Täällä pohjois-karjalassa on seurattu kansanedustaja Myllerin saamattomuutta ja ihmetylty syitä siihen. Hän on eduskunnassa lähes näkymätön ja tukee Haavistoa presitentiksi. Kohta hän varmaan alkaa vihreiden edustajaksi myös eduskunnassa. Työpaikatkin joensuun seudulta on karkaamassa, mutta Myller vaan toteaa, että ei voi mitään kun on tuo hallitusohjelma. Miksi sitten lähteä edustamaan maakuntaa kun on niin patalaiska? Anu Vehviläinen on kyllä tomera ja ahkera.
Riitta Myller laiska?
6
96
Vastaukset
- älkää äänestäkö .
Puolet pois kansanedustajista ja pika vauhtia..Laiskoja enemmistö,.Oman etunsa katsovat ja se on siinä.se....Joululoma loppuu vasta nyt.Huikeat palkat tyhjästä nyhjäsevät,.Suomessa on väki luku niin pieni,ihmettyttää tuo kansanedustajien suuri joukko ja lisäksi vielä avustajatkin..MITÄ NE TEKEE.?;:Meillähän on jokaisella joku edustaja,kun tarkemmin ajattelee.Mutta kun jotain palvelua tarvitse.Ei niitä löydy mistään.
- haino
laiskiaisia kaikki siellä mäellä vain omia etujaan ajavat se pörröpää Anderssonikin täyellä eläkkeellä ja onko ämmä ees 40v vittu mitä touhua hävekkää saatanan tunarit leikakkaa omia etujanne ja eläkkeitänne aina ootta pienen ihmisen rahapussilla,,
- luoja varjele meitä
Näytäisivät esim.muussakin ,kun SUURESSA AHNEUDESSAAN.loma ajat poalkattomiksi vähintään.puolet vuodesta lomilla..EI PÄÄTÄ;EI HÄNTÄÄ.Pää ministeri ollut jossain huitsin devadassa.ei näy työ paikallaan kysely tunnilla.SOINI ON SUOMEN PARAS POLITIIKKO:AIVAN IHANA.aina töissäkin.Eihän Suomen kansalla ole enää mitään muuta.kun velka taakka hartiolkla.Tuleville suku polville ..voi raukkoja.mihin ovat sotkettu.
- Sappi kiehuu
Ei Suomessa mikään muu työpaikka kestäis tuollaista menoa kuin edustajat näyttävät esimerkillään:
1) palkan lisäksi monenlaiset kulukorvaukset
2) tehollinen työaika täysin kontrolloimaton, paljon poissa oloja
3) todella pitkät lomat, eikä nekään riitä vaan osa lomailee pitkien lomien lisäksi muulloinkin
4) avustajia ja sihteereitä enemmän kuin itse edustajia
5) istunnoissa ja kyselytunneilla nukutaan, kuljetaan ympäriinsä, luetaan iltapv. lehtiä tai leikitään kännyköillä ja kommunikaattoreilla, jos yleensä on vaivauduttu paikalle
Kaikkialla puhutaan toiminnan tehostamisesta, mutta nämä ne vaan loisii.
- esimerkkinä heikko
Kansalaisten tulis tehdä valtaus.mennä ,ja ottaa koko eduskunta talo..Parempaan käyttöön-.Liian kallis yllä pitää.OSA PAKKO LOMALLE HETI.komauttaa,kun ei näy edes työ paikalla.
- siivottavaa olis.
Suomessa on yksi ISO Ongelma..NUO ÄLYTTÖMÄN AHNEET.Niitä on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514