Hei, olen käynyt laser hoidoissa 4 vuotta säännöllisesti ja tämä on hidastanut hiustenlähtöäni ja parantanut hiusten kuntoa, joten turha kenenkään sanoa että ei kannata. Toivoisin että joku ihana ihminen kertoisi minulle missä Helsingin seudulla kannattaisi käydä laser hoidoissa, koska olen muuttamassa vasta sinne päin ja nuorehkona naisena en kehtaa mennä minne vaan missä ammattilasetkin katsoo pitkään, kun nainen kaljuuntuu. Mutta jos jollain olisi kokemusta Helsingissä laserhoidoista niin kerrotko paikan ja palvelun!
laser hair care
8
445
Vastaukset
- 4 vuotta
ja yhä uskot auttavan. Paljon kulunut rahaa?
- näin on
No en kirjoittanutkaan että uusia hiuksia olisi kasvanut, mutta jos tilanne ei ole pahemmaksikaan muuttunut, hiustenlähtö loppunut ja hiukset tuntuvat jäntevimmiltä sen ansiosta... niin ei luulis että haittaa sun rahapussia yhtään, että minä olen tyytyväinen :) Täällä ei kyllä saa, kun negatiivisista palautetta joka asiaan!
- Ei o uusia kasvanu?!
No voi helkatti ja vielä sitten ihmettelet kuinka sua pidetään hölmönä?!
- Sari__
Minä olen käynyt isossa omenassa, siellä on hius- ja kauneuskeskus Oppivat kädet. Hyvää palvelua saa ja halvemmalla. Laser-hoito on tuonut apua ja hiukset tuntuvat jäntevimmiltä, joten ne on myös helpompi laittaa aamuisin. Tervetuloa Helsinkiin!
- Kävin ehkä
puoli vuotta, enkä uskonutkaan tuloksiin. Hoitaja oli huvittava, kun sanoi aina, että näkyy uusia hiuksia, mutta ei meinannut saada naurua pidäteltyä.
- tsadaatsa
Ehkä se ei uusia hiuksia tuo, mutta todella jäntevöittää hiusta niin kuin Sari kirjoitti... hius nousee paremmin eikä tunnu niin päätä myöten menevältä ja ainakin minulla hiukset kasvavat nopeammin pituutta ja auttaa päänahan kuntoon. Eikä hiuksia nyt lähdekkään. Ehkä sitten laserissa käyvät ovat tyhmiä ihmisiä, mutta jos siitä kuitenkin jotain apua on niin hyvä... :) Vois sitä turhempaankin laittaa rahasi kuten tupakkaan tai alkoholiin!!!
- LetItGrow
Näkyy olevan laserkampojakin myynnissä parin sadan hintaan. Pääsisi ainakin halvemmalla?
- samateho
Tulee halvemmaksi kun kampaa hiuksiaan tavallisella kammalla pöytälampun alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576384
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381494- 511089
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241029Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877