http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2012/01/2012131212539291323.html
Arabiliiton puuhastelulla YK:ssa ei ole mitään tekemistä demokratian vaan rikkaiden arvovallan kanssa. Näin ollen Arabiliiton rikkaat herrat vain jakaa Lähi-idän kansoja köyhiin ja rikkaisiin, hyviin ja pahoihin.
Rikkaiden arabien erehdys
5
<50
Vastaukset
- Lähtölaskenta
On siinä senverran perää,että Syyriasta on saatava diktaattori veks.Tosin monet arabimaatkaan eivät ole juurikaan demokraattisempia,mutta se ei muuta mitään Syyrian hallitsijasta ja hallinnosta.Kyllä se demokratia tulee lähi-itäänkin kunhan vain jaksamme odottaa.Demokratisoitumisen jälkeen on Palestiinan ja Israelin kysymys rajoista huomattavasti helpommin ratkaistavissa.
Kiinalaiset, venäläiset, intialaiset jne. ei tule koskaan hyväksymään YK:ssa sitä ,että
ulkomaalaiset syrjäyttäisivät Bashar Al-Assadin vallasta. Kysymys Israelin ja palestiinalaisvaltion tulevaisuudesta ei ratkaise Kiinan eikä Venäjän mielipiteitä YK:ssa
vaan öljyn omistusoikeudet sillä alueella. Toisin sanoen myös Bashar Al-Assad on demokraatti, joka ei hyäksy imperialistien arvovaltaa eli monopolikapitalismia (hyödykkei-
den tekijänoikeuksia, tavaramerkkejä ja patentteja).- timeless god
http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2012/02/201221164950683693.html
Ohjatkaa kaikki rikkaat tielle Mekka-Jerusalem. Vain sielunlaki tai kuolema! http://www.hs.fi/ulkomaat/Turkki ja Saudi-Arabia painostavat YKssa Syyrian ratkaisun puolesta/a1305555462883
Ja näin myös YK:n tienpää lähestyy, kun saudikuninkaalliset ja rikkaat turkkilaiset ovat
Valkoisen talon roskajoukon naurettavia juoksupoikia.- Rikkaat arabit ja
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/02/arabiliitto_kokoontuu_jalleen_keskustelemaan_syyriasta_3252447.html
...naurettavat YK-pellet sytyttää sisällissodan Syyriassa, mikä palvelee vain lännen öljyimperialistien ym. monopolikapitalistien etuja sillä aluella. Ja monopolikapitalismi tarkoittaa herrojen arvovaltaa, joka perustuu tekijänoikeuksiin, tavaramerkkeihin ja patentteihin. Myös naismoinen (sielunlaissa) YK:n pääsihteeri Ban Ki Moon on tässä asiassa vain amerikanherrojen naurettava juoksupoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511