64-vuotiaan Niinistön PAHA ongelma

Nuiva tohtorismies

Seksuaalinen suuntautuminen on yksityisasia. Kukaan ei itse voi valita onko hetero vai homo. Pelkkä heterous ei tee ihmisetä hyvää presidenttiä!

Seksuaaliterveys sen sijaan ei ole, niin kuin ei mikään muukaan terveydentilaan liittyvä keskeinen seikka. Presidentiltä edellytetään terveydentilantutkimusta.

Hyvin suuri ikäero vaikuttaa myös parisuhteen ongelmien kautta poliittiseen työhön. Eläkevaarillahan ei enää seiso ja se aiheuttaa ongelmia perheen sisällä, mikä taas heijastuu puolison tyytymättömyytenä eikä hän kykene vuorostaan tukemaan miestään tämän tärkeässä tehtävässä.

65-70-vuotias on yleensä kyvytön tai vakavasti erektiohäiriöinen. Jos hänellä on viriilissä iässä oleva puoliso, niin ongelmat heijastuvat kotiin ja työhön suorana palautteena. Siksi olisi terveydellinen riski valita Niinistö. Valitettavasti.

12

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sentään pappaa

No en nyt tiedä tuosta, minusta se mitä ihmiset tekee makuuhuoneessa ei kuulu julkisuuteen.

Mutta ikä on kiistatta Niinistöä vastaan. Ehkä Niinistön toiseksi suurin heikkous. Hän on vanhan politiikan mies.

Jos Niinistö valitaan, hän on presidenttinä vielä 70-vuotiaanakin. Se on jo liikaa!!

• V-mäisyyttä vastaan

Ainakaan minuun ei kokoomusjohtajien eikä jullkiskannattajien sanat voi vaikuttaa, koska päätin jo vuoden 2006 presidentinvaalien aikana ja jälkeen, että Niinistöä en koskaan äänestä.

En koskaan.

Tähän päätökseen vaikutti sekä Niinistön oma hyvin näkyvä luonteen itsekeskeisyys ja – jos saa sanoa – v-mäisyys, myös hänen taustajoukkojensa erittäin ruma törkykampanja Halosta vastaan silloi.

Osa toimittajista ”kiitettävällä” aktiivisuudella myös jatkoi koko Halosen toisen virkakauden ajan tätä kampanjointia. Yksi sellainen on toimittaja Ervasti joka nykyisin on Suomen Kuvalehden leivissä.

Siis: olen samaa mieltä niiden kanssa, jotka ovat todenneet tämän olevan korostetusti nyt henkilövaali; juuri sen vuoksi äänestän Niinistöä v a s t a a n !

• viriili73v

Suomeen tarvitaan presidenttipari Mäntyniemeen, isäntä ja emäntä.

Maailmassa on 77 valtiota joissa samaa sukupuolta olevien välinen homoseksuaalinen suhde on kielletty.
      Tämä suhde vaikeuttaa Suomen ulkopolitiikan hoitoa, jos ei tee aivan mahdottomaksikin.
      Suomi pienenä kansakuntana tarvitsee kaikkialla hyväksytyn presidentin.

Toivottavasti kansa arvostaa omaa ääntään ja äänestää Tasavallan ja kansan parhaaksi.

Onneksi on Niinistö

ps. kyllä se ulkoisena hyvinvointina näkyy viriliteettikin.

• Nuorin

Kerrataanpa:

Anne Holmlund valittiin kansanedustajaksi 2002. Ministeri Holmlundista tuli 2007.
      Jenni Haukio on toiminut Holmlundin avustajana tämän kansanedustaja kaudella (vuosina 2002-2007?).
      Sauli Niinistö on valtionvarainministeri 1999 - 2003.
      Sauli Niinistö on EIB:n, Euroopan investointipankin varapääjohtaja 1. syyskuuta 2003 – 31. tammikuuta 2007.
      Sauli Niinistö häviää presidentin vaalit vuoden 2006 alussa. Jenni Haukio oli näkyvästi Niinistön tukena vaaleissa.
      Mediatietojen mukaan Sauli ja Jenni alkoivat seurustella 2006, mahdollisesti aikaisemmin.
      Jennin isoisä kokoomuspamppu Toivo Haukio kuolee loppuvuodesta 2006.
      Kansanedustaja Sauli Niinistö oli jälleen vuodesta 2007 alkaen.
      Tammikuussa 2009 Jenni Haukio ja Sauli Niinistö menevät naimisiin. Haukio pitää sukunimensä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Holmlund
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sauli_Niinist%C3%B6
      http://www.hs.fi/politiikka/artikkel.../1135242472078
      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/mu...ion-menneisyys

Tämän perusteella Saulin ja Jennin seurustelu on hyvinkin voinut alkaa vuonna 2002 kun Haukio tuli eduskuntaan ja kun Sauli oli valtionvarainministeri. Kihlaus Tanja Karpelan kanssa purkautui alkuvuodesta 2004. Kenties Saulin ja Jennin yhteistä onnea on vietetty keskieuroopassa, medialta piilossa, vuosina 2003-2007. Jos tämä pitää paikkansa niin seurustelun alkaessa 2002-03 Sauli oli noin 54 vuotias ja Jenni noin 25 - 26 v.

Tätä tukee sekin että EIBin aikana Sauli kirjoitti kaksi kirjaa. "Viiden vuoden yksinäisyys" ilmestyi 2005 ja "Hiljaisten historia" ilmestyi 2007. Ja kuten tunnettua Sauli ei ole mikään ajatusten Tonava saati kirjallinen lahjakkuus, niin hän on todennäköisesti saanut apuja kirjoihinsa juuri runotyttö Jenniltä.

Jennin on ensijulkaisu on vuodelta 1999 "Paitasi on pujahtanut ylleni: Runoja". Loppu Jennin tuotanto limittyy Saulin teosten kanssa: "Siellä minne kuuluisi vihreää ja maata" 2003 ja "Sinä kuulet sen soiton" 2009.

Täten voinee pitää aihetodisteiden pohjalta toteen näytettynä, että Sauli ja Jenni alkoivat seurustella kun Jenni oli noin 25 v. Se onko Sauli (ja Jenni) katselleet tulevaa puolisoaan sillä silmällä jo paljon aikaisemmin, on paljon vaikeammin todistettavaa ja tuskin onnistuu julkisten tietojen nojalta.

Mihin muuten viittaa kirjan nimi Viiden vuoden yksinäisyys? Siihenkö että yksinäisyys alkoi kun Saulin enimmäinen puoliso Marja-Leena Alanko kuoli 1995? Eli Saulin "yksinäisyys" päättyi vuonna 2000? Kuitenkin jo vuonna 1996 Sauli oli yhdistetty jo viiteen partneriin, joista eräs oli Kirsi Piha (s. 1967). City lehden haastattelussa 1996, Niinistö sanoo:
      "Kirsi Piha taitaa olla jo viides henkilö, johon minut liitetään. Siinä on minun kannaltani sellainen valitettava tilanne, että Kirsi Pihan tapauksessa on adoptio aviota lähempänä." Pihan kohdalla Sauli oli siis tietoinen ikäerosta, mutta huomattavasti nuoremman Jennin (s. 1977) kohdalla hän teki suuren poikkeuksen aikaisempiin sanomisiin.

http://www.city.fi/artikkeli/Toisen kierroksen v%E4ke%E4/1783/

Omituista koko Jennin ja Saulin seurustelussa on se, että sitä on tarvinnut salailla oikein urakalla kun seurustelu Tanja Karpelan kanssa ei sellaista vaatinut. Syynä salailuun voi olla tuo Jennin ikä tai sitten se että Sauli tosiaan on kummisetä.

• Biologinen kello

olipa kiinnostava analyysi.

Niinistö ei enää tarpeeksi vanhennuttuaan piitannut siitä että otti lastensa ikäisen rakastajattaren.

Tätä samaa näkee ylimmillä johtopaikoilla. Amerikkalainen upporikas äijä voi ottaa 80-vuotiaana itselleen 25-vuotiaan tyttösen rakastajattareksi ja jopa avioituu tämän kanssa. Onhan näitä muitakin tosiaan kuin Niinistö.

Mutta kuinka sitten käy kun Jenni huomaa että biologinen kello käy ja haluaisi edes yhden oman lapsen?

• Sairasta jo tämmöine
        Biologinen kello kirjoitti:

Niinistö ei enää tarpeeksi vanhennuttuaan piitannut siitä että otti lastensa ikäisen rakastajattaren.

Tätä samaa näkee ylimmillä johtopaikoilla. Amerikkalainen upporikas äijä voi ottaa 80-vuotiaana itselleen 25-vuotiaan tyttösen rakastajattareksi ja jopa avioituu tämän kanssa. Onhan näitä muitakin tosiaan kuin Niinistö.

Mutta kuinka sitten käy kun Jenni huomaa että biologinen kello käy ja haluaisi edes yhden oman lapsen?

Esimerkiksi amerikkalainen Rupert Murdoch, upporikas maailmankuulu lehtikeisari, avioitui lähes 7-kymppisenä alle 30-vuotiaan naisen kanssa. He ovat saaneet kaksi tytärtä.

Tyttäret eivät ehdi aikuistua ennen isänsä kuolemaa.

http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/78422-robert-murdochin-mielenkiintoinen-vaimo-wendi-deng

• Ihan kiva

Niinistön pojalla on lapsia, ainakin yksi yli 2-vuotias. Elikkä jos Jenni synnyttää Saulille lapsen, tämä vauva on setä tai täti jo syntyessään!

• Kaikkikunniaan.

Itse olen 50v mies, mulla tai vaimollani,(30v) ei ole mitään ongelmia elää yhteistä eloa täysipainoisesti.
        Mulla stondis yhä kohdallaan, niinkuin 20v:nä, mun vaimo on tosi kaunis ja haluttava silmisssäni edelleenkin.
        Mikä siis on ongelma kateellisilla, jos puoliso on nuorempi hetero-, tai homomiehellä?

• Heitäkin on
        Ihan kiva kirjoitti:

Niinistön pojalla on lapsia, ainakin yksi yli 2-vuotias. Elikkä jos Jenni synnyttää Saulille lapsen, tämä vauva on setä tai täti jo syntyessään!

Ehkä Jenni on niitä naisia jotka ei halua itse saada lainkaan lapsia?

• Liittykää SETAan
        Kaikkikunniaan. kirjoitti:

Itse olen 50v mies, mulla tai vaimollani,(30v) ei ole mitään ongelmia elää yhteistä eloa täysipainoisesti.
        Mulla stondis yhä kohdallaan, niinkuin 20v:nä, mun vaimo on tosi kaunis ja haluttava silmisssäni edelleenkin.
        Mikä siis on ongelma kateellisilla, jos puoliso on nuorempi hetero-, tai homomiehellä?

Juu, suomalaisilla on aika ahdistuntu suhtautuminen seksuaalisuuteen. Sitä ei saisi oll ollenkaan:
        a) ikääntyneillä, eikä varsinkaan tosi vanhoilla
        b) homoseksuaaleilla
        c) vammaisilla
        d) naisilla jotka eivät halua lainkaan lapsia...

jne.

Seksuaalista iloa kumppanistaan saa suomalaisten mielstä kokea vain naimisissa oleva, nuori tai koskeintaan keski-ikäinen mies , tai samanlainen nainen jolla on lapsia tai ainakin on ollut.

• Anonyymi

Onhan se tiedetty.että Sauli on alan miehiä.sen näki jo siitä .kun Trump laittoi kätensä Saulin polvelle.niin Sauli vihaisesti nykäisi sen pois.se kertoo kaiken.tai sanotaanko bi.jos arvata pitää.mene ja tiedä.

• Anonyymi

Jep, olen jo 76

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      909
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    8. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      712
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      698
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe