itse olen 31.3 syntynyt.. ja kiinnostunut tietämään onko muita samana päivänä syntyneitä?? ja jos niin minkä luonteisia persoonia?? :)
onko 31.3 syntyneitä??
8
616
Vastaukset
- just_me
en oo kyl 31.3, mut 30.3... aika lähellä.. minä vuonna oot ite syntyny?
- Masa
Kirjailija John Fowles on tuolloin syntynyt (1926).
- oiNas
olen syntynyt 31.03..
tulta ja tappuraa. leimahtaa isoon lieskaan, äkkiä, kaikessa.. mutta ei koskaan esim pitkävihainen :) rakastan punaista ja kuumia tunteita. siinä mun oinaspiirteet, muuten en ole mikään perinteinen pässi..- Oikku
Oikukas olen ja tulinen. Puuhaa pitää aina olla ja tylsäksi ei elämä käy koskaan jos vaan kaverit pysyy vauhdissa mukana. Tunnen olevani aina hiukan erilainen kuin muut. Tämä tosin ei johdu välttämättä horoskoopista.. :)
Ehdoton suosikki värini on punainen. Urheilllessa ylimääräiset energiat (jota kertyy yllättävästi) saa purettua mukavasti. Uusin harrastukseni on laskuvarjoilu. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita siis.. :)
- Oinas
Mie olen syntynyt 31 maaliskuuta vuonna 1993. :I
- PäkäPää
313,silloinhan minäkin tähän maailmaan saavuin.Olen sosiaalinen,menevä ja tekevä,yllytyshullu,temperamenttinen ja kaikessa kyltymätön..!Yksikään ystävistäni ei pysy matkassani kun menojalkaa kutittaa.Tulta ja tappuraa on luvassa joka päivä.Välillä liikaakin,iltaisin sitten mietitään tekemisiään.Mutta onnellinen olen kun saan olla oinas,eipä tule yhtäkään samanlaista päivää!!!=)
- Oinas
Minä olen syntynyt 31.3
- Anonyymi
Hiukan myöhässä, mutta olen syntynyt 31.3 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa362276- 1281492
- 921260
- 1141142
- 1081083
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.86980Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.251794Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom6757- 42691
- 36673