Haluaisin kuulla rehellsien vastauksen palstan häirikköuskovaisilta: mikä teitä pännii? Kirkon väkiluku laskee ja tiedätte sen itsekin, mutta miksi teidän pitää asiasta kiukutella? Miksette mieluummin ryhdy rakentavaan keskusteluun?
Hyvin luultavasti tähänkin joku häirikkö vastaa, että atet ne kaikista pahimpia trolleja on ja että kirkon väkiluku ei laske vaan nousee. Joo joo, ne vastaukset on nähty jo. Haluaisin kuulla oikean syyn riehumisellenne.
Asiallinen keskustelu
Matti Möttönen
2
<50
Vastaukset
- vastaan sinulle
No miksi teidän pitää sitten ihan melkein sekunttikellon kassa vahtia kuinka paljon ihmisiä eroaa tänään kirkosta. Saatte varmaan jonkilaisa kiksejä?
Muuten itse erosin kirkosta jo 1986 ja olen kuulunut vapaisiin suuntiin.- Matti Möttönen
Todellakin saan kiksejä siitä, että liikumme koko ajan kohti kirkon erottamista valtiosta. Sen jälkeen kirkon jäsenmäärä saa puolestani olla vaikka viisi miljoonaa. Ja mitä se sinulle kuuluu, jos joku kirkosta eroamista seuraa? Miksi sinun mielenrauhasi siitä järkkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632