Eli parikymppinen kuuma nainen haluis löytää oman rauhanturvaajamiehen... Joku kumma fetissi niihin :D kellään neuvoja mistä vois löytää? :)
Mistä oma rauahnaturvaajamies? ;)
20
894
Vastaukset
- not yet
Meikäläinen lähtee vasta ens syksynä afgaaneihin... eli en oo iha vielä rauhanturvaaja ;) damn! :D
- fom
Mistäs tiedät et syksyllä ois lähtö:
- alkuperäinen.
No kyl se tulevakin käy ;) haha..
- vigilante.man
Hotgirl:
Kannattaa hoitaa ne kuhertelut loppuun ennen sulhon Afganistaniin
Menoa, sieltä tultua ei välttämättä mällit lennä, vain luodit unissa.
- usko2
hyppää avantoon jos käyt kuumana kiimanen narttu vai vielä sulle solttu ukon lempeä he he he he
- Vedä vttu päähäs
Joku pikkukulli rt-pentuko siellä?
- luulis löytyvän
No o se kumma jos ei löydy :D
- sama mulla
sori aloittajalle :( tuskimpa täältä suomi24;sta löytää.. kaikki nää täällä pelkkiä hulluja:D kaukana RT miehistä.... niinkun mun eksä oli ;) varmasti saat iteeles vielä hyvän miehen :)
- Kossusaunan ruuna
Rt-hommissa viihtyäkseen tulee ola hieman homo.
- exäs
sä oot ärsyttävä ja huono pano :(
- Kossusaunan ruuna
exäs kirjoitti:
sä oot ärsyttävä ja huono pano :(
Kovasti uikutit toppina ja bottomina. Älä ole katsker vaikka komppapäällikkön kanssa rakastuarepsahdimme.
- aligee
boksin jälkee ei naista enää kyl kaipaa sori vaa
- pay me now
rauhanturvaajat on vittumaisia egomaanikoita
- Kossusaunan ruuna
Totta.
- tuleva kessu
Käyks tavallinen pienimunanen alikki?
- jojopjopjopjopjopjop
Suomalaiset (ja muutkin enimmäkseen) rauhanturvaajat ovat jenkkien sätkynukkeja, jotka turvaavat yleisimmin ennenkaikkea jenkeille rauhan ryöstää kohdemaan öljyvarannot. Tai ellei ole kyse öljyvaltiosta, niin jostain vastaavasta. Aina ja poikkeuksetta jenkkien hyväksi toiminta on kuitenkin suunnattu.
Jos tällainen pienempien sortaminen sinua kiihottaa, niin samalla periaatteella minä voin kyllä tulla vaikka potkimaan ja ryöstämään mummosi. Saanko sitten pillua?- fom
höpö höpö.
- !!!
Hahaha 10 :D
- Kossusaunan ruuna
Totta tuokin.
- hahhahaaaa
näitä bf ja codi miehiä on internetissä pilvin pimein. eiköhä joku niistä mene rauhanturvaajasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769242Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422748
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto502237Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649