Kuka on paras näyttelijä?

~auringonlapsi~

Kuka on lempinäyttelijänne Siskoni on noita- ohjelmassa? Kuka on katsonut kaikki jaksot? Minusta Piper on paras. Muistaako kukaan kuka näyttelee Piperiä? Ja Phoebea ja Paigea?

15

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tao Tao

      Lempinäyttelijäni Charmedissa on ehdottomasti Holly. Ja itse olen nähnyt kaikki jaksot.

      Piperia näyttelee Holly Marie Combs.
      Phoebea Alyssa Milano.
      Paigea Rose McGowan.
      Ja laitan tähän vielä, että Prueta näytteli Shannen Doherty.

      • ~auringonlapsi~

        Kiitos tiedoista, nyt muistan kuka näytteli Piperiä.


    • Snike

      Alyssa on paras näytteliä=)

    • ????

      Shannen eli Prue!!!!:)

      • ........

        Prue oli ihan paska!


    • Piper

      Vastaus on Piper Halliwell. (:

    • Piper

      Holly-Marie Combs "Piper Halliwell"
      Alyssa Milano "Phoebe Halliwell"
      Rose McGowan "Paige Matthews"

      Ja eihän entistä siskoa saa unohtaa. (: Se oli:

      Shannen Doherty "Pruedence(Prue)Halliwell"

    • Stig

      Paras näyttelijä:
      Holly-Marie Combs "Piper Halliwell"

      Parhaimman näköinen:
      Alyssa Milano "Phoebe Halliwell"

      • marenki

        No ei todellakaan ole alyssa milano mikään kaunein sarjassa, vaan holly marie combs, koska on varmaan ainoo niistä joka ei ole käynyt jossain kauneusleikkauksessa! Se on mun mielestä ainakin tosi kaunis luonnostaan, ja alyssasta näkee että on leukaa kavennettu yms. tissejä suurennettu, ja sillä on muutenkin ihan hirvee tasapaksu kroppa, ei minkäänlaista lantiota, vaan ihan tasapaksu pökkelö, ja liian treenatunnäkönen muutenkin, se näyttää ihan mieheltä! yäk.


    • satisfied

      Rose McGowan ehdottomasti,muut ihan pyllystä!

    • Myy

      Paras on ehkä Alyssa.Molemmat muutki on hyvii...Cole on vähän tyhmä.Vaikka eihän se noitasisko olekkaan:)

    • Kalinka

      ...se joka näyttelee Piperiä on paras. Sen takia koska se on aidontuntuinen roolihenkilö, ja sellaisen ihmisen vois haluta omaks siskoks/kaveriks. ja sen tyyli on paras (ainoa normaali), sellai basic style, ajaton ja klassinen. Jonkun mielestä ehkä tylsä, mutta kun on hyviä perusvaatteita, eikä mitään ihme muotihörhötyksiä, niin ei tarvii olla joka vuosi vaihtamassa viimeisen muodin mukaseks, ja aina löytyy jotain päällepantavaa, koskaan ei tarvii miettiä, että apua mulla ei ole mitään kenkiä näitten housujen kanssa, kun on jo alun alkaen suunnitellut hyvän peruspuvuston. Mut joo, tais mennä vähän ohi aiheen, Piper on paras, koska se on luonnollisin, luonnonkaunis ja sympaattinen.

    • Milli

      Piper/Holly.


      Ja on toki Paige/Rose ja Phoebe/Lyssie (Alyssa) hyviä.......

      • .........

        mun mielest Shannen Doherty oli kyl noist kaikist paras näyttelijä.. mut noist kolmest ni paras on ehkäpä alyssa milano...tai sit se rose (paige)...mut prue oli paras! =)


    • Anonyymi

      SHANNEN DOHERTY OLI HUIKEA TOISTA EI TULE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe