan-aaneni-pekka-haavistolle”

17

203

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkisin näin

Suomennos:
      Annan ääneni Pekka Haavistolle. Meitä yhdistää pitkäaikaiset suojatyöpaikat, ilman koulutusta. Oman edun tavoittelu, epätasa-arvon toteuttaminen, hankkimalla aiheetta etuja omalle vähemmistöryhmälle ja yhteiskuntarauhan rikkominen näiden vuoksi.

• gelber

Yhdistääkö myös peppuun poraus ja kehitysapuna tuotu "morsian"

• näe, miten haluat

Nyt se on todistettu, kun lukee kommenttisi: Suomalaisella kateus voittaa kiimankin.

• valeproffa

Miksi joku olisi kateellinen osaamattomille narsisteille.

• President2012

Voi, voi E.B. ei osaa edes erottaa hyvää huonosta! Toisella (H) puuttuu kaikki elämän perusasiat. Kaikki, ihan kaikki on jätetty kesken tai jotenkkin lintsattu

• OLET HOMO

Mahtavaa!!! Ihminen jonka vastaus joka kysymykseen oli "naisille tasa-arvo", äänestää Haavistoa, siinähän äänestää.

Homous on muuten sairasta, jonkinmoinen allergia naisia kohtaan. Hae apua sairauteesi.

• Olen kyllä homo, mutta se ei liity mitenkään tähän asiaan.

Yksinkertainen analogia:
        Musiikin kannalta on täysin yhdentekevää onko sellonsoittaja homo vai hetero. Musiikilla ei ole seksuaalista suuntautumista.
        Myös presidentin tehtävien hoitamisen kannalta on täysin yhdentekevää, onko presidentti homo vai hetero. Presidenttiydellä ei ole seksuaalista suuntautumista.

À propos, homoseksuaalisuus ei ole sairaus, vaan aivan normaali ihmisen ominaisuus. Sen sijaan homofobia, ksenofobia ynnä muut sellaiset ovat psyykkisiä häiriöitä.

• fyy faan
        patriklind kirjoitti:

Olen kyllä homo, mutta se ei liity mitenkään tähän asiaan.

Yksinkertainen analogia:
        Musiikin kannalta on täysin yhdentekevää onko sellonsoittaja homo vai hetero. Musiikilla ei ole seksuaalista suuntautumista.
        Myös presidentin tehtävien hoitamisen kannalta on täysin yhdentekevää, onko presidentti homo vai hetero. Presidenttiydellä ei ole seksuaalista suuntautumista.

À propos, homoseksuaalisuus ei ole sairaus, vaan aivan normaali ihmisen ominaisuus. Sen sijaan homofobia, ksenofobia ynnä muut sellaiset ovat psyykkisiä häiriöitä.

HYI VI**U!!!

• Aivan ihanaa!

• AntiEB

Sympaattisuus lienee jotain sukua ADHD;lle, ja oikeudenmukaisuuskin käy, kunhan se on RKP;n valitsema linja. Pienipalkkaisia naisia voidaan "ulkoistaa" valtion leivistä palkkakulujen vuoksi ;) Sellaista se on RKP;n ja blondien oikeudenmukaisuus.

• olen äiti 21v.

Ääneni Pekka Haavistolle.

• korkiat

Ei pekka sen enempää, kuin homotkaan arvosta naisia, hehän rakastelevatkin vain miehiä. Menenkääpä naiset johonkin homomestaan käymään, voi olla niinistö ääntenne arvoinen.

• korkiat kirjoitti:

Ei pekka sen enempää, kuin homotkaan arvosta naisia, hehän rakastelevatkin vain miehiä. Menenkääpä naiset johonkin homomestaan käymään, voi olla niinistö ääntenne arvoinen.

On paljon naisia, jotka käyvät homobaareissa, koska homomiehet ovat fiksumpia ja henkevämpiä. Heteromiehiä he käyttävät vain seksiobjekteina, mutta ystävät ovat homoja.

• friikshow
        patriklind kirjoitti:

On paljon naisia, jotka käyvät homobaareissa, koska homomiehet ovat fiksumpia ja henkevämpiä. Heteromiehiä he käyttävät vain seksiobjekteina, mutta ystävät ovat homoja.

On paljon naisia, jotka käyvät elaintarhassa ja sirkuksessakin. Pellejä on mukava joskus katsella.

• Noloo!

Tässä nähdään miten lauma elukoita noi naiset on! AMMUUUUUU LEHMÄ!

• Yo mään chigaco!

Ihan vaa siks se äänetää Haavistoa koska hänen pää vihollisensa Soini äänestää Niinistöä. Kyllä se jo vaali tenteissä nähtiin miten se ämmä oli koko ajan vikisemäs soinil.

• HYI HOMO!

"On paljon naisia, jotka käyvät homobaareissa, koska homomiehet ovat fiksumpia ja henkevämpiä. Heteromiehiä he käyttävät vain seksiobjekteina, mutta ystävät ovat homoja. -patriklind "

Hyvin tiedät että noin tapahtuu vain sinkku elämää sarjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe