Nyt tiedän miltä tuntuu olla onnellinen

past & future

Monien surkeiden suhde-yritysten jälkeen,itkujen,mielipahan jälkeen olen löytänyt ihanan ihmisen vierelleni.

Joka kohtelee minua hyvin,kunnioittaa sekä on tukena asiassa kuin asiassa.

En uskonut että tälläiseen ihmiseen voisin joskus törmätä. Mutta sen tein ja olen siitä ikionnellinen. Aloin jo epäilemään onko tälläisiä ihmisiä edes olemassa enää? Nyt tiedän että on. Ja onneksi kohtasin hänet.

Olen hänestä niin onnellinen!

15

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Kaikilla ei ole lahjoja skitsofreenikoksi.
      Se on vaativa tehtävä.

      • mene pois

        Täällä ei kannata tehdä itsestään diagnoosia.


    • ????

      Onko onnellisuus ja skitsofreenikko jotenkin sama asia?

      Ennemmin osoitti harvinaista tyhmyyttä.

      Mutta sellaista se on kun ihmiset on kateellisia toisten onnellisuudesta.

    • rakkauden kerjäläine

      Antaa edes uskoa tulevaan, ettei kaikki ole pahoja :D
      ONNEA ja kiitos kun kerroit, ehkä myös itse löydän josku jonkun oikean ihmisen .

    • lyöty

      Mukavaa lukea, että olet löytänyt hyvän rakastavan ihmisen. Itselläni on myös huonoja kokemuksia ja usko on jo miltei mennyt ihmissuhteisiin. Tällainen kirjoitus antaa toivoa. Ehkä minullekin on joku jossain. Ihmeeltä se nyt kyllä tuntuu.

    • "MARI"

      Kuin myös, olen löytänyt vihdoinkin sen kolmannen, jonka kanssa voin tuntea olevani tasaveraisessa suhteessa:) Kohdallani pitää paikkansa kolmas kerta toden sanoo.
      Tämä ihminen on aivan ihmeellinen. Saa aikaan kaiken sen kokemattoman tunteen...

      Uskokaa vain, kaikella on aikansa ja kaikella on paikkansa. Muutamassa niin tuhoonsa tuomitussa suhteesa eläneenä tiedän nyt että tämä on se yksi ja oikea...

      Ikinä, en ikinä tiennyt minulle käyvän näin. Riipuin epätoivoisesti kiinni entisessä suhteessani, vaikka toinen jopa halveksi irtipäästämöttämyyttäni. Nyt hieman jo hävettää käytökseni, mutta onneksi löytyi ihminen joka osaa selittää kaiken parhain päin.
      Voi taivas varjele kuinka voinkaan olla onnellinen:)

    • Kuka haluaa mut?

      Mä olisin kans hyvä ja turvallinen mies kivalle naiselle! Ikää 36 vee.

      • Haaveileva blondi

        Minä! Tai no, kuvaile vähän ittees. ;) Nainen 21 vuotta.


      • ihmettelen11
        Haaveileva blondi kirjoitti:

        Minä! Tai no, kuvaile vähän ittees. ;) Nainen 21 vuotta.

        itelläki kaikki menee penkin alle en tiiä mikä on ku ulkonäöstä ei voi kiikastaa mutta kun olen mukava kiltti ja huomaavainen mies niin naiset/tytöt ei ne vaan kiinnostu ku joistain rentuista oon huomannu että kaikki jätkät jotka on täysiä mulkkuja tyttöjä ja toisia poikia kohtaan saa aina tyttöjä melkeimpä joka viikonpäivälle ja kohteleevat niitä vielä huonosti mikä teitä tyttöjä oikee vaivaa?:(


    • onnellinennainen:)))

      olen seurustellut nyt vuoden ajan ja ensimmäistä kertaa olen oikeasti onnelinen! mieheni on myös onnellinen, mutta pari kuukautta sitten hänestä tuli vielä onnellisempi, koska hänen takiaan lopetin tupakoinnin.

    • Aikuinen mies

      Noin se pitää! En pystyisi täysin tykkäämään naisesta joka tupakoi!
      Teit hyvän teon itsellesi ja muille!

    • Piupau

      Minäkin löysin sen Ihmisen, jonka kanssa voin aidosti olla onnellinen ja joka osaa keskustella, eikä jätä yksin murheen keskelle. Kaiken surun ja tuskan jälkeen löysin Ihmisen, jonka kanssa tunnen haluavani ensimmäistä kertaa viettää koko loppuelämäni :). Jos sellaisen löydätte, arvostakaa häntä ja osoittakaa se hänelle:).

    • vainottu

      Minäkin löysin vihdoin miehen jota eräät huorat eivät onnistuneet viemään minulta.

    • åååååååååååååååååååå

      Minä tapasin ensimmäisen kerran elämässäni miehen, joka kuuntelee!
      Hänellä kiinnostaa mielipiteeni, arvostaa minua ja kohtelee hyvin. En tiedä mitä muuta enää voisi vaatia :)

      Lisäksi ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu että kaikki asiani alkavat olla kunnossa. Niin terveys kuin itsetunto ongelmat, opiskelu-ja työjutut, en enää edes tunne itseäni yksinäiseksi vaikkei minulla vielä hirveästi ystäviä ole.
      Tämänkin asian uskon korjaantuvan ajankanssa, aiemmin hirveässä epätoivossa uskoin ettei mikään asia voi muuttua. Nyt kaikki on alkanut mennä parempaan suuntaan. :)

      n.27

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe